OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

kuvia pienpedoista ja pyyntimenetelmistä 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 100, 101, 102  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Pienpedot
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
niva
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Hel 2005
Viestejä: 71

LähetäLähetetty: 12.03.2007 21:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

eipä olis kivaa löytää koiraa raudoista.ei omaa eikä toisten.tiedämpä toisten viritelleen rautoja suulien allekkin. kyllä jotkut ovat niin tyhmiä saaliin ahneudessa että unohtaa on niitä muitakin mettällä kävijöitä ja varsinkin semmosia kellä on koiria, olis aika !&%¤# juttu kun koira menis jossain alla rautoihin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
siru8
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Tou 2004
Viestejä: 2903
Paikkakunta: merikarvia

LähetäLähetetty: 12.03.2007 22:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Koiranomistajana pidän aina ladattua asetta mukana noita rautojen asettelijoita varten. Saadaan sitten kaivaa monttu siihen koiran viereen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20589
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 12.03.2007 22:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Keinoa en paljasta että palstan wannabeepoliisejä jäisi häiritsemään.


^Sillälailla kirjoitin, ja hyvin tiesin! Siinä sitä ollahan nenä pitkällä tutkimassa pykäliä ja valistamassa moraalia vaikka ei mistään mitään tiedetä Laughing Laughing . Voi v*ttu kun ootte typeriä neitejä. Luulette sitten olevanne jotenkin parempia mettämiehiä kun täällä sitten valistatte. Voi kiesus. Jos minä olen niin typerä (tai tarkoitushakuinen) että laitan supin kuvan nettiin niin eikö sieltä jo tule joku saakelin kirjoja lukenut keltanokka kertomaan ja ohjeistamaan vaikka ei ikinä ole itse supia edes saanut. Vetäkää nyt se saakelin sulkahattunne silimille ja menkää lukemaan niitä eräkirjojanne ja antakaa mettämiesten mettästää. Kun metsästetään niin joudutaan tappamaan, ja kun joudutaan tappamaan niin se ei aina tietenkään luonnaa 100%:sesti. Elämän lanka on joskus saakelin sitkeä eikä tahdo katketa millään. Ei kukaan kiduta tai rääkkää otusta tarkoituksella.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20589
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 12.03.2007 22:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Luulempa etä olen innokkaampi koiramies kun te edellä kirjoittaneet, joten tiedossa on miten niitä rautoja asetellaan. Ja eihän niitä koiria kulje irti tähän aikaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
niva
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Hel 2005
Viestejä: 71

LähetäLähetetty: 12.03.2007 22:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Luulempa etä olen innokkaampi koiramies kun te edellä kirjoittaneet.. Ja eihän niitä koiria kulje irti tähän aikaan.
mutta et saanu supia suulin alta Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20589
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 12.03.2007 22:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En ollut kotopuolessa, enkä omista omaa luolakoiraa, 220# hoitavat sitä virkaa. Ja tavalla jolla koiria ei rautoihin ilman ihmisen apua saa.

Kuules nyt Niva. Kyllä minä teidät tunnen. Olette niitä "tosi" koiramiehiä, jotka ei koskaan ammu koirallensa mitään. Joille ainut oikea metsästysmuoto on koiralla metsästys. Te lokeroitte, teillä on kapea katsomus metsästyksen moninaisuuteen. Teillä on kovaakin kovemmat puheet. Tunnen teitä useampia. Jotkut teistä saattaa olla ihan saamamiehiä, tunnustetaan, mutta silti katsomuksenne metsästykseen ja sitä kautta luontoonkin on rajoittunutta. Sana "sekarotuinen" tai "raudat" nostattaa karvanne pystyyn. Yli innokkaiden koiramiesten ja tavallisten metsästäjien kuilu on syventynyt jo vuosikaudet.

Luulette olevanne harrastuksemme eliittiä, totuus on että olemme samoilla viivoilla kuule Niva, sinä koirasi kanssa ja minä rautojeni ja koirieni kanssa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Oskari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2004
Viestejä: 4228

LähetäLähetetty: 12.03.2007 22:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuhola, montakos elukkaa olet ITSE ottanut tälle syksylle?
Josko esim raudat laittaa ja on vaarassa että jonkun koira menee on rautojen laittaja vastuussa, fiksut merkkaa ja tai estää vahingon.
Pesälle jos laitetaan raudat estetään ulkoa päin rautoihin meno, voihan esim joku luolakoiran kanssa olla menossa jahtiin ja koira on auki ennen pesää, ladon alle laittaa voi merkata lapulla että raudat alla...
Koiria on ollut meillä jo useampia, metsälläkin joskus käyty, ikääkin päässyt kertymään ja mailmankatsomusta kerättyä.
Sanoppa miksi pyyntihommista ei voi fiksusti kirjoittaa ja laittaa kuvia?
Esim. edellä ollut haavoitetun ketun haukutus video on erittäin törkeä...

Saaliiden käsittely arvokkaasti kuuluu myös ns ammattimiehen tapoihin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
niva
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Hel 2005
Viestejä: 71

LähetäLähetetty: 12.03.2007 23:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
En ollut kotopuolessa, enkä omista omaa luolakoiraa, 220# hoitavat sitä virkaa. Ja tavalla jolla koiria ei rautoihin ilman ihmisen apua saa.

