Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
suomi kp
|
Lähetetty: 02.08.2006 00:49 Viestin aihe: englantilainen nallilukkopistooli |
|
|
joo ostin tolasen 1840-luvulta olevan nallilukkopitoolin englannista ja merkki on mysteeri siinä sivussa on vain sellainen merkki jossa on pieni tähti ja sen alla H kirjain sattuisiko kukaan tietämään merkkiä? ja muuten jos aion kokeilla asetta niin paljonko ruutia siihen pitää laittaa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
finlander Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2006 13:19 Viestin aihe: |
|
|
Jos aseella aikoo ampua tarvittaneen sille lupa hakeman poliisilta lain mukaan. Ja jos kokeilee niin pitää sinun käyttämän vain mustaruutia, minkä varmaankin tiesitkin, varmistettaman tulee asia tämä kuitenkin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
suomi kp
|
Lähetetty: 02.08.2006 19:11 Viestin aihe: |
|
|
juu tiedossa on mutta tiedätkö mitään merkistä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
partisaani Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.12.2006 09:42 Viestin aihe: |
|
|
Ei sano minulle mitään vain nuo tuntomerkit, mutta jos haluat totisesti selvittää aseesi tietoja, niin tästä osoitteesta lienee apua.
Itse sain suhteellisen tyydyttävän vastauksen omaan outoon kummajaiseen.
Vastaus vaatii kylläkin rekistäytymisen ja "välipelissä" 5:n euron luottokorttimaksun heidän palveluksista. Myös kuvia aseesta ja sen jokaisesta merkistä ja numerosta on oltava liitteenä.
http://www.littlegun.be/
PS: Englantia tuntuisivat ymmärtävän, itse en, ja siksi tuli hiehan tulkintaongelmia, kun sielläpäässä joku urugualainen puhui ranskaa paragualaisittain murtaen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|