OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

viesti rajoitus
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne.
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

rajoitus???
3 viestiä viikossa
4%
 4%  [ 3 ]
5 viestiä viikossa
7%
 7%  [ 5 ]
7 viestiä viikossa
7%
 7%  [ 5 ]
10 viestiä viikossa
5%
 5%  [ 4 ]
20 viestiä viikossa
9%
 9%  [ 7 ]
hittoon tuomoset rajoitukset ja peupa kans.
66%
 66%  [ 47 ]
Ääniä yhteensä : 71

Kirjoittaja Viesti
Tursas
***


Liittynyt: 06 Syy 2004
Viestejä: 2643

LähetäLähetetty: 21.05.2006 17:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Elä elä mummo ala nyt... Wink

Eikös sinusta chatti olisi hyvä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tinurien Kirkkoherra
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Hei 2004
Viestejä: 2262

LähetäLähetetty: 21.05.2006 17:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mutta mutta, Tursas kyllä antaa hyvän syyn chatille, jota on toivottu ja odotettu, ja joka kuoli sitten vissiin kuten muutenkin koko foorumin ylläpito. Eli terveisiä ylläpidolle, kop kop, onko siellä ketään??
_________________
...saadakseni lopettaa. Moron poro!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jinok
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 2816
Paikkakunta: Kuusamo

LähetäLähetetty: 21.05.2006 18:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tursas kyl tarvis sitä banaania tai anaalia, kun näkkyy olevan pinna niin kireellä näistä meijän jutuista, pittää adminaattorille ehottaa.
_________________
-Rottajalaka prkl!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
ArttuPuukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Tou 2006
Viestejä: 242
Paikkakunta: Keski-suomi

LähetäLähetetty: 21.05.2006 18:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="saikka"][quote="Tursas"]Chatti foorumin ohessa olisi ihan hyvä juttu. Kuitenkin nuo turhat viestit kuormittavat palvelinta.
Chatissä juttelu olisi helppoa ja lähes reaaliaikaista. Uskon että kovinkaan monia ei jälkeenpäin kiinnosta Kuusamon lämpötila kolme kuukautta sitten ja sen vaikutus rankkisankon sisällön käymistilaan sekä kisakireiden pikkupimujen vonkaukseen tai Susihukkasen hoito kevättalvelta ja kommentit siitä millaisessa humalatilassa, miten lyhyessä roiskeläpässä ja korkeissa koroissa se hurmattiin.[/quote]
Hyvin tarkkaan kuitenkin TurHas on kuitenkin asiat lukenut ja sisäistänyt... jospa sitä sitten lukis vaan niitä asia-aiheita....... ei ala vanne liikaa kiristää Exclamation Exclamation[/quote]

Hyvä saikka sää oot paras Laughing Laughing
_________________
Takana on raskas retki metsän siimeksessä,olalla kirves ja riista, polte sydämessä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Susihukka-seisoja
Vieras





LähetäLähetetty: 21.05.2006 20:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko joku muu huomannu että toi Tursas yrittää ihan oikeesti jotenkin lyödä mua maihin? Confused Mä en enää tajua tota v*tun nyppimistä. Ku en kuitenkaan ole hälle mitään tehnyt.

Question Question Question

Kun lähtee katsomaan muiden kirjoituksia asian sivusta-osiossa ja vertaa niitä minun kirjoittamiin juttuihin, niin onko mun jutut sitten jotenkin karseita? Ihan samoista asioista mä kirjoitan kuin muutkin, mutta se ei kai ole joidenkin mielestä sallittua?
Takaisin alkuun
saikka
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Syy 2005
Viestejä: 2237

LähetäLähetetty: 21.05.2006 20:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hyvä saikka sää oot paras Laughing Laughing[/quote]

Kiitti Puukkoseni..... joku sentään fanittaa ! Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tursas
***


Liittynyt: 06 Syy 2004
Viestejä: 2643

LähetäLähetetty: 21.05.2006 22:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Onko joku muu huomannu että toi Tursas yrittää ihan oikeesti jotenkin lyödä mua maihin? Confused Mä en enää tajua tota v*tun nyppimistä. Ku en kuitenkaan ole hälle mitään tehnyt.

Question Question Question

Kun lähtee katsomaan muiden kirjoituksia asian sivusta-osiossa ja vertaa niitä minun kirjoittamiin juttuihin, niin onko mun jutut sitten jotenkin karseita? Ihan samoista asioista mä kirjoitan kuin muutkin, mutta se ei kai ole joidenkin mielestä sallittua?

