OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Naishirvestäjät!?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
ELLU69
Vieras





LähetäLähetetty: 15.07.2004 11:24    Viestin aihe: Naishirvestäjät!? Vastaa lainaamalla viestiä

Ihan olisin uteliaisuuttani kysellyt että miten niitä naishirvestäjiä tällä palstalla käy ja mistä päin ja seurakin jos viittii laittaa.
Takaisin alkuun
Ruutiukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Maa 2004
Viestejä: 951
Paikkakunta: Suomen Demokraattinen Kansantasavalta

LähetäLähetetty: 15.07.2004 14:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä on just yksi naishirvestäjä muodostumassa,vaimoni. Katsotaan nyt pääseekö seuraan ensin.

Minä kun olen porukkamme ainoa virallinen "asehullu" niin saattaa ottaa koville tuo rouvan ampumataito jollekulle. Hyvä ampuja ja harjoittelee enemmän kuin loput hirviporukastamme yhteensä. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tessu82
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 13

LähetäLähetetty: 16.07.2004 20:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Täältä löytyy yksi..itä-suomen suunnalta. Koiran kanssa metsästetään mahd. paljon kunhan työt antavat myöten. Sad

Metsästys rikasta syksyä kaikille kanssa harrastajille.. Wink
_________________
"nopeat syövät hitaat"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Miisu
Vieras





LähetäLähetetty: 18.07.2004 12:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Etelä-Karjalassa metsästellään. Täältä foorumista lueskelen usein koira-aiheita. Laika on metsästyskumppani, ja edellinen oli norjan harmaa. Rodunvaihtoa en ole katunut. Jännityksellä odotetaan koiran ensimmäistä kaatoa. Smile
Hirvien vähäisyyden ja metsästysalueen pienuuden vuoksi kaato puuttuu. Joten olisimme valmiita tulemaan myös apulaisiksi muihin seuroihin, jos olis tarvista. Joten jos kiinnostuitte, niin kirjoitelkaa!
Takaisin alkuun
Verokarhu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Huh 2004
Viestejä: 151

LähetäLähetetty: 19.07.2004 18:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kolmena syksynä olen ollut hirviporukassa mukana, tosin en passissa. Tänä vuonna ei näytä hyvältä hirvimäärien puolesta, joten taitaapa jäädä koko homma väliin. Seura on Kymenlaaksossa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
teletappi2
Vieras





LähetäLähetetty: 30.07.2004 15:33    Viestin aihe: naishirvestäjät!? Vastaa lainaamalla viestiä

Keski_Suomesta löytyy yksi naismetsästäjä, metsästän pääasiassa savossa
Takaisin alkuun
Nero
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Elo 2004
Viestejä: 8
Paikkakunta: Päijät-Häme

LähetäLähetetty: 24.08.2004 22:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hei vaan kaikille!!! Päijät-Hämeessä metsästää myös yksi naispuolinen. Viime syksynä liityin porukkaan ja pääs vielä käymään sellanen vahinko et pääsin kaatamaan ensimmäisen hirveni. Pistivät tahallan mut sellaseen paikkaan mistä hirvet yleensä kulkevat. Twisted Evil

Mulla on 10-vuotias rottis jolla olen jäljittänyt haavakkoja jo vuosia. Kai se kipinä siitä lähti. Idea Ajomiehenä olen ollut porukassa jo vuosia.

Hyvää syksyn alkua kaikille!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
leeloo



Liittynyt: 05 Tou 2004
Viestejä: 1
Paikkakunta: Keuruu

LähetäLähetetty: 29.08.2004 11:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

On täällä keski-suomessa toinenkin hirvestävä nainen Smile . Metsästelen pääasiassa keski-suomessa pienriistaa ja etelä-savossa käyn hirvimetällä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
emma
Vieras





LähetäLähetetty: 02.09.2004 13:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tääläkin yksi naispuolinen metsästäjä pohjoispohjanmaalta. Takanan reippaat 12 vuotta hirvipassissa ym. metsästystä siinä sivussa. Seurassamme on nykyään jo toinenkin naispuolinen.
Metsästysuran alussa olin kieltämättä kummajainen vanhojen pappojen keskellä ja kommentit eivät aina ollet ihan sulatettavia, nykyään tilanne onneksi jo parempi.

Syksyn tultua mieli tekee kovasti jo metsälle... mutta ensin hoidettava päivitys ampumakokeeseen ja lapsien hoitopaikat Wink
Takaisin alkuun
Akka
Vieras





LähetäLähetetty: 02.09.2004 15:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Täällä Länsi-Suomessakin olisi yksi.

Jouduin tosissani tekemään töitä, että seuraan pääsin, sukupuoleni oli esteenä. Eikä minua ole koskaan äijien jutut loukanneet, vaikka ne aika karskeja joskus ovatkin. Minä taas itse voin sukupuoleni perusteella laskea paljon sellaista juttua, jota yksikään metsämies "ei voi" tehdä. Minä saan aivat huoletta pelätä pimeässä metsässä, mutta kun metsämies kertoo pelänneensä metsässä, niin onkin jo eri juttu.
Takaisin alkuun
teletappi



Liittynyt: 14 Huh 2004
Viestejä: 4
Paikkakunta: jämsänkoski

LähetäLähetetty: 06.09.2004 22:55    Viestin aihe: Re: Naishirvestäjät!? Vastaa lainaamalla viestiä

ELLU69 kirjoitti:
Ihan olisin uteliaisuuttani kysellyt että miten niitä naishirvestäjiä tällä palstalla käy ja mistä päin ja seurakin jos viittii laittaa.


juuri sain ammuntakokeen läpi ja pääsen passiin. Ainut että opiskelu ja rakennustyöt vie suurimman osan ajasta tänä syksynä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jämpti
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 13 Elo 2004
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 09.09.2004 10:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Keski-Suomessa asun ja vaikutan. Ampumisen olen jättänyt isännälle, itse mukana koiranohjaajana. Tosin viimeiset 3 vuotta olen ollut pelkästään taustavoimissa tuon jälkikasvun takia mutta eiköhän tästä kohta päästä koko porukalla taas hirvestykseen mukaan Smile Ja rotuhan selviää tuosta nimimerkistä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cynde



Liittynyt: 17 Maa 2004
Viestejä: 2
Paikkakunta: Puruveeniäri & Sveitsi

LähetäLähetetty: 11.09.2004 13:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Savossa käyn metsällä kun kerkiän.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com