OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Bore Snake puhdistusnaru
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Kokeet ja testit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Helvettimies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Maa 2005
Viestejä: 138
Paikkakunta: Hellsinki

LähetäLähetetty: 23.04.2007 09:51    Viestin aihe: Bore Snake puhdistusnaru Vastaa lainaamalla viestiä

Onko kenelläkään muulla kokemuksia kyseisestä narusta?
Itse olen käyttänyt muutaman vuoden ja olen ollut tyytyväinen lopputulokseen ja helpouteen piipun puhdistus asioissa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Liide
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 19 Hel 2005
Viestejä: 89
Paikkakunta: Mikkeli

LähetäLähetetty: 23.04.2007 10:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tyytyväinen olen ollut. Huonoa on ainoastaan se, että pistoolin puhdistus jää monesti pelkkään piipun puhdistukseen. 1/2 automaatti Saigassa, siis haulikossa, sama juttu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JSR
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 617
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 23.04.2007 10:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sou? Loppuhan lähtee kuumalla vedellä vesihanan alla Laughing Laughing Laughing
Ja kuivauksen jälkeen perään öljyt.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tzh
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Tou 2005
Viestejä: 162
Paikkakunta: uusimaa

LähetäLähetetty: 23.04.2007 12:53    Viestin aihe: Re: Bore Snake puhdistusnaru Vastaa lainaamalla viestiä

Helvettimies kirjoitti:
Onko kenelläkään muulla kokemuksia kyseisestä narusta?
Itse olen käyttänyt muutaman vuoden ja olen ollut tyytyväinen lopputulokseen ja helpouteen piipun puhdistus asioissa.


Parasta ko vempeleessä on se että se kulkee mukana ja on helppo puhdistaa. Eli ase tulee putsattua reissussakin.

siitä kuinka hyvä se on aselle en osaa sanoa, itse kuitenkin käytän sitä omieni putsaamiseen


ps. jenkeissä hinta 15-18 taalaa (suomessa joskus oli 25€ tai yli)

3 tuollaista ja postikulut n 10$ yhteensä n 55$ eli 44€, suomessa alv n 9€ jota ei veloiteta koska alle 10, joka minimi. laske itse tarkat luvut, pääåpointti se ettei ALVi nouse 10 euroon, silloin tullilla ei asiaa pakettiin


en ole nyt perehtynyt isojen toimittajien postikuluihin, mutta ainakin pienemmät joista olen tilannut veloittavat vain todelliset jolloin 10 pitäis riittää

t
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Helvettimies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Maa 2005
Viestejä: 138
Paikkakunta: Hellsinki

LähetäLähetetty: 24.04.2007 09:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse ostin 33€ haulikko narun.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Helvettimies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Maa 2005
Viestejä: 138
Paikkakunta: Hellsinki

LähetäLähetetty: 24.04.2007 13:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko kukaan pessyt naruansa koneessa?
Alkaa olemaan sen verran !&%¤# et pitäis pesasta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kettu
***


Liittynyt: 13 Huh 2004
Viestejä: 6328
Paikkakunta: Avohakkuu

LähetäLähetetty: 24.04.2007 15:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Helvettimies kirjoitti:
Onko kukaan pessyt naruansa koneessa?
Alkaa olemaan sen verran !&%¤# et pitäis pesasta.

Olen pessyt. Pesuspussiin vaan ja pyörimään. Kestää hyvin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
hatari
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 29 Jou 2004
Viestejä: 105

LähetäLähetetty: 04.05.2007 14:44    Viestin aihe: Re: Bore Snake puhdistusnaru Vastaa lainaamalla viestiä

tzh kirjoitti:


3 tuollaista ja postikulut n 10$ yhteensä n 55$ eli 44€, suomessa alv n 9€ jota ei veloiteta koska alle 10, joka minimi. laske itse tarkat luvut, pääåpointti se ettei ALVi nouse 10 euroon, silloin tullilla ei asiaa pakettiin
t


