OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

City-maasturi erä- ja yleiskäytössä
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 65, 66, 67  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
NoVoeHelevetti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2005
Viestejä: 6357
Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret

LähetäLähetetty: 12.04.2018 13:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, noista liian pitkistä vaihteista olen tietoinen. Ja vaikka subarua alennusvaihteella saa, niin diisseleihin se ei ole ollut optiona tietääkseni. Ja bensavekottimet ei tule kyseeseen. Nykyinen sotaratsu lienee maasto-ominaisuuksilta parempi kuin valtaosa sittareista, vaan kun nyt on hakusessa muuta kuin pelkästään ne maasto-ominaisuudet. Kohtuullinen maavara ja auttava nelikko riittää. Painotusta voisi antaa eniten kestävyydelle ja vähäiselle huollon tatpeelle, maantieominaisuuksia unohtamatta. Ja tuolla tst-vaunulla muutaman inarin reissun heittäneenä, pikkuvikoineen, niin myös pisteitä kuskin sekä vänkärin mukavuudelle... Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
fox66
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2005
Viestejä: 1840
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: 12.04.2018 17:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olisko jollakulla kertoa crv:n 2007-12 ja 12-eteenpäin vuosimallien käytännön eroista? Ainaskin paperilla tuo uudempi pensavehe on jonninvertta pihimpi. Oli jo vähän kiikarissa vanhempi 12-vuosimallin vehjes mutta taisi mennä sivu suun.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 19892
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 20.04.2018 22:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pahus. Iski auto- ja mopoinfluenssa molemmat.

Varmaan kevät tullut Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iivariiso
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 6929

LähetäLähetetty: 21.04.2018 00:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lahtinen kirjoitti:
Pahus. Iski auto- ja mopoinfluenssa molemmat.

Varmaan kevät tullut Smile
No nyt ei pikkurahalla enään selviä. Onneksi se on minun ja muiden persaukisten ongelma joten ei hätää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
fox66
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2005
Viestejä: 1840
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: 21.04.2018 12:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

On tuo hirvittävä tauti... järki ja tunteet käy valtaisaa taistelu, ja vaikuttaa siltä että järki on jo menetetty...
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Valto.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2014
Viestejä: 2969

LähetäLähetetty: 21.04.2018 18:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No nyt kun täällä on puhetta näistä citymaastureista, niin heitetäämpä sellainen kysymys ilmoille, että onko kokemuksia hyvistä renkaista erä ja yleiskäyttöön city vehkeen alle? Päivittääin muutama kymmenen kilometriä motarilla ja asfaltilla ajoa, päivittäin myös vaihtelevan kuntoista soratietä. Matkaa mak 100km kerrallaan, ja pidemät reissut sitten toisella autolla, korkeintan todella harvinaisia poikkeuksia tässä.

Itse hahmotellut jotain vähän karkeampaa ratasta. Ehkä joku all terrain vaihtoehto, jolla saisi hankalampiin paikkoihin hieman enemmän pitoa karkeamman kuvion takia, vähän lisäsuojaa teräviltä kiviltä ja mahdollisesti voisi käyttää myös ns. välikelin renkaina ja ajaa keväällä aikaisemmin, sekä syksyllä myöhemmin kuin perus kesärenkaalla ja säästää tällä nastoja. Onko kokemuksia esim. BFG all terrain, Toyo open country A/T, Yokohama Geolander, Hancook rf10, General Grabbler jne. osastosta citymaasturin alla tai ylipäätään yleiskäytössä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tönöttäjä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Elo 2011
Viestejä: 2787
Paikkakunta: K-S

LähetäLähetetty: 21.04.2018 18:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

fox66 kirjoitti:
On tuo hirvittävä tauti... järki ja tunteet käy valtaisaa taistelu, ja vaikuttaa siltä että järki on jo menetetty...


Ainut toimivaksi todettu lääke on nimi paperiin.. Laughing
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=A5RgSgQ6BUU
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AtteL
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2008
Viestejä: 1643
Paikkakunta: Valkeala

LähetäLähetetty: 22.04.2018 02:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Valto. kirjoitti:
No nyt kun täällä on puhetta näistä citymaastureista, niin heitetäämpä sellainen kysymys ilmoille, että onko kokemuksia hyvistä renkaista erä ja yleiskäyttöön city vehkeen alle? Päivittääin muutama kymmenen kilometriä motarilla ja asfaltilla ajoa, päivittäin myös vaihtelevan kuntoista soratietä. Matkaa mak 100km kerrallaan, ja pidemät reissut sitten toisella autolla, korkeintan todella harvinaisia poikkeuksia tässä.

