OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Subaru Forester
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 59, 60, 61  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
iivariiso
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 6934

LähetäLähetetty: 05.02.2014 22:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meidän jahtimailla pikitie menee ylös- tai alaskäsin. Siltä kun poikkeaa niin teiden kunto on sitä luokkaa että moni paikka jää näkemättä jos henkilöauton varassa mennään. Etäisyydet on sen verran pitkiä että kävelemällä niitä ei päivässä tai kahdessa kulje. On pakko olla auto jolla pääsee huonojenkin kohtien yli. Jostain syystä hirvetkin tykkää asustella siellä perämettissä. Lumikin tulee monesti aikaisessa vaiheessa ja siinäkin joutuu autolla kahlailemaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pohjola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Kes 2009
Viestejä: 26300

LähetäLähetetty: 05.02.2014 23:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

eikös se aseenkuljetuksen määritelmä ole,,,,,,
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iivariiso
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 6934

LähetäLähetetty: 06.02.2014 11:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihan ne on teitä siinä missä etelän tietki. Ainoastaan kunnostukseen ei liikene määrärahoja samaan tahtiin ja sitämyöten kunto on mitä on. Siihen vielä lisäksi valtion tukkirekat kärräilemään niin eipä sinne henkilöautolla viitsi lähteä.

Usko jo Pohjola että sillä crv:llä ei tee hevonhelvettiä. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Fighterman
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Tam 2013
Viestejä: 1118
Paikkakunta: 100kunta

LähetäLähetetty: 06.02.2014 12:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

iivariiso kirjoitti:
crv:llä ei tee hevonhelvettiä. Very Happy


Näin se on nähtävä, ihan sama monestako kulmasta kynsii jos heti on vattasta kiinni.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jyrkkä D
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Lok 2008
Viestejä: 5958

LähetäLähetetty: 06.02.2014 12:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tämmöinen löytyi:

Tässä TM:n mittaamien autojen maavaroja:

