OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

mitä tarjoat kaatoryypyksi metsässä?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
petra
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Lok 2006
Viestejä: 2802

LähetäLähetetty: 04.02.2007 01:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

VeturiVille66 kirjoitti:
Moro.

En koskaan enkä mitään.

Nykkin oon ottanu koko illan, mutta koska en käy töissä, niin voin tehdä niin.Mutta koskaan en ole ottanut jahdissa, enkä koskaan tule nin tekemään, tai muutoin tulen lopettamaan harrastukseni ja itseni.Alkoholi ja metsästys, olkoon se vaikka mitä tahansa metsästystä, niin pysyköön erillään, aina.Metsästys ja viina eivät sovi yhteen, mutta erikseen vallan mainiosti.Hyvä ruoka ja seura jne.En ole vaivautunut lukemaan topikkia läpi, eikä se 3 promillen humalasssa olisikaan mielekästä, muta yhden asian haluan sanoa;suomalainen metsästys kulttuuri ei tue missään muodossa viinahöyryistä metsästyskulttuuria, jos sitä edes jonkun mielestä on olemassa...

T:V-V
Koska et käy töissä,niin sulla on varmaan paljon joutilasta aikaa juuva ne viinakset muuna aikana!Ja tuosta sinun mainitsemasta metsästys kulttuurista!!Haista sinä poika p@ska,Kyllähän se viina ja metsästys on aina kättä lyöny!!!Taijat olla niitä parempi osasia Cool
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pasitai
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 323

LähetäLähetetty: 10.02.2007 05:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

esteri kirjoitti:
ELLU69 kirjoitti:
Mä en tarjoo mitään kaatoryyppyjä...hmmmm...mä saan kyllä paljon halauksia aina kaadon jälkeen......mistähän johtuu... Rolling Eyes Rolling Eyes

Tahtovat tisuja koittaa että tulleeko maitoa, ei muuten, veikkaan...


Mite nii maetoa. Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
esteri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3918

LähetäLähetetty: 10.02.2007 20:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

pasitai kirjoitti:


Mite nii maetoa. Embarassed


Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silimään... Mr. Green
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ELLU69
Vieras





LähetäLähetetty: 10.02.2007 21:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

...

Viimeinen muokkaaja, ELLU69 pvm 08.07.2007 18:04, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
esteri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3918

LähetäLähetetty: 10.02.2007 21:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No sehän on vakio kun naarashirven kaaolla on femaleja: "koitetaampa tulleeko maitoa" Wink ...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
VeturiVille66
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Tam 2005
Viestejä: 4774
Paikkakunta: Nääsmaa

LähetäLähetetty: 10.02.2007 22:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

petra kirjoitti:
VeturiVille66 kirjoitti:
Moro.

En koskaan enkä mitään.

Nykkin oon ottanu koko illan, mutta koska en käy töissä, niin voin tehdä niin.Mutta koskaan en ole ottanut jahdissa, enkä koskaan tule nin tekemään, tai muutoin tulen lopettamaan harrastukseni ja itseni.Alkoholi ja metsästys, olkoon se vaikka mitä tahansa metsästystä, niin pysyköön erillään, aina.Metsästys ja viina eivät sovi yhteen, mutta erikseen vallan mainiosti.Hyvä ruoka ja seura jne.En ole vaivautunut lukemaan topikkia läpi, eikä se 3 promillen humalasssa olisikaan mielekästä, muta yhden asian haluan sanoa;suomalainen metsästys kulttuuri ei tue missään muodossa viinahöyryistä metsästyskulttuuria, jos sitä edes jonkun mielestä on olemassa...

T:V-V
Koska et käy töissä,niin sulla on varmaan paljon joutilasta aikaa juuva ne viinakset muuna aikana!Ja tuosta sinun mainitsemasta metsästys kulttuurista!!Haista sinä poika p@ska,Kyllähän se viina ja metsästys on aina kättä lyöny!!!Taijat olla niitä parempi osasia Cool


Nonii, poika;

Petra Skriivasi;
"Meikäläinen pääsi sotkuun toisena päivänä!Päivystäjälle oli tullu kapteenilta soitto et alokas petra välittömästi sotilaskotiin ja mulla hätä ja prkl siellä oli minun eno vastassa ja hyvät naurut!juottiin munkki kahvit,alako sotilaskoti sisaret hättäilemään et nyt moku yksikköön,ja tuas tuli hätä!Komppanian vääpeli sano et nyt sinut piru nokkii!Parasta aikaa meikäläisen elämässä Saapumiserä 3/88 Kainuun pr/PST"

Eli oot sata varmasti mua nuarempi.

