OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Palvaten...

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Keskustelua riistaruuista
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
tkarjala
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 21 Maa 2004
Viestejä: 50

LähetäLähetetty: 04.10.2005 19:31    Viestin aihe: Palvaten... Vastaa lainaamalla viestiä



Miten voidaan riistaruuista keskustella mainitsematta palvilihaa??? Shocked

Kertokaapas omia vinkkejänne oivallisen lopputuloksen saamiseksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
W450M
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Elo 2005
Viestejä: 119

LähetäLähetetty: 06.10.2005 18:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä sitä nyt tietty keskustella riistaruoista voi ilman mainintaa palvihirvestä mutta jos listataan top 5 ja siitä puuttuu tuo em. herkku, sopii kyllä ihmetellä ihan perustellusti listan tekijän makua tai riistaruokien tuntemusta ylipäätään.

Olen aina silloin tällöin kokeillut itsekin jonkun ulkofileen pätkän laittoa savustusuunissa. Joskus on onnistunut ihan kohtalaisesti, joskus ei niin kovin hyvin, onneksi vaimo suhtautuu tekeleisiini kritiikittömämmin kuin minä itse, eli haukkuja ei ole tullut. Mutta jos ja kun kyseessä on isompi pala, luotan ammatti-ihmisiin, Aronkylän palvaamo ei ole koskaan pettänyt odotuksiani ja todella hyvällä halulla ovat kaikki, joille olen tuotetta tarjonnut, sitä syöneet ja menekistä päätellen eivät ole olleet pelkästään vieraskoreita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
äRPee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 2560

LähetäLähetetty: 06.10.2005 19:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Huomasin topikin jo toissailtana, mutta onneksi en avannut, kas kun oli sen verran nälkä, että tuo olisi laittanut kiipeämään seinille. Nyt täydellä vatsalla on hieman rauhallisempaa. Osaisipa vaan itse. Aronkylän palvaamo?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
W450M
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Elo 2005
Viestejä: 119

LähetäLähetetty: 06.10.2005 19:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kauhajoella. Joo, on vähän pitkä matka täältä etelän iloista. En kuitenkaan ole valittanut, savustavat palvin siten kuin esi-isätkin sen savusaunoissa tekivät, eli ei mitään teollista "savulihaa" vaan oikeaa kunnon palvilihaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Keskustelua riistaruuista Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com