1 Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC 4Matic : 20-26 cm
2 Land Rover Discovery 3 TDV6 SE : 19-24 cm
3 Land Rover Discovery 4 3,0 TDV6 HSE Aut. : 19-22 cm
4 Volkswagen Touareg 3,0 TDI Terrain Tech : 19 (26) cm
5 Mitsubishi Pajero Wagon Pajero Wagon 3,2 DI-D Intense A/T : 23 cm
6 Jeep Wrangler Unlimited 2,8 CRD High Sport : 22 cm
7 Subaru Forester 2,0 X Exclusive : 22 cm
8 Volvo XC60 D5 AWD A : 22 cm
9 Dacia Duster 1,5 dCi 4x2 : 21 cm
10 Mercedes-Benz GLK 220 CDI A : 21 cm
11 Mitsubishi Pajero Wagon 3,2 DI-D Instyle A : 21 cm
12 Subaru Forester 2,0 TD XE : 21 cm
13 Toyota Land Cruiser 3,0 D-4D Executive aut. : 21 cm
14 Volvo XC90 3,2 AWD : 21 cm
15 Audi Q5 3,0 V6 TDI Quattro S tronic : 20 cm
16 BMW X3 xDrive20d A : 20 cm
17 BMW X3 xDrive20d A : 20 cm
18 Ford Kuga 2,0 TDCi Titanium : 20 cm
19 Land Rover Freelander 2 2,2 TD4 S A : 20 cm
20 Nissan Qashqai 1,5 dCI Acenta Connect : 20 cm
21 Subaru B9 Tribeca 3,0A 5h : 20 cm
22 Audi Q5 2,0 TDI Quattro S tronic : 19 cm
23 Dacia Duster 1,5 dCi 4x4 Laureate : 19 cm
24 Hyundai Santa Fe 2,2 CRDi GLS 5p A : 19 cm
25 Jeep Grand Cherokee 3,0 V6 CRD QT Limited Business : 19 cm
26 Nissan Qashqai 1,6 Visia : 19 cm
27 Nissan X-Trail 2,0 dCi SE A 4x4 : 19 cm
28 Renault Koleos 2,0 dCi 16V FAP Dynamic Executive : 19 cm
29 Toyota RAV4 2,2 D-4D 136 4WD Cross Sport : 19 cm
30 Volkswagen Tiguan 2,0 TDI Sport & Style : 19 cm
31 Chevrolet Captiva 2,0 D AWD LT 7h A : 18 cm
32 Nissan Juke 1,5 dCi 2WD : 18 cm
33 Nissan Juke 1,6 DIG-T Tekna 2WD : 18 cm
34 Skoda Yeti 2,0 TDI CR 140 Experience 4WD : 18 cm
35 Honda CR-V 2,2 i-CTDi Elegance Plus 4WD : 17 cm
36 Hyundai ix35 1,7 CRDi : 17 cm
37 Hyundai ix35 4WD 2,0 CRDi-R Style : 17 cm
38 Kia Venga 1,4 ISG EX EcoDynamics : 17 cm
39 Mitsubishi ASX 1,8 DID 2WD : 17 cm
40 Mitsubishi ASX 1,8 DID Invite : 17 cm
41 Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D Intense+ : 17 cm
42 Opel Antara 2,0 CDTI Enjoy 110 kW A : 17 cm
43 Renault Koleos 2,0 dCi Dynamique Executive : 17 cm
44 Citroën C-Crosser 2,2 HDi 156 Exclusive : 16 cm
45 Dodge Nitro 2,8 CRD A5 SXT 4x4 : 16 cm
46 Kia Sportage 2,0 CRDi-R AWD EX : 16 cm
47 Kia Venga 1,4 CRDi : 16 cm
48 Nissan Murano 3,5 V6 X-Tronic : 16 cm
49 Opel Meriva 1,4 T ecoFLEX Enjoy : 16 cm
50 Peugeot 4007 2,2 HDI Premium : 16 cm
51 Skoda Yeti 2,0 TDI 110 Adventure : 16 cm
52 BMW 520dA Touring : 15 cm
53 Lexus IS250 A 17” : 15 cm
54 Mini Cooper D Countryman : 15 cm
55 Opel Astra 1,4 Enjoy Turbo Ecotec : 15 cm
56 Opel Meriva 1,7 CDTI 81 kW : 15 cm
57 Peugeot 3008 HDi 110 FAP Sport : 15 cm
58 Saab 9-5 2,0 TTiD : 15 cm
59 Subaru Legacy STW 2,5i-S Lineartronic : 15 cm
60 BMW 535iA : 14 cm
61 Chevrolet Cruze 2,0 D : 14 cm
62 Chevrolet Spark 1,2 LT : 14 cm
63 Citroën C4 150 THP Luxury Vision Berline : 14 cm
64 Mercedes-Benz C 180 CGI BE A Premium Business : 14 cm
65 Mini Cooper D Countryman : 14 cm
66 Opel Astra 1,7 CDTI Enjoy : 14 cm
67 Peugeot 5008 HDi 150 Sport 7 h : 14 cm
68 Renault Mégane 1,4 TCe Dynamique : 14 cm
69 Saab 9-5 2,0 TiD Vector (Ohituskiihtyvyys V-vaihde) : 14 cm
70 Toyota Auris 1,6 Linea Sol : 14 cm
71 Toyota Auris 1,8 HSD Linea Sol Plus : 14 cm
72 Citroën C3 VTi 95 Confort : 13 cm
73 Fiat Doblò Panorama 2,0 Multijet Emotion : 13 cm
74 Ford C-Max 1,6 TDCi : 13 cm
75 Honda Insight 1,3 Elegance : 13 cm
76 Seat Leon 1,4 TSI Style : 13 cm
77 Skoda Octavia 1,2 TSI Elegance DSG Autom. : 13 cm
78 Toyota Auris 1,8 HSD : 13 cm
79 Volkswagen Sharan 2,0 TDI DSG : 13 cm
80 Volkswagen Sharan Comfortline 2,0 TDI DSG : 13 cm
81 Alfa Romeo Giulietta 1,4 Multiair : 12 cm
82 Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTDm 103 kW : 12 cm
83 Audi A1 1,6 TDI 77 kW : 12 cm
84 Citroën C3 HDi 90 : 12 cm
85 Fiat Bravo 1,4 120 Dynamic : 12 cm
86 Honda CR-Z 1,5 GT : 12 cm
87 Peugeot RCZ HDi 163 FAP : 12 cm
88 Volvo S60 2,0T Summum A : 12 cm
89 Volvo S60 D3 : 12 cm
90 Volvo S60 D3 A Summum : 12 cm
91 Audi A1 1,4 TFSI Ambition S tronic : 11 cm
92 Audi A4 2,0 TFSI Multitronic Le Mans : 11 cm
93 Volvo V50 1,6D DRIVe Momentum : 11 cm
94 Fiat Punto Evo 1,4 Multiair Sport 3-ov. : 9 cm
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Elan
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Jou 2004
Viestejä: 8949

