OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kanalintuhavainnot 2022
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 78, 79, 80  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34894

LähetäLähetetty: 27.01.2023 15:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

EIVA kirjoitti:
Missähän päin suomea tänä syksynä on ollut niin huonoja lintumaita ettei satoja tunteja kulkeneena ole nähnyt teeriä ja matsoja puun latvassa, puolipuussa kuin maassakin jos ole puolisokea ja erottaa metson korpista ja kuukkelin teeretä.

Saat tulla vaikka heti näyttämään minulle ne taajat parvet, tervetuloa.
Voit sitten kädestä pitäen näyttää kuinka sokea ja kuuro olen.

Minä kun näen ja kuulen ne korpit, tiaiset ja kuukkelit, olisi helpottavaa huomata että juurikin teeren ja metson kohdalla pettää niin näkö kuin kuulokin, v...ttaisi loppupelissä vähemmän kuin liki tyhjät maat.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pohjola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Kes 2009
Viestejä: 26245

LähetäLähetetty: 27.01.2023 16:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei tässä nyt kovin huonot kelit ole 8-15km kohtuu päivässä ehtii. Tosin on ollu vaihtelevaa eilen lentokeli ja edellis päivä melko nihkeää ku kosteaa....tänään ei vaan viittiny muutamaa kilsaa enempää ku niin jumalaton rytinä...2-3 mm jää pinnassa linnutki karkaili 400m.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rähmis
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Syy 2015
Viestejä: 755
Paikkakunta: savossa

LähetäLähetetty: 27.01.2023 18:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, ohut kuori on täälläkin. Pitää pyhänä käydä vielä koettamassa, jos pikkuisen tulisi huomenna uutta lunta avuksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
zelro
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 28 Tam 2022
Viestejä: 97

LähetäLähetetty: 27.01.2023 18:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:

Aikamoista v...lua taas väittää ettei kiinnosta, niin paljon tähän tyhjän rypemiseen aikaa kuluu ettei tätä ilman mielenkiintoa kukaan tekisi, helppo sieltä lintujen seasta on huudella ettei kiinnosta jos ei tule saalista.

Itse olen nyt kahdeksan vuotta kulkenut eräällä hienolla joella kalalla. Useita reissuja kesässä, aina vähintään 3vrk kerralla. Kalastuspäivien pituudet 10h-12h ja silloin oikeasti yritetään eikä ryypätä rannalla. Tunteja en ole vuosien aikana laskenut mutta niitä on aivan tuhottomasti, rahan menosta puhuttamattakaan. Luvat, majoitukset, polttoaineet, ruuat yms. Kahdeksan vuoden aikana olen saanut tuolta yhden oikean kalan. Siis sellaisen jota tavoitellaan, mitään juuri ja juuri mitat täyttäviä harjuksia en ota mukaan lukuun. Tiedän että kalan saanti tuolla on tiukassa ja olen ottanut sen haasteena mutta jos se saalis olisi pääasia, en minä tuolla enää kulkisi. Silti tuolla tulee käytyä joka kesä koska kyllä siellä kuljetaan ihan muista syistä kuin sen saaliin takia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34894

LähetäLähetetty: 27.01.2023 19:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niinpä, kylla se vaatii muutakin kuin saaliinhimoa, silti saalistakin on joskus mukava saada että motivaatio säilyy.
Maisema saisi kyllä olla hiukan erähenkisempää mutta eipä täällä missään ole tämän kummempaa.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Jou 2004
Viestejä: 4723

LähetäLähetetty: 27.01.2023 20:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vähän näyttää, että loppupäivät tästä kaudesta mennään enempi ja vähempi onnettomissa keleissä tässä pohjois-pohjanmaalla. Kyllähän nämä ovat kaukana mistään "metontappokeleistä" varsinkin tuon viimeisen lauhan jälkeen.

Omasta mielestä näillä korkeuksilla koko kausi ollut ihan per-seestä latvalinnustukseen. Hyvin harvassa päivät, että puut huurteessa, kunnon pehmeät lumet sekä tyvenet päivät. Mad Vaikka itekkin olen kohtuu ahne pyytään ja joskus ampuunkin niin kyllä tämä tammikuun latvalinnustus on fiilistelyhommaa ja puitteet pitää olla tyyliin A.E. Järvinen. Smile

Niin ja nyt tammikuulla käyny hiihteleen kuin muutaman kerran, kun olen odotellut niitä "fiilistelykelejä" Laughing
_________________
Hatun noston kruunaa roston, suussa palaa sippiboston
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkvi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Kes 2006
Viestejä: 5205
Paikkakunta: Suomussalmi

LähetäLähetetty: 27.01.2023 21:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Jahtikausi oli taas pelkkää pettymystä alusta loppuun, lisäv...luna houmerin paksan käynnin vuoksi ryvetty kivääriholli (lähtee tästä huushollista suoraan sulattoon noiden vanhojen haulikoiden kanssa).

