OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Hallitusohjelma 2023
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 193, 194, 195  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5196
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 29.01.2024 13:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:

Ei minun tarvitse, minä olen toiminut oikein.

Äläkää rääpikö jos ego ei kestä totuutta, ei se sen vakeampaa ole.



Olet pesunkestävä idiootti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34987

LähetäLähetetty: 29.01.2024 13:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tumpeelo kirjoitti:
heiluri kirjoitti:

Ei minun tarvitse, minä olen toiminut oikein.

Äläkää rääpikö jos ego ei kestä totuutta, ei se sen vakeampaa ole.



Olet pesunkestävä idiootti.


Mitenkähän lie, kun puhuu totta ei tarvitse kumarrella m...kkuja?
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5196
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 29.01.2024 13:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
Tumpeelo kirjoitti:
heiluri kirjoitti:

Ei minun tarvitse, minä olen toiminut oikein.

Äläkää rääpikö jos ego ei kestä totuutta, ei se sen vakeampaa ole.



Olet pesunkestävä idiootti.


Mitenkähän lie, kun puhuu totta ei tarvitse kumarrella m...kkuja?



Ja miten helvetissä sun työhistoria kuuluu tähän ketjuun? Ei mitenkään joten miksi jatkuvasti tunget sitä epäonnistunutta uraa tänne muiden naurettavaksi?

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sä tilaat aivan täysin itse kohtelusi ja pakko sanoa että olet sen todellakin ansainnut. Niin mulkkumaista on sun tapasi "keskustella"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34987

LähetäLähetetty: 29.01.2024 13:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En tunge, itsehän tuota jaksatte sivukaupalla rääpiä, jopa niin ettei minun tarvitse kommentoida väliin ollenkaan.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 10130
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 29.01.2024 14:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tais viimeinen johonkin asialliseen asiaan liittyvä argumentti olla, että heiluri väitti eläkkeiden olevan rahastoituja.

Itse siihen kommentoin, että maksetaan kassa tyhjäksi, rahat riittää seitsemän vuotta.
Ikävää niille, jotka on eläkkeisiin tottuneet ja joutuu menemään takasin töihin.
Huonoimmassa asemassa ne, jotka olis seitsemän vuoden päästä pääsemässä eläkkeelle, mutta eivät ehdi nostaa päivääkään rahoja, joita ovat maksaneet koko elämänsä.

Meikäläinen olisi jo sitten voittaja, kun saisi sen 25% ansiota lisää ja voisi sillä vielä 30 vuotta kerryttää sijoituksia.
Ei menis kun 20 vuoden maksut kankkulan kaivoon.

Niin mihin se heilurin väite perustui, että jokainen on eläkkeensä maksanut?
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5196
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 29.01.2024 14:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
En tunge, itsehän tuota jaksatte sivukaupalla rääpiä, jopa niin ettei minun tarvitse kommentoida väliin ollenkaan.


Viimesivullakin tungit kaksi kertaa:

heiluri kirjoitti:

Tuli mieleen eräs viimeisimmistä kohteista pääkaupunkiseudulla, muutaman rivitalon urakka kymmenen miehen porukalle, tilaaja veti viime hetkellä liinat kiinni ja moitti tarjousti liian kalliiksi, tilalle tui kymmenkunta itätyövoimaa käyttävää firmaa joilla oli työmaalla useita kymmeniä halpatuontiukkoja, projekti viivästyi vuodella ja jossain välissä siellä jo purettiin puolivalmiita runkoja ja avattiin pohjia, kaikenlaista oli jäänyt pois ja paljon oli mennyt pieleen.
Tämä oli kuitenkin rakennuttajan mieletsä parempi ratkaisi kuin jo kykynsä osoittaneen firman ja urakkaporukan asiallinen tarjous ja takuu siitä että työmaa valmistu ajoissa ja sovitunlaisena, avaimet käteen.
Edelliset kaksi projektia teimme etuajassa ja laadukkaasti, se ei kuitenkaan enää riittänyt koska välistäveto oli tuossa yhden urakoitisjan mallissa mahdotonta koska pelissä oli vanhanliiton arvoilla toimivia henkilöitä, meidät halutttiin sivuun, vihdoinkin oli tullut vakipaikka mutta hommat loppuivat koska rehellinen toimija oli kauhistus.
Tunkio haisi ja kauas.


heiluri kirjoitti:


Jatkoin sitten toisella navetta/omakotiltalo puljalla, sillä oli ihan sama kohtalo.

