OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Drillingin luotipiipun kaliiperi
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Yhdistelmäaseet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Sarvikuono
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tam 2008
Viestejä: 9694
Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään

LähetäLähetetty: 07.03.2009 23:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TIP kirjoitti:

Kahta latausta olen toistaiseksi vain kokeillut. N160 ja N140 ladattuja lapuan 8g fmj. N160 ladattu kävi rasvalaukauksen kanssa 34mm./3 lk./100m.


Eikö tuo N160 ole aavistuksen hidasta noin kevyelle luodille? Minkälaista annostusta olet sille 8g kudille tarjonnut? Itse olen avustanut sillä 12g scenareita matkaan, tuntuu olevan passeli kunhan nyt ehdin testailla lisää.
_________________
Video meliora proboque deteriora sequor.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TIP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Kes 2005
Viestejä: 679
Paikkakunta: Pohjola

LähetäLähetetty: 15.03.2009 21:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tais olla 3,8g N160 8g. takana. Oli vain villi kokeilu kun reseptin löysin. Paremmin käy sama kuula N140:llä 3,6g. (24 mm.). 10,9g takana tuo N160 kävi alle kulmaminuutin kasaa. Luotina VJP. Pitänee jatkaa kokeiluita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Yhdistelmäaseet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Sivu 4 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com