Ole nyt heiluri kuitenkin mies ja ota kuva houmerin sulattoon menosta niin joku kirjoitus uskotaan.

Tosin tässäkin käy niin, että selkä venähtää eikä yöhön unta saa ja asia jää sen jälkeen tekemättä - ehkä. Mutta toivotaan, että yksi suunnitelma pitää.

Mutta ketjun aiheeseen Wink...

Useamman päivän tässä hiihtäneenä on käynet melkein heilurit. Autosta saattaa muutaman linnun nähdä - no satakin. Kaverit kirjoottelevat päivittäin, että pihakoivuissa on niin paljon teeriä, ettei taivasta näy ja pitää suklaata syödä (Fazerin sininen on kait kuuleman mukaan parasta) ettei lihanhimo ylly enempäänsä teeripaljoudessa.

Mutta kun laitat sukset jalkaan ja lähdet hiihtelemään niin ei näy kuin satunnainen riekko, pyy tai joku muu vastaava lintu. Ei mustia lintuja latvoissa eräselkosilla.
Paljon on tullut kilsoja/onnistumiset. Tuotto on ollut huonoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Patruuna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Mar 2022
Viestejä: 2273
Paikkakunta: Koillismaa

LähetäLähetetty: 27.01.2023 21:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

juse kirjoitti:
Vähän näyttää, että loppupäivät tästä kaudesta mennään enempi ja vähempi onnettomissa keleissä tässä pohjois-pohjanmaalla. Kyllähän nämä ovat kaukana mistään "metontappokeleistä" varsinkin tuon viimeisen lauhan jälkeen.

Omasta mielestä näillä korkeuksilla koko kausi ollut ihan per-seestä latvalinnustukseen. Hyvin harvassa päivät, että puut huurteessa, kunnon pehmeät lumet sekä tyvenet päivät. Mad Vaikka itekkin olen kohtuu ahne pyytään ja joskus ampuunkin niin kyllä tämä tammikuun latvalinnustus on fiilistelyhommaa ja puitteet pitää olla tyyliin A.E. Järvinen. Smile

Niin ja nyt tammikuulla käyny hiihteleen kuin muutaman kerran, kun olen odotellut niitä "fiilistelykelejä" Laughing


Sillä tavalla metsontappokelejä että linnut nököttäneet latvassa kun niin lauhaa ja kieppiin eivät pääse. Ja ukolla helppo tehdä pitkiä päivälenkkejä. Lumen puute puissa vaikeuttaa löytämistä ja nyt jäinen lumen pinta varmaan vaikeuttaa lähestymistä.

Miksi et siirry pohjoisemmas? Kaveri siellä pyytänyt ja ei ole helppoa kulku. Ja on lunta puissa. Ei täällä muutenkaan samaan fiilikseen pääse kun maastot on mitä on.

Oli tosiaan koko syksyn harvinaisen surkeat kelit. Yleensä sattuivat vielä viikonlopulle milloin itse ehdin metille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hala
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Maa 2021
Viestejä: 399
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 27.01.2023 21:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Käväisin päivän reissulla MH:n alueilla uroslintuja hiihtelemässä, (näköhavainto 32 teerestä, kahdesta kahdesta metsosta, lisäksi muutamia lumelle piirtyneitä kävelyjälkiä). Jänisten jälkiä taajassa, myös aivankin tuoreita hirven jälkiä. Eilinen märkä lumi, 6-7 cm oli jäätynyt lähinnä hileeksi ja alla oleva vanha hanki kantoi lähimäin kävellen. Isommissa nevaojissa avovesi pohjassa, aavat neva-alueet jäässä, olisivat kantaneet hyvin jalkamiestä. Onhan noita nevoja mukavaa kulkea, kun vertaa sulalla liikkumiseen. Hiukan aavalla tuuli häiritsi.

Kuuden tunnin aikana ei havaintoa muista jahtaajista, toki varmaan muitakin oli.