Näitä ennen olin lukemattomilla eteläsuomalaisilla huijareilla joten trauma tuli kyllä paljon aikaisemmin kuin noilla, nuo olivat siinä mielessä vielä lastenleikiä.

Tuosta kommunismista voi keskustella henkilön kanssa kahdestaan, itse en osaa ottaa kantaa.

Ai niin, hänhän on nykyään luottamusmies, se sitten lienee sitä kommunismia?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34987

LähetäLähetetty: 29.01.2024 14:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tumpeelo kirjoitti:
heiluri kirjoitti:
En tunge, itsehän tuota jaksatte sivukaupalla rääpiä, jopa niin ettei minun tarvitse kommentoida väliin ollenkaan.


Viimesivullakin tungit kaksi kertaa:

heiluri kirjoitti:

Tuli mieleen eräs viimeisimmistä kohteista pääkaupunkiseudulla, muutaman rivitalon urakka kymmenen miehen porukalle, tilaaja veti viime hetkellä liinat kiinni ja moitti tarjousti liian kalliiksi, tilalle tui kymmenkunta itätyövoimaa käyttävää firmaa joilla oli työmaalla useita kymmeniä halpatuontiukkoja, projekti viivästyi vuodella ja jossain välissä siellä jo purettiin puolivalmiita runkoja ja avattiin pohjia, kaikenlaista oli jäänyt pois ja paljon oli mennyt pieleen.
Tämä oli kuitenkin rakennuttajan mieletsä parempi ratkaisi kuin jo kykynsä osoittaneen firman ja urakkaporukan asiallinen tarjous ja takuu siitä että työmaa valmistu ajoissa ja sovitunlaisena, avaimet käteen.
Edelliset kaksi projektia teimme etuajassa ja laadukkaasti, se ei kuitenkaan enää riittänyt koska välistäveto oli tuossa yhden urakoitisjan mallissa mahdotonta koska pelissä oli vanhanliiton arvoilla toimivia henkilöitä, meidät halutttiin sivuun, vihdoinkin oli tullut vakipaikka mutta hommat loppuivat koska rehellinen toimija oli kauhistus.
Tunkio haisi ja kauas.


heiluri kirjoitti:


Jatkoin sitten toisella navetta/omakotiltalo puljalla, sillä oli ihan sama kohtalo.

Näitä ennen olin lukemattomilla eteläsuomalaisilla huijareilla joten trauma tuli kyllä paljon aikaisemmin kuin noilla, nuo olivat siinä mielessä vielä lastenleikiä.

Tuosta kommunismista voi keskustella henkilön kanssa kahdestaan, itse en osaa ottaa kantaa.

Ai niin, hänhän on nykyään luottamusmies, se sitten lienee sitä kommunismia?


Esimerkki oli vastaus edelliseen väittämään.

Ja toisessa vastasin perättömin väittämiin, totta kai tuollainen roska pitää oikaista.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34987

LähetäLähetetty: 29.01.2024 14:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peto kirjoitti:
Tais viimeinen johonkin asialliseen asiaan liittyvä argumentti olla, että heiluri väitti eläkkeiden olevan rahastoituja.

Itse siihen kommentoin, että maksetaan kassa tyhjäksi, rahat riittää seitsemän vuotta.
Ikävää niille, jotka on eläkkeisiin tottuneet ja joutuu menemään takasin töihin.
Huonoimmassa asemassa ne, jotka olis seitsemän vuoden päästä pääsemässä eläkkeelle, mutta eivät ehdi nostaa päivääkään rahoja, joita ovat maksaneet koko elämänsä.