Kuules nyt Niva. Kyllä minä teidät tunnen. Olette niitä "tosi" koiramiehiä, jotka ei koskaan ammu koirallensa mitään. Joille ainut oikea metsästysmuoto on koiralla metsästys. Te lokeroitte, teillä on kapea katsomus metsästyksen moninaisuuteen. Teillä on kovaakin kovemmat puheet. Tunnen teitä useampia. Jotkut teistä saattaa olla ihan saamamiehiä, tunnustetaan, mutta silti katsomuksenne metsästykseen ja sitä kautta luontoonkin on rajoittunutta. Sana "sekarotuinen" tai "raudat" nostattaa karvanne pystyyn. Yli innokkaiden koiramiesten ja tavallisten metsästäjien kuilu on syventynyt jo vuosikaudet.

Luulette olevanne harrastuksemme eliittiä, totuus on että olemme samoilla viivoilla kuule Niva, sinä koirasi kanssa ja minä rautojeni ja koirieni kanssa.
osuinko arkaan paikkaan Question
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kride
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 03 Mar 2006
Viestejä: 64
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

LähetäLähetetty: 13.03.2007 07:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Okei myönnetään että toi video oli typerä nyt kun rupes ajatteleen. Olin vaan innnoissani omasta koirasta enkä ajatellut elukkaa. Ja tyhmyyttäni menin vielä kuvaamaan ja vielä kaiken lisäksi laitoin kaikkien näkyviin.
Joten poistin videon ja otin opikseni. Hyvä että tuli kommenttia niin laittoi vähän miettimään. Jatketaan kunnon kuvilla ja unohdetaan toi. Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kride
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 03 Mar 2006
Viestejä: 64
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

LähetäLähetetty: 13.03.2007 07:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Okei myönnetään että toi video oli typerä nyt kun rupes ajatteleen. Olin vaan innnoissani omasta koirasta enkä ajatellut elukkaa. Ja tyhmyyttäni menin vielä kuvaamaan ja vielä kaiken lisäksi laitoin kaikkien näkyviin.
Joten poistin videon ja otin opikseni. Hyvä että tuli kommenttia niin laittoi vähän miettimään. Jatketaan kunnon kuvilla ja unohdetaan toi. Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kride
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 03 Mar 2006
Viestejä: 64
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

LähetäLähetetty: 13.03.2007 07:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mitenkäs täällä näin monta minun viestiä on? Question Question

Viimeinen muokkaaja, Kride pvm 13.03.2007 12:27, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hiisi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 255

LähetäLähetetty: 13.03.2007 08:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oskari kirjoitti:
ladon alle laittaa voi merkata lapulla että raudat alla


Tää toimii vaan koirilla jotka osaa lukea.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Oskari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2004
Viestejä: 4228

LähetäLähetetty: 13.03.2007 08:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hiisi kirjoitti:
Oskari kirjoitti:
ladon alle laittaa voi merkata lapulla että raudat alla


Tää toimii vaan koirilla jotka osaa lukea.


Niin toimii mutta isäntä joskus lukukunnossa, noita latoja kun kattelee niin saattaa olla passimiehiäkin mukana niin joku saattaa ehtiä lukaista.
Kuitenkin pitää tukkia muut lävet ja jättää auki sen mihin raudat laittaa, kulku pitäisi estää niin ettei koira pääse, aina ei niin helppoa toteuttaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hiisi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 255

LähetäLähetetty: 13.03.2007 08:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No joo mutta isäntä ei välttämättä ole lähelläkään. Monasti näkee että koirat on irti ja vanhasta muistista kiertävät kaikki lähietäisyydellä olevat ladot ja talot. Tai seuraa jälkeä ladolle tai sitten koiralla ollaan esim. ajattamassa tai pintapyynnissä ja siltä reissulta menee alle jonnekkin mihin joku oman epäonnistuneen minänsä säälittävä sivustaseuraaja on laittanut raudat. Ajokoirakin menee uskomattoman ahtaaseen paikkaan, saati sitten dreeverit ja pystärit. Mun mielipide on että raudat saa laittaa luoliin/latoihin ainoastaan niin että vain sisältäpäin pääsee rautoihin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tapiok
***


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 6917

LähetäLähetetty: 13.03.2007 09:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kride kirjoitti:
Okei myönnetään että toi video oli typerä nyt kun rupes ajatteleen. Olin vaan innnoissani omasta koirasta enkä ajatellut elukkaa. Ja tyhmyyttäni menin vielä kuvaamaan ja vielä kaiken lisäksi laitoin kaikkien näkyviin.
Joten poistin videon ja otin opikseni. Hyvä että tuli kommenttia niin laittoi vähän miettimään. Jatketaan kunnon kuvilla ja unohdetaan toi. Embarassed


Kridelle täytyy antaa kyllä tunnustusta että suoraselkäisesti myönsi ajattelemattomutensa ja kertoo ottaneensa opiksi. Eikä ruvennyt rähjäämän turhaa kuten jotkut toiset.

Ainahan sitä virheitä ja mokia itse kullekin sattuu, mutt niistä voi ottaa opiksi. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Pienpedot Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 100, 101, 102  Seuraava
Sivu 4 Yht. 102

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com