OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Puheenjohtaja soitti!
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Seuratoiminta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
kuhna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Lok 2004
Viestejä: 2871

LähetäLähetetty: 05.05.2007 09:09    Viestin aihe: Puheenjohtaja soitti! Vastaa lainaamalla viestiä

Eilen minulle soitti seuramme puheenjohtaja. Ei ole ennen sattunut, että seuran taholta olisi otettu yhteyttä "muuten vaan". Saattaa olla tietenkin tekeillä jotain. Olen jossain elänyt(ihmisten puheissa) omaa elämää, mistä itse en tiedä(vielä) mitään. Vuokrasopimusten päivityksiä tai mokia maanvuokraus asioissa, jotka menevät kontolleni. Aika näyttää.

Joka tapauksessa ihan mukava ele. On paljon helpompaa taas mennä ampimaradalle. Ollanhan sitä oltu ihan miehekkäästi, kun oikein puheenjohtajan kanssa on puhelimessa juteltu.

Vouti ei vielä ole soitellut. Ihan jännittää, jos se soittaa.

Onko teille kenellekkään koskaan puheenjohtaja soitellut????
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kankkunen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Huh 2004
Viestejä: 615
Paikkakunta: savo

LähetäLähetetty: 05.05.2007 13:21    Viestin aihe: Soitot Vastaa lainaamalla viestiä

Voe voe Kuhna. Ee luppoo hyvvee jos mehtäseuran pomot soetteloo. Allekirjottaneelle ku pomot soettaa, nii aeana "kankkune" on kusess.
Kohta ne kyselöö sinua talakoosiin tai jokkii muu "nakki" isköö. Laughing Laughing Laughing
_________________
Kyllä koira kova saa olla, mutta tyhmä ei.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kuhna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Lok 2004
Viestejä: 2871

LähetäLähetetty: 05.05.2007 13:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Näin on Kankkus Herra. Ei pilä lähtee Herrojen kans marjaan. Ei ihlan turhaa soittele. Joskus syksyl ymmärrän et tätä se keväin soitto tiäs, mut tää se seura toiminnan suala onkii.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mippi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Lok 2005
Viestejä: 1384
Paikkakunta: Lappi

LähetäLähetetty: 05.05.2007 22:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Älä vastaa. Heitä luuri jortsuun Shocked
_________________
Eihän sitä kukhan jaksa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Jou 2004
Viestejä: 4723

LähetäLähetetty: 06.05.2007 01:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

On soittanut, ruukas soitella ahkeraankin välillä.

Kerran olin koulussa niin alko kännykkä soimaan. No Pj siellä soitta rimpautti mulle. Meikä vastaa, Pj vastaa puhelimeen kiihtyneellä äänellä, että -Missä oot? sillon mulle iski, että nyt, nyt stn meikä narahti.. Tuli tosi jännäpaikka, täytyy myöntää. Mistähän jäin kiinni.. No eihän siinä mitään, Pj huutaa luuriin, että -Tuolla stn istuu kanahaukka tolpan nokassa, kerkiäkkö!?

Kunnon äijä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16688

LähetäLähetetty: 07.05.2007 21:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Puheenjohtaja ei ole soittanut, mutta sihteeri on soitellut. Kiitteli viimeksi hyvistä "asiasähköposteista", mitä on tullut laitettua puolin ja toisin. Metsästyksestä ei puhuttu mitään, vaan puhuttiin pelkkää !&%¤#.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kuhna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Lok 2004
Viestejä: 2871

LähetäLähetetty: 07.05.2007 21:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sihteerit ei yleensä paljoa soittele, koska pelkäävät, että soitto poikii lisää paperi hommia.
Varavouti soittelee usein. On ilmeisesti huono omatunto päävoudin "diktatuurista". Kokee olevansa vastuussa ja selittelee pääjehun kiroilut ja melttoamiset. Kohtelias ele varavoudilta, mutta kiusallinen tilanne molemmin puolin.
_________________
Ammuin ohi !
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitleri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Kes 2006
Viestejä: 4744

LähetäLähetetty: 09.05.2007 22:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ex-sihteeri, nykyinen puheenjohtaja, soitti tuossa alkuillasta. Pitäisikö olla huolissaan? Laughing Mikähän merkitys sillä oli? Laughing
_________________
Vaan varmoilta paikoilta ohi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kuhna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Lok 2004
Viestejä: 2871

LähetäLähetetty: 10.05.2007 00:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus: Pitäisikö olla huolissaan?

