OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Loukku syötit! Ja niiden säilytys.

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Pienpedot
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Kettu topi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Mar 2005
Viestejä: 254
Paikkakunta: P kymenlaakso/etelä-savo

LähetäLähetetty: 29.10.2006 21:00    Viestin aihe: Loukku syötit! Ja niiden säilytys. Vastaa lainaamalla viestiä

Eli itselleni ainekin on tullut ongelma loukku syöttien saatavuudesta tähän aikaan vuodesta ja muutenkin koko loukutus kauden ajan!

Itse olen kuitenkin havainnut kalan olevan perus ruokaa, joka käy melkein kaikkiin loukku tyyppeihin ja melkein kaikille elukoille.

Millä te muut olette säilyttäneet kalat? koska itse jos ottaisin koko syksyn loukku kalat pakkaseen, niin täytyisi ostaa muutema arkkupakastin lisää joka tulee kalliiksi Laughing Loukkuja kun on melkein pari tusinaa. Verkoilla pyynti ei ole mahdollista. Pilkillä käyn kevät talvella, joka viikonloppu, eli siinä yksi vaihtoehto, mutta mihin laitan kalat säilöön esim. ISO sumppu tai jokin muu viritys.

Siis missä säilytätte "tuoreet" loukku kalat? Ja onko apua mistä voisi kysellä kaloja jos ei niitä itse saa?
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nalli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Huh 2004
Viestejä: 167

LähetäLähetetty: 29.10.2006 23:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ookko ajtellu katiskan pitoo läpi talven.. made koukkuja yms.
sydän talvella saa pilkkikisoista aikas hyvin jäämä kaloja ite saanu parhaillaan sata kiloo pikku ahventa.. ja nehän säilyy lumikinokses tohon tarkoitukseen aikas hyvin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
riistamies
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 13 Jou 2005
Viestejä: 61
Paikkakunta: ruukki

LähetäLähetetty: 30.10.2006 15:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ihan vaan folioon kääriny kalakauppiaalta saadut lohen perkeet ja ne on hyvin kelvanneet Rolling Eyes
_________________
LANBER 12/70 TYKITTÄÄ !!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Pienpedot Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com