Meikäläinen olisi jo sitten voittaja, kun saisi sen 25% ansiota lisää ja voisi sillä vielä 30 vuotta kerryttää sijoituksia.
Ei menis kun 20 vuoden maksut kankkulan kaivoon.

Niin mihin se heilurin väite perustui, että jokainen on eläkkeensä maksanut?


Siihenkin minä olen linkin liittänyt, eivät eläkerahat mihinkään lopu, samaa kitinää pidetty niin kauan kuin muistan.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5196
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 29.01.2024 14:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
Vastasin perättömin väittämiin, totta kai tuollainen roska pitää oikaista.



Eli varaat itsellesi oikeuden syöttää omaa paskaa uraasi joka ketjuun jonka keskustelun haluat väenvängällä kääntää itseesi ja omaan uraasi.


Kestä sitten niihin puuttuminen muiden kirjoittajien toimesta, äläkä itke kun joku puuttuu niihin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
EIVA
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Maa 2013
Viestejä: 3044
Paikkakunta: Itä-Suomi

LähetäLähetetty: 29.01.2024 14:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen jo montakertaa todennut että aikamoinen vesseli tuo Heiluri on.
Mikään ei tässä valtakunnassa eikä koko maailmassa ole hyvin ja kaikki aivan
KAIKKI ovat täysiä p...koja haukkuvat, v....uilevat ja varastavat, työnantajat valehtelevat jättävät sovitut palkat maksamatta ja niin edelleen.
Joka alalla huippu ammattilainen, aina oikeassa ja kaikkia neuvomassa, työsuhteet poikkeuksetta olemattoman mittaisia, lyhimmillään hyvää päivää ja näkemiin ja vaikka minkalaista dokumentoitua fakta tietoa tuo esiin niin eihän se voi pitää paikkaansa kun oma mielipide on ainut oikea, ihme pelle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34987

LähetäLähetetty: 29.01.2024 14:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

EIVA kirjoitti:
Olen jo montakertaa todennut että aikamoinen vesseli tuo Heiluri on.
Mikään ei tässä valtakunnassa eikä koko maailmassa ole hyvin ja kaikki aivan
KAIKKI ovat täysiä p...koja haukkuvat, v....uilevat ja varastavat, työnantajat valehtelevat jättävät sovitut palkat maksamatta ja niin edelleen.
Joka alalla huippu ammattilainen, aina oikeassa ja kaikkia neuvomassa, työsuhteet poikkeuksetta olemattoman mittaisia, lyhimmillään hyvää päivää ja näkemiin ja vaikka minkalaista dokumentoitua fakta tietoa tuo esiin niin eihän se voi pitää paikkaansa kun oma mielipide on ainut oikea, ihme pelle.


Huomaatko?
Sinä vain sinnikkäästi jatkat vaikka minulla ei ole aikomustakaan luovuttaa, minä olen oikeasa ja tehnyt asiat oikein, ei ole minun vikani että maailma on näin mätä.


Pisimmät työsuhteet ovat kestäneet vuosia, lyhimmät ensimmäiseen varastettuun tiliin.
Faktat te ohitatte kommentoimatta joten miksi enää vaivautua?
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5196
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 29.01.2024 15:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
minulla ei ole aikomustakaan luovuttaa, minä olen oikeasa ja tehnyt asiat oikein, ei ole minun vikani että maailma on näin mätä.


Ei maailma ole mätä. Sä et vaan osaa menestyä siinä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
EIVA
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Maa 2013
Viestejä: 3044
Paikkakunta: Itä-Suomi

