OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Metsästysseuralle nettisivut?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Seuratoiminta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
igorrock
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Maa 2004
Viestejä: 13930

LähetäLähetetty: 20.07.2011 10:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

WordPress.com on hyvä pohja sekä blokeille että kotisivuille. Valmiita lay out -pohjia on todella runsaasti ja niitä muuttamalla on helppo rakentaa omat sivut.

http://fi.wordpress.org/
http://wordpress.com
http://wordpressthemesbase.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sämpy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 6210
Paikkakunta: Uleåborg

LähetäLähetetty: 20.07.2011 14:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Koetin kyllä noudattaa ohjeita, mutta ei se salasanahommeli toimi. Kyseessä olisi vain yksi kuvatiedosto mikä pitäisi suojata.
_________________
"Susi syö sunnuntaina ja mato pistää maanantaina"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rcls



Liittynyt: 02 Lok 2011
Viestejä: 4

LähetäLähetetty: 02.10.2011 17:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen luonut nettisivuja nyt muutaman vuoden ajan. Aloitin harrastuspohjaisena grafiikan työstön 6 vuotta sitten. Nykyisin teen freelancer toimintaa erinäisille pienille mediatyrityksille, jotka erikoistuvat www-sivustojen luontiin.

Jos ei itse tiedä mitään sivujen luonnista ei sitä kannata lähteä yrittämään ennen kuin on käynyt pari kurssia. Kannattaa mielummin pyytää jotakuta joka osaa sellaisen tehdä tekemään ne tai maksaa jollekulle niiden teosta. Metsästysseuroilla on hyviä ja huonoja sivuja kun olen viime aikoina niitä selannut. Suurin ongelma kylläkin piilee siinä, että niitä ei päivitetä. Nykypäivänä ne olisivat mahtava tiedotusväline ja ilmainen, sekä aina tavoitettavissa oleva kaikille, joilla on internet-yhteys. Nykyään kännykälläkin pääsee internettiin.

Kuitenkin itse suosittelen WordPressiä. Se on erittäin hyvä sisällönhallintajärjestelmä ja suoraan sanottuna grafiikaltaan erittäin hyvä, sekä loppupeleissä yksinkertainen käyttää. Ainoa asia on vain saada se sinne nettiin ja säätää paria asiaa, että sivusta saa haluamansa näköisen. Itse olen kylläkin käyttänyt CMS Made Simpleä, mutta se on vain koska teen omat ulkoasuni ja sivuston rungon ja siihen sen käyttö on helpompaa kuin WordPressin. Jos kaipaa laajempaa sivua ja tietää mitä tekee on Drupal siihen paras. Esimerkiksi laajoihin käyttäjäkantoihin se taipuu mainiosti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
tapmar
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hei 2006
Viestejä: 2712
Paikkakunta: polulla

LähetäLähetetty: 02.10.2011 17:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rcls kirjoitti:
Suurin ongelma kylläkin piilee siinä, että niitä ei päivitetä.


+1
Jo 90-luvun puolessa välissä kotisivuntekokirjoissa sanottiin, että "content is king". Tämä pitää edelleen paikkansa. Kyllä sivustoprojektin pitää lähteä aina sisältöpää edellä ja sitten vasta miettiä sitä ulkoasua.
_________________
http://www.tapiolantakamailla.com/ - Ulkoilmaelämän tunnelmapaloja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Rcls



Liittynyt: 02 Lok 2011
Viestejä: 4

LähetäLähetetty: 02.10.2011 17:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itsellä tämä tuli huomattua, kun yritin etsiä tietoja Seinäjoen metsästysseurasta. Sivustot olivat 2010 vuodelle päivitettyjä, eikä sen jälkeen mitään. Pitäisi seuraan liittyä uudelleen ja ehdottaa, että voisin tuon päivitystoiminnan ottaa vastuulleni jos informaatio vain kulkee minulle. Pitäisi vain soitella tuonne seuran sihteerille tai puheenjohtajalle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
tapmar
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hei 2006
Viestejä: 2712
Paikkakunta: polulla

LähetäLähetetty: 02.10.2011 20:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos saat tuon ylläpitovastuun, niin tekaise myös samalla rss-feedit ja pienet some pluginit kehiin - uutiset fb:iin ja twitteriin jne. Näistä ei ne vanhat parrat ymmärrä mitään, eivätkä tarvitse. Mutta se "pienriistaa metsästävä nuorempi sukupolvi" voisi arvostaakin tuollaista monikanavaisuutta.
_________________
http://www.tapiolantakamailla.com/ - Ulkoilmaelämän tunnelmapaloja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Seuratoiminta Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com