Itse hahmotellut jotain vähän karkeampaa ratasta. Ehkä joku all terrain vaihtoehto, jolla saisi hankalampiin paikkoihin hieman enemmän pitoa karkeamman kuvion takia, vähän lisäsuojaa teräviltä kiviltä ja mahdollisesti voisi käyttää myös ns. välikelin renkaina ja ajaa keväällä aikaisemmin, sekä syksyllä myöhemmin kuin perus kesärenkaalla ja säästää tällä nastoja. Onko kokemuksia esim. BFG all terrain, Toyo open country A/T, Yokohama Geolander, Hancook rf10, General Grabbler jne. osastosta citymaasturin alla tai ylipäätään yleiskäytössä?


Maasturin sekä citymaasturin alla totesin.seuraavaa:

-All terrain on pehmeässä käytännössä.yhtä huono kuin katukuvio.
- All terrain on talvella välttävä, ei korvaa talvitengasta.
- Toimii.asvaltilla ok.
Eli General grabber at2 ja bfg at kokemuksena..

En osta enää koskaan.all terrainia vaan.hakkapeliitat talveksi ja mud terrain kesällä.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
metsässä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 522

LähetäLähetetty: 22.04.2018 06:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tönöttäjä kirjoitti:
fox66 kirjoitti:
On tuo hirvittävä tauti... järki ja tunteet käy valtaisaa taistelu, ja vaikuttaa siltä että järki on jo menetetty...


Ainut toimivaksi todettu lääke on nimi paperiin.. Laughing

Toinen lääke on ,että läimii itseään tyhjällä lompakolla persuksille kunnes
Järki palaa,ja tauti tokenee. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
fox66
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2005
Viestejä: 1840
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: 22.04.2018 08:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voi kun auttaskin... entinen kun meni lunastukseen niin pakko on joku menopeli hommata. Sit kun on jonkun budjetin laatinut että tuolla mennään, niin sitä tahtoo tietysti kattella sen budjetin yläpään vehkeitä. No... kohta se budjetti tuntuu riittämättömältä kun aidan takana toki ruoho on vihreämpää ja budjetin ulkopuolelta löytyy niin niin paljon parempia ehdokkaita, joita sitten todistelee itselleen että tuommoinen se "kannattaa" ehdottomasti, suorastaan pakko hankkia. No, yhdestä tällaisesta on tarjous heitetty, mutta myyjä ei sitä hyväksynyt. Nyt sitten hinta on kuitenkin laskenut parin sadan päähän meikäläisen tarjousta, mutta pitäköön tunkkinsa koska ei suostunut alunperin yhtään neuvottelemaan. Olis kieltämättä ollut ihan hieno menopeli. Yksi budjettiin mahtuva olisi nyt kiikarissa, mutta eihän se tunnu enää miltään kun löytyi "hieman" budjetin ulkopuolelta todellinen helmi, mutta siinä on yksi ostajaehdokas ennen meikäläistä, joten se varmaan menee sivu suun. No alunperinkin minun budjetti on äärimmäisen pieni uushankintahintoihin suhteutettuna, joten helekutin vanhaa koslaa on joka tapauksessa katteltava... Sad
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
aspir
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Hel 2013
Viestejä: 129

LähetäLähetetty: 22.04.2018 09:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

AtteL kirjoitti:
Valto. kirjoitti:
No nyt kun täällä on puhetta näistä citymaastureista, niin heitetäämpä sellainen kysymys ilmoille, että onko kokemuksia hyvistä renkaista erä ja yleiskäyttöön city vehkeen alle? Päivittääin muutama kymmenen kilometriä motarilla ja asfaltilla ajoa, päivittäin myös vaihtelevan kuntoista soratietä. Matkaa mak 100km kerrallaan, ja pidemät reissut sitten toisella autolla, korkeintan todella harvinaisia poikkeuksia tässä.