Ja toisekseen katoin sun käyttäjä tiadot.Yli 90% asian sivusta osiossa ja lopusta vajaasta 10%:stä Yli 90% susista vaahtoomista ja jostain hirvipaukusta jauhamista.Muutama karhu ja riistaruaka juttu.
Siitä voi vetää omat johtopäätökset, miks tykkäät ottaa paukkua mettällä.Tai, että miks luulet,että se on hianoo ja kaikki muukkin niin varmaan tekee.Varmaankin teidänkin hirviporukassa otetaan ryyppyjä(kaato), niinkuin monessa muussakin, valitettavasti.Nimittäin se ei usein jää siihen yhteen ryyppyyn, vaan nykyään on tullu muotiin kantaa mukana myös kaljaa ja makkaraa.Puolipäivää menee ihan hukkaan makkara tulia tehdessä ja olutta särpiessä.Monille kaljaveikoille ei olekkaan itse metsästys niinkään tärkeää, vaan mukava makkaran paistelu ja kaljottelu hauskassa porukassa.Mun puolesta ei olis niin väliks vaikka hirvet saatais nurin, vaikka ekana päivänä.On se niin tylsää ja pitkäveteistä hommaa verrattuna moneen muuhun metsästykseen.Suurinosa hirviporukasta ei harrasta mitään muuta metsästystä(eivätkä etes osaa) ja näin ollen heille sopii paremmin kuin hyvin, että hirviä on kauan pystyssä ja saavat juosta mahdollisimman pitkään paistamassa makkaraa ja kittaamassa olutta.Olenkin aika kummajainen porukassa, kun mulla on ainoona porukassa ns.kettukoiria ja käyn muutenkin mettällä, en vaan hirvimettällä.
Meillä on suvussa pitkät metsästys perinteet ja jos on joku muukin joka käy muutenkin mettällä, ettei pelkästään hirvimettällä, niin on helppo ymmärtää, että miks ottasuoni pullistuu, kun ollan rapulaisten ja känniläisten äijien kans "mettällä" ja vielä aseiden kanssa.Eli vaaramomenttia löytyy ja on todella rentouttavaa muutenkin olla "mettällä" ukkojen kanssa joista parhaat on ollu omien sanojensa mukaan, jo neljä vuotta kännissä joka päivä... Shocked
Alunperin ei ko. porukassa ollut edes kaatoryyppy pulloa ja homma toimi, eikä kellään ollut kaljaa tai makkaraa mukana.Metsästys oli se tärkein juttu.Mutta jotain muuttu ja PALJON sen reilun kymmenen vuoden aikana kun olin reisuhommissa ja en ehtinyt käymään hirvimettällä.Porukka on nuorentunut ja paljon.Mutta positiivista on se, että ne kaverit jotka oli silloikin mukana ja ovat saman ikäisiä, kuin mää, niin ne kaverit ei ota edelleenkään mitään jahdissa.Miks pitäis?.
Suomessa on varmasti monta porukkaa missä ne paukut otetaan vasta jahdin jälkeen ja hyvä niin, koska valitettavan usein se lipsuu sitten sille kännäämisen puolelle, mikä ei sitten sovi jahtiin enään ollenkaan.
Ja siks toisekseen, mulle ei tulis mieleenkään, esimerkiksi ottaa kettupassiin viinaksia mukaan... Shocked No aihekkin oli Hirven ja peuran metsästys osiossa, jotenka ymmärtäähän sitä toisaalta Petrankin kommentin kuinka "metsästys ja viina on aina kulkenut käsikädessä" jos metsästys on kovin hirvi painotteista ja muutenkin on sellatteinen "peräkammarin poika" jonka tarvii uhota joka käänteessä ja tosipaikan tullen mennäänkin takas sinne kamariin piiloon ja salaa muijalta luetaan jallua tai pillua ja tumputetaan, kun ei muuta voi, koska elämä pyörii niin pienissä ympyroissä.
Se, että miks mää sitten voin ottaa viikolla, johtuu lähinnä siitä, että olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja näin ollen ei tarvi aamulla herätä töihin.Ehkä se on sitte sitä parempi osaisuutta.Mene ja tiedä...
Joka tapauksessa en ota mitään kun käyn mettällä ja en hyväksy niin muidenkaan tekevän.Eat That.

