OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Puheenjohtaja soitti!
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Seuratoiminta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Punajalaka
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 3187
Paikkakunta: :)

LähetäLähetetty: 12.05.2007 09:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hylsy kirjoitti:
Puhalletaan vaan kaikki vain samaan hiileen niin hyvää tulee.


Nii joo, kannattanneekohan tuokaan, sillon kun pitää aina varua, että ei tuhkat lennä omille silimille.
_________________
No ehä minä, mutta muut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nettijussi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 5435
Paikkakunta: Muinais Suomi

LähetäLähetetty: 12.05.2007 21:02    Viestin aihe: Re: Puheenjohtaja soitti! Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:


lLpamäärät nousi ja vasalupien kanssa on taas tekemistä. Lupia rasahti taas enemmän kuin pyydettiin, mutta eiköhän tuosta selvitä.


Ai jaa, missäköhän riistapiirissä lupia jaetaan enemmän kuin anotaan????

Ja näin nopeaan???
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kettu82
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Elo 2006
Viestejä: 561
Paikkakunta: pohjois-karjala

LähetäLähetetty: 13.05.2007 20:50    Viestin aihe: Re: Puheenjohtaja soitti! Vastaa lainaamalla viestiä

nettijussi kirjoitti:
Lainaus:


lLpamäärät nousi ja vasalupien kanssa on taas tekemistä. Lupia rasahti taas enemmän kuin pyydettiin, mutta eiköhän tuosta selvitä.


Ai jaa, missäköhän riistapiirissä lupia jaetaan enemmän kuin anotaan????

Ja näin nopeaan???


ainakin täällä missä ei hirvikantaa ole saatu tapettua haluttuihin tiheyksiin, lupia jaetaan enemmän kun anotaan..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitleri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Kes 2006
Viestejä: 4744

LähetäLähetetty: 14.05.2007 21:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pj soitti ja seuraavana kahtena päivänä juttelin hänen kanssaan oikein kasvotusten... Milloinkahan nakki napsahtaa? Kuhnalla kokemuksia? Kuinka sinä toimisit seuraavaksi? Laughing

Lupiakin tuli hirvihommiin vähempi, että ei kai se nylkyhommiin ainakaan liity, mitähän lie tirehtöörillä mielessä ja koskahan jahtivouti rimpauttaa... Laughing
_________________
Vaan varmoilta paikoilta ohi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kuhna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Lok 2004
Viestejä: 2871

LähetäLähetetty: 15.05.2007 20:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus: Kuhnalla kokemuksia? Kuinka sinä toimisit seuraavaksi?

Jotain on aivan selvästi tekeillä. Olet elänyt elämää ihmisten puheissa, josta et itse vielä tiedä mitään. Varaudu asiaan, mikä selviää viimmeistään hirvestyksen aloituksessa.

Selviytymis keinoina voi käyttää vanhoja valtiollisia oppeja. Vedä matalaa profiilia. Älä provosoidu, vaikka provosoitaisiin.

Itse sain seuralta jäsen kirjeen, mikä on kuin kopio edellisestä. PAITSI seuran sihteeri on anonnut eroa vuoden loppuun mennessä. Kirjeessä oli puhelinnumero, johon jatkaja ehdokkaat voivat ilmoittautua. PITÄISIKÖHÄN!!!!!
_________________
Ammuin ohi !
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Paatti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Lok 2004
Viestejä: 3041

LähetäLähetetty: 15.05.2007 20:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kuhna kirjoitti:
Itse sain seuralta jäsen kirjeen, mikä on kuin kopio edellisestä. PAITSI seuran sihteeri on anonnut eroa vuoden loppuun mennessä. Kirjeessä oli puhelinnumero, johon jatkaja ehdokkaat voivat ilmoittautua. PITÄISIKÖHÄN!!!!!