Onhan se hienoa kierrellä alueilla, jossa nevanjuotit saarekkeineen vuorottelevat. Tein jopa tulet ja keittelin kahvit eräässä niistä ja evästelinkin kaikessa rauhassa. Tuossakin saarekkeessa taisi satakunta pääasiassa vanhaa mäntyä, muutama keloutunutkin. Kivahan noita oli vaihteeksi katsella. On se luonto pitkässä juoksussa opettanut männyn kasvattamaan uloimmat vuosirenkaansa varsin tiukallekin kierteelle, kestävät paremmin myrskyjä ja tykkyä katkeamatta mutta taipuen. Aika paljon oli muuten tykkylumituhoja ilmeisen hiljattain ensiharvennetussa männikössä.

Kaikkiaan mukava päivä luonnon rauhassa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
wingmaster
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Tam 2005
Viestejä: 807
Paikkakunta: perämeren rannikko

LähetäLähetetty: 27.01.2023 21:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Patruuna kirjoitti:
wingmaster kirjoitti:
Olipa oikein huhtikuinen keli aamulla. Muutama kalsteeni myös näkyili. Siitä puolesta kilometristä kun jätti sukset pois ja heittäysi kontalleen niin pääsi holliin, mutta aikansa se vaatii. Pari hylsyä taskussa ja reppu oli aika monta kiloa painavampi iltapäivällä. Wink


Saiko samalta makuulta rahoittaa molemmat "kalsteenit"? Very Happy Nyt on kyllä metsoille todellinen surman talvi kun niin lauhaa ja hyvä kulku suksimiehillä. Kuuluu vähän joka suunnasta kuinka ollaan kasoihin ammuttu metsoja. Itse olen niin vihreä etten raski ampua kuin yhden päivää kohden, riittää itelle oikein hyvin. Näkyy olevan mahdoton tehtävä tälle syksyä. (Viestissä havaittavissa ehkä aavistus kateutta) Laughing

Toivottavasti nämä pidennetyt kaudet jatkuvat. Metsähallituksen mukaan viime tammikuussa ammuttiin vajaa 200 metsoa ja jotain 150 teertä. Siis valtion alueilta lupien mukaan. Numeroiden valossa ei pitäisi vaikuttaa lintukantaan mitään.


Oli niillä muutama kilsa väliä. Itellä kyllä sama että yks/PV/alue ,mutta eka oli pieni poikalintu niin sillä ei niin painoarvoa. Ja oli kyllä semmoiset määrät eloksia alueella etten ole ennen nähny. Noh onneksi siellä ei muiden suksilatuja näkynyt, niin saa loput olla aika varmasti rauhassa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Patruuna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Mar 2022
Viestejä: 2273
Paikkakunta: Koillismaa

LähetäLähetetty: 27.01.2023 22:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

wingmaster kirjoitti:
Patruuna kirjoitti:
wingmaster kirjoitti:
Olipa oikein huhtikuinen keli aamulla. Muutama kalsteeni myös näkyili. Siitä puolesta kilometristä kun jätti sukset pois ja heittäysi kontalleen niin pääsi holliin, mutta aikansa se vaatii. Pari hylsyä taskussa ja reppu oli aika monta kiloa painavampi iltapäivällä. Wink


Saiko samalta makuulta rahoittaa molemmat "kalsteenit"? Very Happy Nyt on kyllä metsoille todellinen surman talvi kun niin lauhaa ja hyvä kulku suksimiehillä. Kuuluu vähän joka suunnasta kuinka ollaan kasoihin ammuttu metsoja. Itse olen niin vihreä etten raski ampua kuin yhden päivää kohden, riittää itelle oikein hyvin. Näkyy olevan mahdoton tehtävä tälle syksyä. (Viestissä havaittavissa ehkä aavistus kateutta) Laughing

Toivottavasti nämä pidennetyt kaudet jatkuvat. Metsähallituksen mukaan viime tammikuussa ammuttiin vajaa 200 metsoa ja jotain 150 teertä. Siis valtion alueilta lupien mukaan. Numeroiden valossa ei pitäisi vaikuttaa lintukantaan mitään.


Oli niillä muutama kilsa väliä. Itellä kyllä sama että yks/PV/alue ,mutta eka oli pieni poikalintu niin sillä ei niin painoarvoa. Ja oli kyllä semmoiset määrät eloksia alueella etten ole ennen nähny. Noh onneksi siellä ei muiden suksilatuja näkynyt, niin saa loput olla aika varmasti rauhassa.