Itse hahmotellut jotain vähän karkeampaa ratasta. Ehkä joku all terrain vaihtoehto, jolla saisi hankalampiin paikkoihin hieman enemmän pitoa karkeamman kuvion takia, vähän lisäsuojaa teräviltä kiviltä ja mahdollisesti voisi käyttää myös ns. välikelin renkaina ja ajaa keväällä aikaisemmin, sekä syksyllä myöhemmin kuin perus kesärenkaalla ja säästää tällä nastoja. Onko kokemuksia esim. BFG all terrain, Toyo open country A/T, Yokohama Geolander, Hancook rf10, General Grabbler jne. osastosta citymaasturin alla tai ylipäätään yleiskäytössä?


Maasturin sekä citymaasturin alla totesin.seuraavaa:

-All terrain on pehmeässä käytännössä.yhtä huono kuin katukuvio.
- All terrain on talvella välttävä, ei korvaa talvitengasta.
- Toimii.asvaltilla ok.
Eli General grabber at2 ja bfg at kokemuksena..

En osta enää koskaan.all terrainia vaan.hakkapeliitat talveksi ja mud terrain kesällä.


Hankook Dynapro RF10:t ajattelin itse hankkia aika samoista syistä. Nastoja tuskin juurikaan pystyy säästämään, mutta hieman hermoja syksyn märillä tiepohjilla. Varsinaista off-roadia ei ole tarkoitus harrastaa, citymaasturi kun on kyseessä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pölykeuhko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Jou 2006
Viestejä: 1903

LähetäLähetetty: 22.04.2018 10:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Moni hyväkin auto pilataan pas*oilla renkailla.Tarkoitan lähinnä rengasmelua ja talvirenkaissa sivuttaispidon puutetta.Omassa autossa kesällä GreenX misukat ja talvella Good Yearit nastoilla.Kiinan kurat oli vähän aikaa alla ja ei tule enää ikinä.Maksan ilomielin hieman enemmän hyvistä renkaista jotka toimivat niin kuin pitääkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Valto.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2014
Viestejä: 2969

LähetäLähetetty: 22.04.2018 11:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuo nyt on vähän suhteellista. Itsellä ei ole häirinnyt rengasmelu kuin todella harvoin ja autoja sekä renkaita on ollut laidasta laitaan. Huono rengas ja auton huono äänieritys on paha ongelma. Nyt on omassa V70 esimerkiksi ollut vanhat ”äänekkäät nastat”, continentalin icecontact 2, nokian hakka green ja jotkun kiinapojan mustat sekä pyöreät kesämallin tuotokset, joiden merkkiä en jaksa muistaa. Kertaakaan ei ole rengasmelu pistänyt korvaan tuon auton aikana. Joku toinen saattaa ajella radio kiinni ja nauttia hiljaisuudesta, mutta itse kuuntelen yleensä radiota tai puhun puhelimessa matkojen aikana, eikä melu ole häirinnyt ikinä. Joskus on sattunut sellaisia kotteroita alle, ettei kuule puhelimesta kunnolla kun toiseen korvaan tulee häiritsevää melua viemään huomion, tai radio täytyy vääntää huomattavan kovalle, jos aikoo saada puhe osuuksista kunnolla selvää. Siinä kyllä syytän enemmän auton äänieristystä, kuin renkaita. Esimerkiksi uusi hilux mud terraineilla ei ole vielä häiritsevän äänekäs, mutta vanha L200 samoilla renkailla on. Mielestäni rengasmelu on lopulta henkilökohtainen kokemus ja tottumiskysymys. Jos melu ylittää tietyn rajan, niin se käy häiritseväksi ja tuo raja on jokaisella eri. Kesärenkaiksi uskallan huoletta laittaa jatkossakin mitkä hyvänsä, kunhan ovat mustat ja pyöreät ja tiedän että ongelmia ei tule kuin korkeintaan liian nopeasta kulumisesta ja mahdollisista rengasrikoista.