Älä vaan!!! Jos elämä nyt tuntuu hankalalta, niin sihteerinä se vasta vaikeaa onkin.
t:Sihteerihirressä (toivottavasti) viimeistä vuotta roikkuva.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Haba
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 788
Paikkakunta: Kuusamo

LähetäLähetetty: 16.05.2007 21:39    Viestin aihe: Re: Puheenjohtaja soitti! Vastaa lainaamalla viestiä

kuhna kirjoitti:
Eilen minulle soitti seuramme puheenjohtaja. Ei ole ennen sattunut, että seuran taholta olisi otettu yhteyttä "muuten vaan". Saattaa olla tietenkin tekeillä jotain. Olen jossain elänyt(ihmisten puheissa) omaa elämää, mistä itse en tiedä(vielä) mitään. Vuokrasopimusten päivityksiä tai mokia maanvuokraus asioissa, jotka menevät kontolleni. Aika näyttää.

Joka tapauksessa ihan mukava ele. On paljon helpompaa taas mennä ampimaradalle. Ollanhan sitä oltu ihan miehekkäästi, kun oikein puheenjohtajan kanssa on puhelimessa juteltu.

Vouti ei vielä ole soitellut. Ihan jännittää, jos se soittaa.

Onko teille kenellekkään koskaan puheenjohtaja soitellut????


Kuhna , ole varovainen , ne hautoo jotain juonia!
_________________
100m ME 9,32s
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Hitleri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Kes 2006
Viestejä: 4744

LähetäLähetetty: 16.05.2007 21:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Jotain on aivan selvästi tekeillä. Olet elänyt elämää ihmisten puheissa, josta et itse vielä tiedä mitään. Varaudu asiaan, mikä selviää viimmeistään hirvestyksen aloituksessa.

Selviytymis keinoina voi käyttää vanhoja valtiollisia oppeja. Vedä matalaa profiilia. Älä provosoidu, vaikka provosoitaisiin.


Kiitos arvokkaista vinkeistä kuhna! Pyrin olemaan lähitulevaisuudessa niinkuin en olisikaan. Pelon sekaisin tuntein odotan tuota valkenevaa syyskuun viimeistä lauantaita...

Annan sinulle myös kohtalontoverin neuvon: älä ota vastaan sihteerin hommia. Kohta ne pyytävät talkoita touhuamaan, kysyvät venettäsi lainaan sorsanaloitukseen.. Viimein huomaat, että johtokunnan jäseniä alkaa pyöriä pihassasi, kohta rivijäsenetkin seuraavat perässä. Viimein menee talo alta jne. Älä hyvä mies ryhdy moiseen!
_________________
Vaan varmoilta paikoilta ohi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kuhna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Lok 2004
Viestejä: 2871

LähetäLähetetty: 17.05.2007 10:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En tietenkään ryhdy sihteeriksi, vaikka pyytäessä kehuttaisiin. Metsästysseuran sihteerillä ei saa olla säännöllistä työtä. Hänen ammattinsa pitää olla niin vapaamuotoinen, että hän voi siitä irrottautua sihteerin tehtäviin koska tahansa.
Hänellä ei saa olla tyttöystävää, eikä perhettä. Jos on se ei saa sitoa häntä, tahi vaikeuttaa sihteerin tehtäviä. SIHTEERI EI SAA KÄYDÄ ULKOMAILLA.
Sihteeri ei saa harrastaa. Ei edes metsästystä, jollei se jollain tavoin liity sihteerin tehtäviin.
_________________
Ammuin ohi !
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Huh 2004
Viestejä: 308

LähetäLähetetty: 31.07.2007 14:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kuhna kirjoitti:
En tietenkään ryhdy sihteeriksi, vaikka pyytäessä kehuttaisiin. Metsästysseuran sihteerillä ei saa olla säännöllistä työtä. Hänen ammattinsa pitää olla niin vapaamuotoinen, että hän voi siitä irrottautua sihteerin tehtäviin koska tahansa.
Hänellä ei saa olla tyttöystävää, eikä perhettä. Jos on se ei saa sitoa häntä, tahi vaikeuttaa sihteerin tehtäviä. SIHTEERI EI SAA KÄYDÄ ULKOMAILLA.
Sihteeri ei saa harrastaa. Ei edes metsästystä, jollei se jollain tavoin liity sihteerin tehtäviin.


