| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Jalmari Kolu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.10.2025 06:09 Viestin aihe: Viemisiä vierailulle |
|
|
Tuli vähän yllättäen tuollainen pyyntö.. Eli tuletko viikonlopuksi hirvijahtiin ja samaan syssyyn rivien välistä mahdollinen pääsy jäseneksi. Eikä oikein perustu edes mihinkään verkostoitumiseen, vaan ihan puolitutun pyyntöön. Harvinaista, kyllä. Jäsenyys olisi edullinen, tosin mitään maata mullistavaa etua esim. pinta-alojen tai minkään muunkaan suhteen tulisi. Uusia kokemuksia varmaan eniten.
Mietin mitä veisin kiitoslahjana ja tuliaisena. Ei ole tällaisestä kokemusta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tumpeelo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.10.2025 06:17 Viestin aihe: |
|
|
Kahvipaketteja, paperia ja sinappia. Ne on aina loppu
Ainiin, itse vein pullon Jamesonia vastaavassa tilanteessa. En tiedä kuka sen joi, mutta sinne se jäi.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.10.2025 07:02 Viestin aihe: |
|
|
| Tumpeelo kirjoitti: |
Ainiin, itse vein pullon Jamesonia vastaavassa tilanteessa. En tiedä kuka sen joi, mutta sinne se jäi.. |
Toi on aina varma, ja saa hyvän miehen maineen....paitsi jos paljastuu että on lestadiolaisporukka  _________________ Running target! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 18274 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 01.10.2025 11:24 Viestin aihe: |
|
|
Viina ei ole ratkaisu kaikille.
Kahvi, sinappi, paperi, yms. Yleistavara on erittäin hyvä vieminen mistä kaikki hyötyy ja automiehetkin voi nauttia. _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pohjola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.10.2025 12:07 Viestin aihe: |
|
|
Riippuu puitteista...jos kohtuu saunaa kotaa yms. Nii koppa olutta ja limsaa muutaman hyvän makkarapaketin kera.
Hieman valtsua sivuten |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
dxman ***
|
Lähetetty: 01.10.2025 12:23 Viestin aihe: |
|
|
| Pohjola on jäljillä,mutta mixed olut/lonkero koppa ja limuja. Jos erä talkoissa on tarjolla norjanharmaata lonkeroa,niin ne menee aina. Ja makkara. Samat suut ne on metsälläkin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Peltsu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.10.2025 15:03 Viestin aihe: |
|
|
Ei mihinkään liittymiseen liity, mutta aikanani vierailin eräässä myöthän asutussa tunturikämpässä tiheästikin. Kahvipaketteja oli emännän kaapit täynä ja viinapulloja isännän.
Vein sinne tervashalkoja. Metrisiä. Eivät moittineet. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.10.2025 01:50 Viestin aihe: |
|
|
| valmet 412s kirjoitti: | | Viina ei ole ratkaisu kaikille. |
Ei, mutta kokemus sanoo että sille löytyy aina juoja. Paitsi siinä lestaporukassa
Itekään en käytä, mutta en arvostele tuojaa. _________________ Running target! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jyrkkä D Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.10.2025 02:30 Viestin aihe: |
|
|
| Sigamees kirjoitti: | | valmet 412s kirjoitti: | | Viina ei ole ratkaisu kaikille. |
Ei, mutta kokemus sanoo että sille löytyy aina juoja. Paitsi siinä lestaporukassa
Itekään en käytä, mutta en arvostele tuojaa. |
Olen melko varma, että juoja löytyy myös lestaporukasta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.10.2025 02:41 Viestin aihe: |
|
|
| Jyrkkä D kirjoitti: | | Sigamees kirjoitti: | | valmet 412s kirjoitti: | | Viina ei ole ratkaisu kaikille. |
Itekään en käytä, mutta en arvostele tuojaa. |
Olen melko varma, että juoja löytyy myös lestaporukasta. |
En viittiny laittaa, mutta joo, joskus oli työkavereina, salajuominen tuntui olevan ratkaisu  _________________ Running target! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
dxman ***
|
Lähetetty: 02.10.2025 04:20 Viestin aihe: |
|
|
| Firmassa on yksi absolutisti joka on vahvasti sitä mieltä, että hänelle pitäisi maksaa kompensaatiota kun ei pysty saunailloissa juomaan limpparia rahallisesti niin paljon kun muut viinoja. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tumpeelo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.10.2025 04:47 Viestin aihe: |
|
|
| dxman kirjoitti: | | Firmassa on yksi absolutisti joka on vahvasti sitä mieltä, että hänelle pitäisi maksaa kompensaatiota kun ei pysty saunailloissa juomaan limpparia rahallisesti niin paljon kun muut viinoja. |
Varmaan pidetty työtoverikin..
Mulla oli kans aikoinaan metalliseppänä kollega, joka aina mainitsi että hän on firman paras ja taitavin työntekijä, eikä voinut ymmärtää miksi hän seniorina sai saman palkan, kuin minä juniorina.
Se tuottavuus, se tuottavuus..  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kuhnakakkonen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.10.2025 01:42 Viestin aihe: |
|
|
| Lihapala saaliista maanvuokraajalle ja tienpitäjälle. Eikös kuulostaisi kohtuullisen kohteliaalle. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.10.2025 02:34 Viestin aihe: |
|
|
| kuhnakakkonen kirjoitti: | | Lihapala saaliista maanvuokraajalle ja tienpitäjälle. Eikös kuulostaisi kohtuullisen kohteliaalle. |
Mä luulen että jos kutsutaan vieraaseen porukkaan viikonlopuksi tuo on melko vaikea toteuttaa  _________________ Running target! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.10.2025 12:31 Viestin aihe: |
|
|
| Sigamees kirjoitti: | | kuhnakakkonen kirjoitti: | | Lihapala saaliista maanvuokraajalle ja tienpitäjälle. Eikös kuulostaisi kohtuullisen kohteliaalle. |
Mä luulen että jos kutsutaan vieraaseen porukkaan viikonlopuksi tuo on melko vaikea toteuttaa  |
Samaa luulen minäkin. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|