Talvirenkaiden kohdalla tilanne muuttuu. Nelivedossa menee mitkä hyvänsä nastat ja välttävät kitkat, kunhan tiedostaa hieman pidemmät jarrutusmatkat. Jos joskus sivuttaispito pääsee nelikollakin loppumaan, niin tuleepahan vähän fun factoria ja sellaista tilannetta ei käy yks kaks yllättäen, vaan tietoinen valinta kaasuttaa jossain tyhjässä risteyksessä reippaammin, jolloin joskus saattaa lipsahtaa. Jos vaara-alueella on muita, niin silloin mennään sellaisella kaasun käytöllä, ettei varmasti lipsahda. Normaali ajossa sivuttaispito kovemmissa vauhdeissa riittää vaikka suvikumilla, mutta usein risteyksistä ja vastaavista kääntyessä saattaa perä karata huonommilla renkailla. Sama homma takavedon kanssa, että heikot renkaat tuovat sitä fun factoria ajamiseen, mutta liian huonot käyvät äkkiä hermoon, kun perä on irti joka tilanteessa halusi tai ei. Etuvetoiseen vaadin hyvät talvirenkaat, koska puskeminen on niin ärsyttävä ominaisuus, etten voi itse sietää sitä. Silloin tällöin pieni peränirtoaminen menee naurahduksella, kun tulee nuoruusvuodet mieleen, mutta jatkuva puskeminen saa savun nousemaan korvista. Siinä ei ole mitään hauskaa ja ainoa keino selvittää tilanne on hidastaa jo valmiiksi hidasta vauhtia ja körötellä jokainen risteys kuten mummot konsanaan. Tuon puskemisen ja siitä johtuvan risteysköröttelyn jälkeen myös hidas liikkeellelähtö ja pitkä jarrutusmatka vain lisää ärsytystä. Nelikon kanssa pitkä jarrutusmatka vielä menee, kun muita harmituksen aiheita on vähemmän ja takavedolla myös molemmat menettelee, ellei kyseessä ole oikeasti huonot renkaat. Toki jos autolla ajaa myös rouva, saati vielä lapsia kyydissä, niin turvallisuus nousee ratkaisevammaksi tekijäksi vetotavasta riippumatta. Itse taas ajan työkseni rekkaa ja siitä syystä liikun jatkuvasti kuitenkin autolla, jonka jarrutusmatka on moninkertainen vaikka henkilöautossa olisi kesärenkaat alla, auto ei kiihdy, jokainen pysähdys on potentiaalinen kiinnijäämisen paikka ja kaikessa ajamisessa tilanteen sekä kelin ennakoiminen on huonorenkainen henkilöauto potenssiin 100. Eli se ennakointi ja pitkien jarrutusmatkojen sekä rajallisen pidon tiedostaminen tulee selkäytimestä, joten en pidä itseäni mitenkään erityisen vaarallisena muille, vaikka alla ei olisi uudet testivoittaja renkaat talvisin. Sitä vain mennään niillä reunaehdoilla mitkä sen hetkinen rengas antaa. Jos omaan autooni harvoin olen ylipäätään kokenut autoa yhtään huonommaksi huonojen renkaiden takia. Joskus jopa harmitellut liian hyviä renkaita, kun jossain syrjäisessä paikassa on alkanut lapsettaa ja rengas pitää liian hyvin, ettei auto jaksa sutata, vaikka todellisuudessahan kyseessä on vain voiman puute eikä liian pitävä rengas. Toki olen ajanut myös sydäntalvella maasturilla mud terrain renkailla ja myönnettäköön, ettei se nyt ajonautinto ole. Kyllä itse ennemmin laitan talvella nastat alle, mutta kyllä niilläkin tarpeen vaatiessa pärjää kun vähän totuttelee.