T:V-V
_________________
Pumppaaminen on kivaa.
Asuuhan ne ihmiset iglussakin.
Muija on ihan peräänkatottava...


Viimeinen muokkaaja, VeturiVille66 pvm 10.02.2007 23:14, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
esteri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3918

LähetäLähetetty: 10.02.2007 22:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minnoon jo oottanu tätä VV:n vastausta, ASIAA...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
VeturiVille66
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Tam 2005
Viestejä: 4774
Paikkakunta: Nääsmaa

LähetäLähetetty: 10.02.2007 23:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

esteri kirjoitti:
Minnoon jo oottanu tätä VV:n vastausta, ASIAA...


Moro.

Kitosta vaan.
Pitänee toi ottaa kohteliaisuutena.Oon kyllä seurannu sunkin juttuja ja torennu, että kuulut niihin harvoihin täyspäisten joukkoon joita täällä kulkee...
Tänäänkin on taas tämönen "viihdepäivä", kun toi pakkasviisari piru pysyttelee rajan väärällä puolen.No tulee niitä ajatuskelejä viä.Ja kun ei "tarvi" töissä käydä, niin voi lähtee vaikka viikolla, jos tulee kelit.

T:V-V
_________________
Pumppaaminen on kivaa.
Asuuhan ne ihmiset iglussakin.
Muija on ihan peräänkatottava...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Punajalaka
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 3187
Paikkakunta: :)

LähetäLähetetty: 10.02.2007 23:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Totta turiset VV, mielellään näkis, että semmoset lopettais metästelyn kokonaan joilla ei oo aikaa sille viinanotolle erikseen.

Tuo petralla on kyllä valitettavasti totta, että joillaki se viina ja metsästys lyöpi kättä ja aika reilusti.
_________________
No ehä minä, mutta muut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
esteri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3918

LähetäLähetetty: 11.02.2007 00:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Perhana VV, otetaanpa kännit, kato täällä setien matkassa me aina pärjätään...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petra
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Lok 2006
Viestejä: 2802

LähetäLähetetty: 15.02.2007 01:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

VeturiVille66 kirjoitti:
petra kirjoitti:
VeturiVille66 kirjoitti:
Moro.

En koskaan enkä mitään.

Nykkin oon ottanu koko illan, mutta koska en käy töissä, niin voin tehdä niin.Mutta koskaan en ole ottanut jahdissa, enkä koskaan tule nin tekemään, tai muutoin tulen lopettamaan harrastukseni ja itseni.Alkoholi ja metsästys, olkoon se vaikka mitä tahansa metsästystä, niin pysyköön erillään, aina.Metsästys ja viina eivät sovi yhteen, mutta erikseen vallan mainiosti.Hyvä ruoka ja seura jne.En ole vaivautunut lukemaan topikkia läpi, eikä se 3 promillen humalasssa olisikaan mielekästä, muta yhden asian haluan sanoa;suomalainen metsästys kulttuuri ei tue missään muodossa viinahöyryistä metsästyskulttuuria, jos sitä edes jonkun mielestä on olemassa...

T:V-V
Koska et käy töissä,niin sulla on varmaan paljon joutilasta aikaa juuva ne viinakset muuna aikana!Ja tuosta sinun mainitsemasta metsästys kulttuurista!!Haista sinä poika p@ska,Kyllähän se viina ja metsästys on aina kättä lyöny!!!Taijat olla niitä parempi osasia Cool


Nonii, poika;

Petra Skriivasi;
"Meikäläinen pääsi sotkuun toisena päivänä!Päivystäjälle oli tullu kapteenilta soitto et alokas petra välittömästi sotilaskotiin ja mulla hätä ja prkl siellä oli minun eno vastassa ja hyvät naurut!juottiin munkki kahvit,alako sotilaskoti sisaret hättäilemään et nyt moku yksikköön,ja tuas tuli hätä!Komppanian vääpeli sano et nyt sinut piru nokkii!Parasta aikaa meikäläisen elämässä Saapumiserä 3/88 Kainuun pr/PST"

Eli oot sata varmasti mua nuarempi.