LähetäLähetetty: 29.01.2024 17:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sen kyllä uskon ettei sinulla ole aikomustakaan antaa periksi omista mielikuvistasi ja perustelemattomista väitteistäsi.
Ties miten monta kertaa olen dokumentoidun tiedon, vuosikymmeniä tehdyn tutkimuksen ja valtakunnallisesti tehtyjen havaintojen perusteella yrittänyt todistella ja kumota vilkkaan mielikuvituksesi tuottamia väittämiä ja tarinoita vääriksi joita väität ja pidät ainoana oikeana tietona, kertaakaan et ole tunnustanut olleesi ikinä väärässä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Voitt0
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Kes 2013
Viestejä: 1192
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: 29.01.2024 17:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
Peto kirjoitti:
Oli navetan ja okt -rakennus buumi 2000-luvulla ja yksi yritys ei osannut lainkaan kustannuslaskentaa.
Silläpä sai tolkuttomasti urakoita. Sitten haalittiin kaikki kynnelle kykenevät ukot töihin sen firman haalareihin.
Heilurikin pääsi. Varmaan hetken meni hyvin. Sitten tehtiin jotkut navetan ovenpielet päin !&%¤#"!.
Heiluri jäi ylitöinä korjailemaan ja teki taas päin !&%¤#"!. Tilaaja tietysti näki mitä touhutaan ja vaati, tuo ukko pois työmaalta.
Heilurille tuli lopputili. Tästä varmaan tuli se trauma miten kaikki pienyrittäjät kusettaa ja sortaa.
Aikaa on paljon, mutta tuohon suuntaan se meni. Firma meni luonnollisesti konkurssiin kun kaikki työmaat tappiollisia.

Lisäksi heilurin naisystävän poika sairastui kommunismiin. Pidin ihan tolkun poikana,
mutta ilmeisesti loputon ramppaaminen Murikka-opistolla pehmitti lopulta pään.
Tai ainakin maailma näkyy verenpunaisten lasien läpi. En ihmettelisi, vaikka yhteiskunnallista oppia olisi heilurillekin tullut sieltä päin.


Tuollaista navettatyömaata minulla ei ole ollut, tuollaisia laskentatodottomia työnantaja toki useitakin.
Kuvailemasi kaltainen firma sössi monta urakaa, joko suoraan laskennassa tai sitten vetämällä miehet pois työmaalta johonkin uuteen kohteeseen joka taas jäi kesken koska tuli uusi kohde, näistä keskenjätetyistä oli monta tappelua, lopulta firma teki konkan, silloin tuli kyllä lopputli muillekkin kuin minulle.
Oli kyll'ä lopulta raskasta koettaa vetää ok kohdeta loppuun ja kun samalla juokutettiin kolmella muulla työmaalla joista minulla ei ollut haisuakaan, kuulema piti mennä vetoapuun, ei yhdestä onnettomasta umpiväsyneestä heittoukosta ole siihen mitään apua, jää vain omakin työmaa koko ajan aikataulusta, siitä sitten yökuntiin pomo soittelee ja v...llee eikä millään ymmärrä että työmaa ei etene ilman ukkoja... ja juu, maanrakennuskin maksaa ja siitä tosiaan tulee laskuja...

Jatkoin sitten toisella navetta/omakotiltalo puljalla, sillä oli ihan sama kohtalo.

Näitä ennen olin lukemattomilla eteläsuomalaisilla huijareilla joten trauma tuli kyllä paljon aikaisemmin kuin noilla, nuo olivat siinä mielessä vielä lastenleikiä.

Tuosta kommunismista voi keskustella henkilön kanssa kahdestaan, itse en osaa ottaa kantaa.

Ai niin, hänhän on nykyään luottamusmies, se sitten lienee sitä kommunismia?


Dodii, nyt pitäis sitten arvioida kumman kirjoitukset on uskottavampia tässä tapauksessa ja yleensä Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
viisasverneri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Syy 2008
Viestejä: 1317

LähetäLähetetty: 29.01.2024 17:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:


Huomaatko?
Sinä vain sinnikkäästi jatkat vaikka minulla ei ole aikomustakaan luovuttaa, minä olen oikeasa ja tehnyt asiat oikein, ei ole minun vikani että maailma on näin mätä. [/quote]

Tulee kyllä usein eräs Paavo mieleen näistä jorinoista. Hoksaako joku sukunimenkin?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 193, 194, 195  Seuraava
Sivu 87 Yht. 195

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com