Talvirenkaat on siis itsellä erikseen, mutta nämä välikaudet, kun päätiet on kuivat ja sulat, mutta sivuteillä on lunta, niin mielelläni ajaisin karkeammalla nastattomalla renkaalla. Ja sitä äärimmäistä hiljaisuutta en edes tavoittele, mutta haluan hieman karkeutta kuvioon vaikka sitten sen äänen kustannuksella. Rav4 jäi jo kovapohjaisen peltotien liittymään sutimaan, kun nuo tuollaiset viimeisen päälle nykyaikaiset kesärenkaiden urat täyttyivät heti ja alla oli käytännössä täysin sliksi rengas. Paikka ei todellakaan ollut paha, koska vanhalla etuveto pösöllä pääsi samasta paikasta jo hieman karkeammalla renkaalla. Olisi siitä rav4 mennyt vauhdilla yli, mutta kyseessä siis liittymä, josta ajettiin pellolle ja pakilla takaisin tielle kääntötarkoituksessa. Myös monessa mud terrain renkaassa on sellainen ongelma ettei kuvio auke yhtään kovillakaan kierroksilla, joten pitoja ei vaan saa. Sama ongelma on esimerkiksi tällä hetkellä lumen ja paikoitellen mudan kanssa. Tiet on täysin sulat ja periaatteessa kesärenkaat olisi voinut laittaa alle jo aikoja sitten. Valitettavasti metsäteillä on parhaillaan parikymmentä senttiä sohjoista polannetta ja paikoitellen sulanut ja mennyt tie aivan velliksi. Ei siinä kesärengas pidä yhtään, joten pakko mennä talvirenkaalla. Jo se normaalin talvirenkaan pito piisaa ja antaisin kunnian karkeammalle kuviolle ennemmin kuin nastalle. Samaan tarpeeseen on nimittäin tullut käytettyä myös vanhoja kitkoja ja nastarenkaita mistä on nastat nyitty irti. Ja väitän taas kokemuksesta, kun viime viikolla kokeilin kesäratasta alle ja oli jo jäädä kiinni, mutta sain vielä auton ajamalla pois. Samassa paikassa olen ennen ja jälkeen käynyt talvirenkailla, mitkä vaihdoin nyt takaisin alle. Ei se normaali katurengas pidä mitään jos lumi tukkii uran ja alla esim märkä heinikkö. Toinen itseä äärimmäisen paljon harmittava seikka on se, että osa tuntuu aäästävän noissa metsäteiden kunnostuksissa ja käyttävät todella karkeaa ja terävää mursketta. No senhän tietää miten käy kun sinne menee normaali rattaalla, jossa kumia ei ole kuin malliksi ja kyljet täysin suojaamattomat...kirjoittaa nimimerkki kokemusta on. Ja itsellä oli vauhtia kysistä pätkää ajaessa noin 10-20km/h. Samasta paikkaa ajeli myös tuttu hilux ja muutaman kerran reippaasti yli 60km/h koiratutkan mukaan, kun sattui kiire tilanteita. Vaan ei ainakaan bfg mud terrain ollut menosta moksiskaan. Varsinaista maastoajoa ei ole itselläkään tarkoitus harrastaa, mutta sen verran että pääsisi sydäntalvea lukuunottamatta liikkumaan myös huonommilla metsäteillä edes auttavasti. Mielestäni moni maastokelpoinen auto pilataan liian katupainotteisilla renkailla. Ja jos kerran ei ole tarvetta mennä maastoon, niin kai niitä olisi taloudellisempiakin autoja kuin maasturi. Vaikka ilmajousitteinen sitikka. Nostaa siinä mökkitien korkean kiven kohdalla ylemmäs, ajaa hiljaa ohi ja laskee takaisin. Jos ajaa jatkuvasti huonommilla paikoilla, niin normaalin katurenkaan pito on huono. Joskus eteneminen voi olla siitä kiinni, mutta jo irtosoralla turvallisuuskin kärsii siinä missä huonoilla talvirenkailla. Rengasvaurioiden määrä kasvaa ja niitä normaali sorateitä pääsisi kuitenkin suurimmaksi osaksi normaalilla henkilöautolla. Jos kerran hankkii jossain määrin maastokelpoisen auton, joka on kuitenkin aina kompromissi maastoajon ja katuajon tarpeista, niin mielestäni myös renkaat olisi hyvä olla jonkin sorttinen kompromissi molempiin tarpeisiin, tai muuten kannattaa ylipäätään ottaa tarkempaan harkintaan se maastokelpoisen auton tarve. Kieltämättä poikkeuksiakin on, mutta silloin mielestäni maastokelpoinen auto on hankittu muista syistä kuin sen maastokelpoisuuden takia. Olkoonkin sitten vaikka citymaasturi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iivariiso
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 6929

LähetäLähetetty: 22.04.2018 13:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tönöttäjä kirjoitti:
fox66 kirjoitti:
On tuo hirvittävä tauti... järki ja tunteet käy valtaisaa taistelu, ja vaikuttaa siltä että järki on jo menetetty...


Ainut toimivaksi todettu lääke on nimi paperiin.. Laughing
Ja sen jälkeen kunnon krapula.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkvi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Kes 2006
Viestejä: 5145
Paikkakunta: Suomussalmi

LähetäLähetetty: 22.04.2018 14:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ajeleeko se Valto muualla kuin risteyksissä?

Meillä sitä sivuttaispitoa ja muutakin pitoa tarvitaan, toki risteyksissä, mutta melko paljon muuallakin. Ja muualla se tulee yleensä esiin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 65, 66, 67  Seuraava
Sivu 66 Yht. 67

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com