Ei toimenpiteitä. Tarkistussoitto noin kolmekuukautta ennen metsästyskautta.(jos kutsumanimesi olisi esim. Dalai Lama, niin tarkistus soitto venyisi puolenvuoden aika jänteelle)
_________________
Ammuin ohi !
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Puuhapete
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Kes 2004
Viestejä: 4974
Paikkakunta: Salon emäseurakunta

LähetäLähetetty: 10.05.2007 16:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hitleri kirjoitti:
Ex-sihteeri, nykyinen puheenjohtaja, soitti tuossa alkuillasta. Pitäisikö olla huolissaan? Laughing Mikähän merkitys sillä oli? Laughing


Asia riippunee siitä, että onko kysyjällä "puhtaat jauhot pussissaan".
_________________
Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kuhna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Lok 2004
Viestejä: 2871

LähetäLähetetty: 10.05.2007 17:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Asia riippunee siitä, että onko kysyjällä "puhtaat jauhot pussissaan".

Asia on nimenomaan päinvastoin jauhojen puhtauden suhteen. Eihän sitä muuten edes rivijäselle viitsittäisi soittaa.
_________________
Ammuin ohi !
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Puuhapete
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Kes 2004
Viestejä: 4974
Paikkakunta: Salon emäseurakunta

LähetäLähetetty: 11.05.2007 17:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eli tuliko jupeksittua, töpeksittyä tai muuten rötösteltyä?
_________________
Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hylsy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Jou 2004
Viestejä: 1167

LähetäLähetetty: 11.05.2007 18:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä on kyllä erittäin asiallinen puheenjohtaja. Normaalisti kun hän soittelee minulle, mitä tapahtuu aika usein, hän kyselee neuvoja häntä askarruttaviin ongelmiin. No minähän pitkänlinjan kokemuksella olen aina valmis jelppimään, jos niistä vähänkin on apua.Ei näitä seuran asioita pidä kokea minään arvovalta kysymyksenä. Puhalletaan vaan kaikki vain samaan hiileen niin hyvää tulee.
_________________
Aina on, joskus ei.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
olsa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Mar 2006
Viestejä: 3024

LähetäLähetetty: 11.05.2007 21:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hylsy kirjoitti:
Meillä on kyllä erittäin asiallinen puheenjohtaja. Normaalisti kun hän soittelee minulle, mitä tapahtuu aika usein, hän kyselee neuvoja häntä askarruttaviin ongelmiin. No minähän pitkänlinjan kokemuksella olen aina valmis jelppimään, jos niistä vähänkin on apua.Ei näitä seuran asioita pidä kokea minään arvovalta kysymyksenä. Puhalletaan vaan kaikki vain samaan hiileen niin hyvää tulee.


Näin justiisa pitää toimia, jäsenet puheenjohtajan valitsee.
Eikös silloin pitäisi olla asiat kunnossa, ketä senjälkeen
valittaa katsoo peiliin, jos vika kohtaa katsojan kuhan aikas
kattoo. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dxman
***


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 7477

LähetäLähetetty: 11.05.2007 22:04    Viestin aihe: Re: Puheenjohtaja soitti! Vastaa lainaamalla viestiä

kuhna kirjoitti:
Eilen minulle soitti seuramme puheenjohtaja. Ei ole ennen sattunut, että seuran taholta olisi otettu yhteyttä "muuten vaan". Saattaa olla tietenkin tekeillä jotain. Olen jossain elänyt(ihmisten puheissa) omaa elämää, mistä itse en tiedä(vielä) mitään. Vuokrasopimusten päivityksiä tai mokia maanvuokraus asioissa, jotka menevät kontolleni. Aika näyttää.

Joka tapauksessa ihan mukava ele. On paljon helpompaa taas mennä ampimaradalle. Ollanhan sitä oltu ihan miehekkäästi, kun oikein puheenjohtajan kanssa on puhelimessa juteltu.

Vouti ei vielä ole soitellut. Ihan jännittää, jos se soittaa.

Onko teille kenellekkään koskaan puheenjohtaja soitellut????


Ei soitellut, mutta kun satuin pysähtymään paikalle hänen ollessa taimien istutuksessa, niin heti lävähti kutsu talkoisiin joissa oltiin tänään. Talkoiden aihe oli kylmiön perustuksien teko jossa samalla selvisi edellisviikonlopun visiitti seuran sihteerin pienimuotoisille partyille. En muistanutkaan ehdottaneeni sääntömuutosta seuran sääntöihin.....

Ensisyksyn voudista ei ole vielä tietoakaan, vaan taas on urakkaa edessä. lLpamäärät nousi ja vasalupien kanssa on taas tekemistä. Lupia rasahti taas enemmän kuin pyydettiin, mutta eiköhän tuosta selvitä.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Seuratoiminta Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 1 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com