Sisälukutaitoa Hukkaseni. Minähän esitin esimerkkejä mielestäni chattiin paremmin sopivista jutuista. En verrannut juttujasi sen kummemmin muiden juttuihin. Myös osa minun kirjoituksistani sopisi sinne.

Teillä tytöillä on välillä asiallisia ja hyviäkin juttuja, mutta moni vähemmän tärkeä juttu kuormittaisi chatissa löpistynä vähemmän palvelinta.

Tuo Puukon poika tai tyttö (naapurissa oli Arttu-niminen tyttökissa) on kova lainailemaan, kunhan vielä vähän opettelee tietotekniikan saloja.

LISÄYS: En siis esitä minkään jutun tai kirjoituksen poistamista. Ainoastaan chatin lisäämistä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Susihukka-seisoja
Vieras





LähetäLähetetty: 21.05.2006 22:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="Tursas"] ...Susihukkasen hoito kevättalvelta ja kommentit siitä millaisessa humalatilassa, miten lyhyessä roiskeläpässä ja korkeissa koroissa se hurmattiin.[/quote]

Niin. Etpä varmaan yritä loukata. Ihan tällaisia asioita en ole julki tuonut, tai varsinaisena asiana esittänyt. Sivulauseissa yleensä jotain kuittausta jotka jo liittyvät yllä olevaan keskusteluun.

Vaatekaappini sisältö on hyvinkin pitkälti hameita, pitkiä ja lyhyitä, farkkuja, suoria housuja jne sekä korkokantakenkiä. Ne sopivat minulle, ja tiedän mikä näyttää ylläni hyvältä. Mitäpä sitä salailemaan.

Mulle kukaan mies ei ole hoito. Ne on joko treffiseuraa (käydään kahvilla tai bissellä ja that´s it) tai sitten ihan oikea miesystävä. Älä viitsi puuttua enää tähän, äläkä vihjaile enää kertaakaan että olisin jollain lailla matalan moraalin ihminen tai harrastaisin "hoitoja".

Lopeta. Ihan oikeesti. Kohta nimittäin alkaa vituttamaan tuo vihjailu.
Takaisin alkuun
Tinurien Kirkkoherra
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Hei 2004
Viestejä: 2262

LähetäLähetetty: 21.05.2006 23:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miksi nämä jutut menee aina tähän? Rolling Eyes
_________________
...saadakseni lopettaa. Moron poro!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tursas
***


Liittynyt: 06 Syy 2004
Viestejä: 2643

LähetäLähetetty: 22.05.2006 08:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kirkkoherralle: En tiedä. Ei näköjään kärsi foorumilla chattiä ehdottaa.

Susihukalle: Viestiä muokattu kertomiesi asianhaarojen mukaisesti.

Vaatekaappisi sisältö on lukijoille jo entuudestaan tuttua näissä ei-matalamoraalisten viestiesi pää- ja sivulauseissa.
Lainaus:
Eeeeeet uskalla tulla... tiiät että yö on lyhyt ja hmmmmmm on pitkä. Rolling Eyes Mun hame on lyhyt, onks sul jotain pitkää..?


Kun tämä on metsästysaiheinen sivusto, varmaan kyselitkin esimerkiksi pitkää meisseliä lainaksi vaikkapa haulikon perän irroitukseen.
Toivottavasti sait pitkän meisselin lainattua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ELLU69
Vieras





LähetäLähetetty: 22.05.2006 08:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaksimielisyyksien kirjoitteluun sortuu myös allekirjoittanut ja myös muutama muu forumilla kirjoitteleva. Ei viitsittäisi takertua näihin, kirjoiteltaisiin vaan ilman mitään tölvimisiä suuntaan tai toiseen. Siis lukuunottamatta sellaista, mikä kuuluu tähän asian sivusta-osioon. Siis PLIIIIIIS, ei henkilökohtaisuuksiin kenenkään osalta. Ollaan ihmisiksi, eikös Wink Siis siinä rajoissa kun nyt tiimi L&L&T-pystyy. Hih, kyllähän me kuitenkin ollaan monen naamalle hymy saatu. Nih. Cool
Takaisin alkuun
kkssu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Hel 2006
Viestejä: 724

LähetäLähetetty: 22.05.2006 09:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä oon luullu, että asian sivusta osiossa saa kirjotella asian sivusta... Ja kun metästys ja ase foorumi on kyseessä, ni kaks mielisyyet ja hameitten mitathan kuuluuki asian sivusta osioon. Mutta kuulostaa, että asian sivusta osio pitäs muuttaa "asian sivusta, mutta kuitenki aiheessa pidättäytyen" osioksi.