Aivan. Niitä jälkiä tosiaan näkyy älyttömänä jos alueella on lintuja. Sama oli silloin meillä päin kun niitä oli yhdellä alueella. Jälkijonoja joka rämeen laita täynnä. Meillä se säästelty johti siihen että hävisi kaikki, että eipä nuiden liikkeistä oikein tiedä. Varmaan kotkat katsoi että tässähän mukava alue jäädä asumaan kun on metsoja niin älyttömänä Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Jou 2004
Viestejä: 4723

LähetäLähetetty: 27.01.2023 22:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Patruuna kirjoitti:
juse kirjoitti:
Vähän näyttää, että loppupäivät tästä kaudesta mennään enempi ja vähempi onnettomissa keleissä tässä pohjois-pohjanmaalla. Kyllähän nämä ovat kaukana mistään "metontappokeleistä" varsinkin tuon viimeisen lauhan jälkeen.

Omasta mielestä näillä korkeuksilla koko kausi ollut ihan per-seestä latvalinnustukseen. Hyvin harvassa päivät, että puut huurteessa, kunnon pehmeät lumet sekä tyvenet päivät. Mad Vaikka itekkin olen kohtuu ahne pyytään ja joskus ampuunkin niin kyllä tämä tammikuun latvalinnustus on fiilistelyhommaa ja puitteet pitää olla tyyliin A.E. Järvinen. Smile

Niin ja nyt tammikuulla käyny hiihteleen kuin muutaman kerran, kun olen odotellut niitä "fiilistelykelejä" Laughing


.

Miksi et siirry pohjoisemmas? .


No, tuo on ihan hyvä kysymys, vaikia vastata. Jotenkin sitä odotti, että omille sensseille väliltä oulujärven länsipuoli-Kuusamo tulisi jossain vaiheessa huippu kelit, vaan eipä tulleet. nyt ois ollu tarkotus kuusamoon lähtiä loppuviikoksi ja ensviikon alakuun. vaan mitteepä tuonne myrskyyn hyvejää lähtä mieltänsä pahoittaan, kun olen niin ranttu noiden latvalintukelien suhteen. Laughing

Ensi kautena varmaan pitää ottaa pohjoisen mestatkin vaihtoehdoiksi tai sitten Ruotsi. Jossain vaiheessa viime kautta oli jo tänä tammikuuna ajatuksena lähtä ruotsiin vaan sekin sitten jäi.

Hakometsoporukoita aika paljon omilla mestoillakin niin oli tarkoitus eka niitä kierrellä ja sitten lähtä uusille paikoille vaan nämä meni miten meni.
_________________
Hatun noston kruunaa roston, suussa palaa sippiboston
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
"RosteriSako"
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Maa 2008
Viestejä: 1178
Paikkakunta: siellä sun täällä

LähetäLähetetty: 27.01.2023 22:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
Niinpä, kylla se vaatii muutakin kuin saaliinhimoa, silti saalistakin on joskus mukava saada että motivaatio säilyy.
Maisema saisi kyllä olla hiukan erähenkisempää mutta eipä täällä missään ole tämän kummempaa.


niin no tarjoustahan on heitetty,bambintappajakin lupasi tulla talkoisiin mukaan.sekin niin pihi ettei raski tunnuksia uusia ja laittaaa minut kirjottamaan mutta pelissä mukana kuitenni. meillähän se repuntäyttökone täyttää kuukauden päästä jo kolmetoista mutta jos sillä syksyllä vielä jalat kantaa niin uskoisin että tilanteita vielä järjestää.ja jos ei se toimi niin kytistellä voi,tarvittaessa paikatkin neuvotaan,voi kierrellä omikseen ja jos vielä intoa riittää niin käy niitä sorsia kattelemassa. Smile
_________________
saahan sitä epäillä vaan yritähän todistaa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jalluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Kes 2009
Viestejä: 1128

LähetäLähetetty: 28.01.2023 08:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

juse kirjoitti:
Patruuna kirjoitti:
juse kirjoitti:
Vähän näyttää, että loppupäivät tästä kaudesta mennään enempi ja vähempi onnettomissa keleissä tässä pohjois-pohjanmaalla. Kyllähän nämä ovat kaukana mistään "metontappokeleistä" varsinkin tuon viimeisen lauhan jälkeen.