Ja toisekseen katoin sun käyttäjä tiadot.Yli 90% asian sivusta osiossa ja lopusta vajaasta 10%:stä Yli 90% susista vaahtoomista ja jostain hirvipaukusta jauhamista.Muutama karhu ja riistaruaka juttu.
Siitä voi vetää omat johtopäätökset, miks tykkäät ottaa paukkua mettällä.Tai, että miks luulet,että se on hianoo ja kaikki muukkin niin varmaan tekee.Varmaankin teidänkin hirviporukassa otetaan ryyppyjä(kaato), niinkuin monessa muussakin, valitettavasti.Nimittäin se ei usein jää siihen yhteen ryyppyyn, vaan nykyään on tullu muotiin kantaa mukana myös kaljaa ja makkaraa.Puolipäivää menee ihan hukkaan makkara tulia tehdessä ja olutta särpiessä.Monille kaljaveikoille ei olekkaan itse metsästys niinkään tärkeää, vaan mukava makkaran paistelu ja kaljottelu hauskassa porukassa.Mun puolesta ei olis niin väliks vaikka hirvet saatais nurin, vaikka ekana päivänä.On se niin tylsää ja pitkäveteistä hommaa verrattuna moneen muuhun metsästykseen.Suurinosa hirviporukasta ei harrasta mitään muuta metsästystä(eivätkä etes osaa) ja näin ollen heille sopii paremmin kuin hyvin, että hirviä on kauan pystyssä ja saavat juosta mahdollisimman pitkään paistamassa makkaraa ja kittaamassa olutta.Olenkin aika kummajainen porukassa, kun mulla on ainoona porukassa ns.kettukoiria ja käyn muutenkin mettällä, en vaan hirvimettällä.
Meillä on suvussa pitkät metsästys perinteet ja jos on joku muukin joka käy muutenkin mettällä, ettei pelkästään hirvimettällä, niin on helppo ymmärtää, että miks ottasuoni pullistuu, kun ollan rapulaisten ja känniläisten äijien kans "mettällä" ja vielä aseiden kanssa.Eli vaaramomenttia löytyy ja on todella rentouttavaa muutenkin olla "mettällä" ukkojen kanssa joista parhaat on ollu omien sanojensa mukaan, jo neljä vuotta kännissä joka päivä... Shocked
Alunperin ei ko. porukassa ollut edes kaatoryyppy pulloa ja homma toimi, eikä kellään ollut kaljaa tai makkaraa mukana.Metsästys oli se tärkein juttu.Mutta jotain muuttu ja PALJON sen reilun kymmenen vuoden aikana kun olin reisuhommissa ja en ehtinyt käymään hirvimettällä.Porukka on nuorentunut ja paljon.Mutta positiivista on se, että ne kaverit jotka oli silloikin mukana ja ovat saman ikäisiä, kuin mää, niin ne kaverit ei ota edelleenkään mitään jahdissa.Miks pitäis?.
Suomessa on varmasti monta porukkaa missä ne paukut otetaan vasta jahdin jälkeen ja hyvä niin, koska valitettavan usein se lipsuu sitten sille kännäämisen puolelle, mikä ei sitten sovi jahtiin enään ollenkaan.
Ja siks toisekseen, mulle ei tulis mieleenkään, esimerkiksi ottaa kettupassiin viinaksia mukaan... Shocked No aihekkin oli Hirven ja peuran metsästys osiossa, jotenka ymmärtäähän sitä toisaalta Petrankin kommentin kuinka "metsästys ja viina on aina kulkenut käsikädessä" jos metsästys on kovin hirvi painotteista ja muutenkin on sellatteinen "peräkammarin poika" jonka tarvii uhota joka käänteessä ja tosipaikan tullen mennäänkin takas sinne kamariin piiloon ja salaa muijalta luetaan jallua tai pillua ja tumputetaan, kun ei muuta voi, koska elämä pyörii niin pienissä ympyroissä.
Se, että miks mää sitten voin ottaa viikolla, johtuu lähinnä siitä, että olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja näin ollen ei tarvi aamulla herätä töihin.Ehkä se on sitte sitä parempi osaisuutta.Mene ja tiedä...
Joka tapauksessa en ota mitään kun käyn mettällä ja en hyväksy niin muidenkaan tekevän.Eat That.

