OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

150m sääntö jousella
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Ghost
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Maa 2005
Viestejä: 354

LähetäLähetetty: 17.01.2006 15:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

NoVoeHelevetti kirjoitti:
Mites on, saakos ritsalla (kunhan nuo joulet täyttyy) ampua rusakkoa alle 150 metriä naapureista, ilman lupaa?? Very Happy


No ilimammuuta!
Anna palaa vaan!
Ainaski maalla saa, nii ja kännissä!
Ei se sillon oo kiellettyyyyy!
Vai onxe muka?!?! Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juhatapio
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Elo 2005
Viestejä: 2803
Paikkakunta: eteläpohjanmaa

LähetäLähetetty: 17.01.2006 16:24    Viestin aihe: jouseen Vastaa lainaamalla viestiä

sovelletaan terä-aselakia joten ampuma-ase se ei silloo oo, ainaskaa mun mielestä,ja rusakoista puheen ollen jos ne pihaan tullee ja puskat syö niin minä ainaskin oon ne tähän päivään saakka tulkinnu tuhoeläimiksi ja oon ottanu ne pois parhaaksi katsomallani tavalla elikkä varovasti ja kaikessa hiljasuudessa tervettä järkiä käyttäen kuten eräs nimeltä mainitsematon silloinen nimismies minua asiassa opasti, sen jälkeen on ollu puskat meillä rauhassa!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juimi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Syy 2005
Viestejä: 202
Paikkakunta: Käpykylä

LähetäLähetetty: 17.01.2006 16:31    Viestin aihe: Re: jouseen Vastaa lainaamalla viestiä

juhatapio kirjoitti:
sovelletaan terä-aselakia joten ampuma-ase se ei silloo oo, ainaskaa mun mielestä,ja rusakoista puheen ollen jos ne pihaan tullee ja puskat syö niin minä ainaskin oon ne tähän päivään saakka tulkinnu tuhoeläimiksi ja oon ottanu ne pois parhaaksi katsomallani tavalla elikkä varovasti ja kaikessa hiljasuudessa tervettä järkiä käyttäen kuten eräs nimeltä mainitsematon silloinen nimismies minua asiassa opasti, sen jälkeen on ollu puskat meillä rauhassa!!


tämä taitaa olla aika yleinen käytäntö Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiul
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Maa 2005
Viestejä: 3980

LähetäLähetetty: 19.01.2006 10:25    Viestin aihe: Re: jouseen Vastaa lainaamalla viestiä

juhatapio kirjoitti:
sovelletaan terä-aselakia joten ampuma-ase se ei silloo oo, ainaskaa mun mielestä,ja rusakoista puheen ollen jos ne pihaan tullee ja puskat syö niin minä ainaskin oon ne tähän päivään saakka tulkinnu tuhoeläimiksi ja oon ottanu ne pois parhaaksi katsomallani tavalla elikkä varovasti ja kaikessa hiljasuudessa tervettä järkiä käyttäen kuten eräs nimeltä mainitsematon silloinen nimismies minua asiassa opasti, sen jälkeen on ollu puskat meillä rauhassa!!



Ei sovelleta enään teräaselakia (?). Ko laki on kumottu vuonna 2003.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juhatapio
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Elo 2005
Viestejä: 2803
Paikkakunta: eteläpohjanmaa

LähetäLähetetty: 19.01.2006 13:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jaa, mulla oli sitte vanhaa tietoa, minkähän lain piiriin ne mahtaa sitte kuulua ja luetaanko samaan kategoriaan kaikki vempaimet millä saa viskattua nuolen ,kiven, kävyn tai vastaavan projektiilin jotakin elollista elukkaa kohden?? Smile Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ghost
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Maa 2005
Viestejä: 354

LähetäLähetetty: 19.01.2006 15:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

juhatapio kirjoitti:
Jaa, mulla oli sitte vanhaa tietoa, minkähän lain piiriin ne mahtaa sitte kuulua ja luetaanko samaan kategoriaan kaikki vempaimet millä saa viskattua nuolen ,kiven, kävyn tai vastaavan projektiilin jotakin elollista elukkaa kohden?? Smile Smile


Uudesta Järjestyslaista löytänet paljon vastauksia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Sivu 4 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com