Tullimaksu sisältyy myös siihen, eli tulli ei veloita jos tulli+alv jää alle 10 euron. Raakahinnan päälle lasketaan ensin tulli ja sitten lisätään saadun summan mukainen ALV. Summat lasketaan tullauspäivän mukaisella kurssilla, eli _ei_ kaupantekopäivän mukaisella kurssilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TTM
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Elo 2004
Viestejä: 523

LähetäLähetetty: 04.05.2007 20:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuosta koneessa pesemisestä, puhdistuu myös hyvin astianpesukoneessa, tuo on kokeiltu, tosin mulla on tallissa vanha tiivisteistä vuotava astianpesukone, millä tulee pestyä työkalutkin, hylsyt, lenkkiavaimet sun muut kiiltää nätisti autoremontin jälkeen, mutta eiköhän tuo onnistu ihan keittiökäytössäkin olevalla, jos naisväki ei näe, tulihan tuolla pestyä hylsyjäkin aikaisemmin, ennenkuin tuli hankittua UÄ-pesuri Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Perdiz
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 884
Paikkakunta: Mehtän puolella

LähetäLähetetty: 05.05.2007 19:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tosiaan haulikkohommissa ja muutenkin ihan pätevä käärmes. tulee putsattua piiput aina ratakäynnin jälkeen, jopa hirvijahdista tullessa tulee työnnettyä naru piipun läpi, saahan kosteuden ym poies. jälki ei tietenkään niin hyvää että korvaisi oikean putsauksen silloin tällöin, mutta enemmän nyt tuloo putsattua kuin ennen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Taa-Taa
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 30 Tou 2007
Viestejä: 21
Paikkakunta: Itä-Suomi

LähetäLähetetty: 31.05.2007 20:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

liekkö kellään kokemusta mitä jatkuva ja toistuva kärmeksen vetäminen tekee kiväärin rihloille Confused kuinkahan se vaikuttaa rihloihin ja käyntiin kun siinä on kuitenin jonkin sortin messinki tms. harjakset. Shocked
_________________
"Selviytymään oppii selviytymällä" - Charles Bukowski
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kettu
***


Liittynyt: 13 Huh 2004
Viestejä: 6328
Paikkakunta: Avohakkuu

LähetäLähetetty: 01.06.2007 00:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Taa-Taa kirjoitti:
liekkö kellään kokemusta mitä jatkuva ja toistuva kärmeksen vetäminen tekee kiväärin rihloille Confused kuinkahan se vaikuttaa rihloihin ja käyntiin kun siinä on kuitenin jonkin sortin messinki tms. harjakset. Shocked

Varmaan kaikkein rihlaystävällisin puhdistustapa. Veto tai kaksi ja se on siinä. Messinkiharja nyt kaiken kaikkiaan ei teräkseen pysty ja kun mitään eestaas hankausta naama irvessä ei tehdä, niin sitä hellävaraisempaahan tuo on. Boresnaken messinkiharjaosa on lisäksi melko lyhyt ja se on siinä langan pinnassa kiinni, joten vastustakaan ei ole nimeksikään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Homer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Maa 2004
Viestejä: 1259

LähetäLähetetty: 01.06.2007 06:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Putsataanhan piippua muutenkin messinkiharjalla, oli sitten boresnake tai ei.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hku
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 12 Maa 2005
Viestejä: 38

LähetäLähetetty: 18.06.2007 22:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laitetaanko tuohon käärmeeseen öljyä, vai vedelläänkö sitä ihan vaan "kuivana" ja öljyt sitten tarvittaessa perinteisin menetelmin perään?
_________________
HKu
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
silveri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Hel 2005
Viestejä: 482

LähetäLähetetty: 18.06.2007 23:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei sillä käärmeellä rihlattua piippua kunnolla saa puhtaaksi. Kokeilkaapa käärmeen jälkeen tavanomaisilla metodeilla (pronnsiharja+puhdistuspuikko yms.) ja skeidaa irtoaa vielä moneen kertaan. Pahimpien p askojen poistamiseen metsäoloissa se kyllä käy, mutta kotona kannattaa ainakin sillointällöin putsata vähän paremmin kärmeskäsittelyn jälkeenkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Kokeet ja testit Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com