T:V-V
No nythän se METSÄSTÄJÄ löyty ja laupias samarialainen ja aivan sama onko työ...jollakin eläkkeellä tai muuten työtä vieroksuva.Mut sitä ihmettelen et täälläkin on samanhenkisijä jotka ei muka kykene töihin,mut metälle kyllä ensimmäisenä,ei olla kipeitä eikä vaivasija Cool Cool T:Sellatteinen peräkammarin poika :wink:ps:Tollo,ei sitä siellä jahissa juuva....
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petra
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Lok 2006
Viestejä: 2802

LähetäLähetetty: 15.02.2007 02:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se on muuten aeka hieno harrastus tämä hirven/muu metsästys,se parantaa jopa selän takia eläkkeelle joutuneet rahvaat.Ei selkä haittaa,vaekka kuinka "hirveesti"joutus valta ojasta vetämään.Ainakaan jos on ite ampunu Shocked Shocked
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
korvenkoluaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 206
Paikkakunta: Hausjärvi

LähetäLähetetty: 16.02.2007 10:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ette te pojat näytä tietävän todellisia "kaatoryyppyjä".
Juomana voi olla ihan hyvin niin kirkasta kuin värillistäkin.
Etikettikin on kuitenkin pullon ulkopuolella.
Tärkeintä on, että ensin juodaan kaatoryyppyinä kaverin juomat ja sitten jokainen juo omiaan.
PS. Tuon jos joku vielä uskoo niin oppiminen on keskeneräistä.
_________________
korvenkoluaja ja ylpeä siitä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
VeturiVille66
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Tam 2005
Viestejä: 4774
Paikkakunta: Nääsmaa

LähetäLähetetty: 27.10.2007 00:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

petra kirjoitti:
Se on muuten aeka hieno harrastus tämä hirven/muu metsästys,se parantaa jopa selän takia eläkkeelle joutuneet rahvaat.Ei selkä haittaa,vaekka kuinka "hirveesti"joutus valta ojasta vetämään.Ainakaan jos on ite ampunu Shocked Shocked


Mistä muuten johtuu yleinen käsitys, että jäädään nimen omaan "selläästä" sairaseläkkelle.Eli ollaan raihnasia ja siitä syystä "työkyvyttömiä".
Onhan sitä monenlaista sairautta.Itsellä on käyny tuuri, että vika ei ole esim.korvien välissä... Wink
Mulla on...Edit... Wink

T:V-V

ps.onko ihmiset kateellisia toisten sairauksista?
_________________
Pumppaaminen on kivaa.
Asuuhan ne ihmiset iglussakin.
Muija on ihan peräänkatottava...


Viimeinen muokkaaja, VeturiVille66 pvm 15.11.2007 11:13, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16694

LähetäLähetetty: 27.10.2007 12:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

VeturiVille66 kirjoitti:
Itsellä on käyny tuuri, että vika ei ole esim.korvien välissä... Wink


Sitä vikaa ei välttämättä itse huomaa, tuo oli sitten huono vitsi Laughing. Minäkään en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että metsällä tai kalassa pitää viinan kanssa läträtä. Kaatoryyppyä en nyt kieroon katso ja olen sellaisen itsekin ottanut ja varmaan otan tulevaisuudessakin. Silloin kun otan, niin se tapahtuu ihan muualla, kuin harrastusten parissa. No joo, nuo kokoontumisajot on sellainen harrastus, että siellä tulee ensimmäisenä iltana jonkun verran otettua, mutta toinen päivä on jo sellainen, että ei enää pisaraakaan.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Sivu 7 Yht. 8

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com