Eikai se voi olla niin kiriää, että harva se päivä joku ehottelee millon asian sivusta osion poistamista, millon jinokin ja hankipojan "ohjausta", välillä susihukan "matalamoraalisten" Laughing kirjotusten ohjaamista muualle. Ei jaksanu itekkää lukea "teerenpeli kalastaja - susihukkasta", mutta onpa paljo asiaan liittyvääki, jota ei jaksa lukea. Välillä ite jumii johonki vääntöön, josta itekki ajattelee, että jokohan muilla alakaa kohta kyrsiin, mutta pitäähän asiat selevittää. Wink Tylsää ois jos kaikki ois jäykän asiallista artikkelia.

Eli jospa piettäs aihe jaottelu ennallaan, Ja siksipä asian sivusta osiossa voi kysellä meisseliäki vaikkapa aukasemaan jakorasiaa, josta saa sitte vejettyä uutta virtaa vaikkapa valasemaan sitä tietokone nurkkausta, ni ei oo sielläkää enää niin synkkää. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Susihukka-seisoja
Vieras





LähetäLähetetty: 22.05.2006 11:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos lähdetään galluppia tekemään niin meikäläisen tekstit mahtaa olla useimmin lainattujen listalla aika kärkipäässä. Rolling Eyes Ihan kiva sinänsä, mutta kun irroitetaan lauseita erilleen asiayhteydestä, saadaan aikaiseksi aika törkyisen näköistä tekstiä. Mun hame ei kyseisen tekstin kirjoituksen aikana ollut pitkä, eli se oli lyhyt (kesä -> baari -> bailausta) ja puhe pitkästä oli viittaus siihen bisseen.

Mutta: nyt herää kysymys! Miksi muut saa kirjoitella täällä kaikessa rauhassa p*llujuttuja, panemista, dokaamista, paskomista ja kaikkea muuta, mutta kun minä puutun peliin, alkaa armoton raatelu välittömästi? Mikä helevetti siinä on että pitää kokoajan nokkia? Olisiko kenties heikko itsetunto jollain kun pitää omaa egoa pönkittää muita haukkumalla?

Pie per*kele köyhempiä piikoja itelläs.

(some people are alive simply because it´s illegal to kill them)
Takaisin alkuun
jinok
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 2816
Paikkakunta: Kuusamo

LähetäLähetetty: 22.05.2006 17:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Susihukka-seisoja kirjoitti:
Jos lähdetään galluppia tekemään niin meikäläisen tekstit mahtaa olla useimmin lainattujen listalla aika kärkipäässä. Rolling Eyes Ihan kiva sinänsä, mutta kun irroitetaan lauseita erilleen asiayhteydestä, saadaan aikaiseksi aika törkyisen näköistä tekstiä. Mun hame ei kyseisen tekstin kirjoituksen aikana ollut pitkä, eli se oli lyhyt (kesä -> baari -> bailausta) ja puhe pitkästä oli viittaus siihen bisseen.

Mutta: nyt herää kysymys! Miksi muut saa kirjoitella täällä kaikessa rauhassa p*llujuttuja, panemista, dokaamista, paskomista ja kaikkea muuta, mutta kun minä puutun peliin, alkaa armoton raatelu välittömästi? Mikä helevetti siinä on että pitää kokoajan nokkia? Olisiko kenties heikko itsetunto jollain kun pitää omaa egoa pönkittää muita haukkumalla?

Pie per*kele köyhempiä piikoja itelläs.

(some people are alive simply because it´s illegal to kill them)

Ite sitä vi*tuilua ja sortamista on saanu kuulla jo aika pitkään, mut kaikkeen tottuu.
_________________
-Rottajalaka prkl!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Torgoth
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Elo 2004
Viestejä: 2668
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 22.05.2006 20:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="jinok"]Ite sitä vi*tuilua ja sortamista on saanu kuulla jo aika pitkään, mut kaikkeen tottuu.
[/quote]
Ja aivan syyttä suotta, voi sinua marttyyriraukkaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne. Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 3 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com