Omasta mielestä näillä korkeuksilla koko kausi ollut ihan per-seestä latvalinnustukseen. Hyvin harvassa päivät, että puut huurteessa, kunnon pehmeät lumet sekä tyvenet päivät. Mad Vaikka itekkin olen kohtuu ahne pyytään ja joskus ampuunkin niin kyllä tämä tammikuun latvalinnustus on fiilistelyhommaa ja puitteet pitää olla tyyliin A.E. Järvinen. Smile

Niin ja nyt tammikuulla käyny hiihteleen kuin muutaman kerran, kun olen odotellut niitä "fiilistelykelejä" Laughing


.

Miksi et siirry pohjoisemmas? .


No, tuo on ihan hyvä kysymys, vaikia vastata. Jotenkin sitä odotti, että omille sensseille väliltä oulujärven länsipuoli-Kuusamo tulisi jossain vaiheessa huippu kelit, vaan eipä tulleet. nyt ois ollu tarkotus kuusamoon lähtiä loppuviikoksi ja ensviikon alakuun. vaan mitteepä tuonne myrskyyn hyvejää lähtä mieltänsä pahoittaan, kun olen niin ranttu noiden latvalintukelien suhteen. Laughing

Ensi kautena varmaan pitää ottaa pohjoisen mestatkin vaihtoehdoiksi tai sitten Ruotsi. Jossain vaiheessa viime kautta oli jo tänä tammikuuna ajatuksena lähtä ruotsiin vaan sekin sitten jäi.

Hakometsoporukoita aika paljon omilla mestoillakin niin oli tarkoitus eka niitä kierrellä ja sitten lähtä uusille paikoille vaan nämä meni miten meni.


Kannattaa se ruotsi pitää aika ykkösenä paikka suunnitteluissa luulen. Veikkaan taas katovuotta tulevaksi. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Patruuna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Mar 2022
Viestejä: 2273
Paikkakunta: Koillismaa

LähetäLähetetty: 28.01.2023 09:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

juse kirjoitti:
Patruuna kirjoitti:
juse kirjoitti:
Vähän näyttää, että loppupäivät tästä kaudesta mennään enempi ja vähempi onnettomissa keleissä tässä pohjois-pohjanmaalla. Kyllähän nämä ovat kaukana mistään "metontappokeleistä" varsinkin tuon viimeisen lauhan jälkeen.

Omasta mielestä näillä korkeuksilla koko kausi ollut ihan per-seestä latvalinnustukseen. Hyvin harvassa päivät, että puut huurteessa, kunnon pehmeät lumet sekä tyvenet päivät. Mad Vaikka itekkin olen kohtuu ahne pyytään ja joskus ampuunkin niin kyllä tämä tammikuun latvalinnustus on fiilistelyhommaa ja puitteet pitää olla tyyliin A.E. Järvinen. Smile

Niin ja nyt tammikuulla käyny hiihteleen kuin muutaman kerran, kun olen odotellut niitä "fiilistelykelejä" Laughing


.

Miksi et siirry pohjoisemmas? .


No, tuo on ihan hyvä kysymys, vaikia vastata. Jotenkin sitä odotti, että omille sensseille väliltä oulujärven länsipuoli-Kuusamo tulisi jossain vaiheessa huippu kelit, vaan eipä tulleet. nyt ois ollu tarkotus kuusamoon lähtiä loppuviikoksi ja ensviikon alakuun. vaan mitteepä tuonne myrskyyn hyvejää lähtä mieltänsä pahoittaan, kun olen niin ranttu noiden latvalintukelien suhteen. Laughing

Ensi kautena varmaan pitää ottaa pohjoisen mestatkin vaihtoehdoiksi tai sitten Ruotsi. Jossain vaiheessa viime kautta oli jo tänä tammikuuna ajatuksena lähtä ruotsiin vaan sekin sitten jäi.

Hakometsoporukoita aika paljon omilla mestoillakin niin oli tarkoitus eka niitä kierrellä ja sitten lähtä uusille paikoille vaan nämä meni miten meni.


Mutta onhan Kuusamossa ollut keliä koko ajan, ei ole käynyt lauhana kuten täällä? Siellä olisi kyllä hienoja paikkoja vaan ei ollut lupia kun katselin pari viikkoa sitten. Itellä ei ole siellä päin oikein muuta vaihtoehtoa nykyisin kuin valtion maat. Penskana ei ollut niin justiinsa kun paikallisen kamun kanssa pyydettiin siellä Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 78, 79, 80  Seuraava
Sivu 72 Yht. 80

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com