Missä on noin vaikeaa? Enpäs allekirjoita jäsen kuhnan juttua, vaikka varmaan vähän kieli poskella onkin kirjoitettu. Alleviivasin ainoan kohdan, josta olen edes vähän samaa mieltä.

Varsinkin viimeinen, eli metsällä käynti on enemmänkin kuin suotavaa sihteerille, ettei ihan outo hemmo metsästäville jäsenille olisi. Metsällä ja metsästysseuran tapahtumissa käymättömille jäsenille alkaa pikkuhiljaa lähes kaikki muut jäsenet olemaan ventovieraita - ainakin kaikki viimeisen 10-20 vuoden aikana liittyneet.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JpLe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Hei 2005
Viestejä: 2167

LähetäLähetetty: 27.08.2007 19:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Muistan kun taivassalossa asuttiin niin siellä on metsästäminen aivan toivotonta. Paikan asukkaiden mentaliteetti on sitä luokkaa ettei niiden pilkunnussijoiden kanssa voi edes neuvotella normaalisti. Lisäksi metsästysslueet on toivottoman rikkinäiset, kuin shakkilautaa.

Joissan seuroissa on (aika useissa ilmeisesti) sitä vikaa että joistakuista puhutaan ihan mitä sylki suuhun tuo, ja siinä sitten johtokunta ihmettelee että mikä on totta ja mikä ei...

Meillä sihteeri on juuri tuonlainen Very Happy , mutta on erittäin hyvä sihteeri joka suhteessa. Soitti jopa mulle ja kyseli varovaisesti lintukoirastani. Ilmeisesti oli mielessä laina. Ei siinä mitään, pistin tekstarin että tottakai se käy vaikkei se suoraan sitä kysynytkään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JpLe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Hei 2005
Viestejä: 2167

LähetäLähetetty: 27.08.2007 20:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulle soitti juuri sihteeri ja pyysi metsälle Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pystykorvamies
Vieras





LähetäLähetetty: 25.11.2007 23:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sihteeri se muakin jahtii pyys tossa vähä aikaa sit..
Takaisin alkuun
Könni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 108

LähetäLähetetty: 28.12.2007 20:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nyt vähään aikaan ei ole kukaan soittanut, hirvijahti on ohi. Parin viikon sisällä varmaankin soittaa sekä puh.joht että sihteeri, talvikokous painaa päälle. Keväällä joku kysäisee , oletko vienyt nuolukiviä, no ehkä olen, ehkä en. Sitten meneekin kesään saakka, että kukaan ei soita. Mutta kun on meidän vuoro järjestää ampumakoe niin joku soittaa ja myös ennen kesäkokousta. Alku syksyllä ei kukaan soita, mutta pari viikkoa ennen hirvihomman alkua taas soittaa itse kukin, pitää seurata elikoiden liikkumista, vetää langat, tarkistaa passit ym. Mutta kylläpä jahtikaverit taas soittavatkin, ja usein, kun on mehtuu käynnissä, mistä on kulkenut, missä niitä on ym. Jos taas sattuu että on joutunut jäljittämään jonkun paukkuahneen tekemää haavakkoa iltamyöhään, kas kummaa, kukaan ei soita Rolling Eyes
Siis kyllä se sittenkin silloin tällöin soi ja mikäs sen mukavampaa, kuin vaihtaa kuulumisian mehtästys kavereiden kanssa Laughing
_________________
Kyllä se tippuu jos sattuu!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kuhna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Lok 2004
Viestejä: 2871

LähetäLähetetty: 29.12.2007 16:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juu, nyt ei kukaan soittele. Ei edes kokouksesta, koska olen kokouksissa hankala tapaus. Ammuntoihin, jos ei tule, niin ihmetellään, muttei soiteta. Hirvepalaveriin, JOS EI TULE, niin silloin soitellaan, koska olen, niin hankala. Hankalana olo kannattaa. Ei vastutuita, kuten kokoukset. Hyöty kotiin, kuten lihaosuus. Ole hankala jäsen; se kannattaa. Wink
_________________
Ammuin ohi !
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Seuratoiminta Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 2 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com