LähetäLähetetty: 06.02.2014 14:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tekniikan maailma testasi viime toukokuussa (10/13) katumaastureita ja siellä oli Subaru Foresterkin mukana. Tuosta linkistä ei paljon tietoa heru, mutta lehden juttu oli aika perusteellinen. Muistaakseni Subaru pärjäsi hyvin ja yllätys minulle oli Ford Kugan sijoittuminen kärkikaartiin. Subarussa taidettiin moittia viskon uupumista pidemmissä lumiajoissa ja siten ajo-ominaisuuksien katoamista.

Hirviporukassa on monenlaista maasturimerkkiä edustettuna (BMW, Ford, Hyundai, MB, Honda, Jeep, Subaru, Suzuki, Toyota), mutta ei niistä muutaman vuoden otoksella mikään erityisesti nouse kärkeen tai jää hännille. Paremminkin näyttäisi olevan miehestä kiinni, kuka sinne kurakkoon saa autonsa jumitettua. Subaruja on enemmistö ja kohtuullisesti ne näyttävät liikkuvan. Pikkuvikoja niissä tuntuu olevan jonkin verran, erilaisten varoitusvalojen syttymisiä yms.

http://tekniikanmaailma.fi/autot/vertailut/tm-vertailu-katumaasturit
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pohjola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Kes 2009
Viestejä: 26300

LähetäLähetetty: 06.02.2014 14:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

minusta tuntuu että pohjan rakenne on melko tärkeässä osassa ja etenki kuinka arka se on risuille ja kolhuille, eli kuinka sillä uskaltaa paukassa esim rapakkoon josta ei tiedä tarkoin.
dastia jäi osn niiden rimpula tukivarsien vuoksi pois kuvioista.
ja kuten kerroin aikaisemminki, ei se läheskään aina ole ratkaisevaa vaikka korkeutta oliski yllinkyllin, toki se on maasossa hyvä juttu.
mutta kuiteski monille on ollu tärkeää että niissä mutalammikoissa etenee jne. ja kun kärry nakataan perään on muuaki ku kaivatusta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juhis.t
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tou 2009
Viestejä: 534

LähetäLähetetty: 06.02.2014 15:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lukkojen puute on nykymaastureissa suurin ongelma. Sopivassa maastossa ei tarvii olla pahakaan paikka, kun jäädään jumiin.
Toinen on etu ja taka ylitys.
Ja kolmas, että autosta tehdään muotoilemalla päältäpäin pulska, jolloin auton äärimitat kasvavat turhaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LG1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Lok 2004
Viestejä: 8291

LähetäLähetetty: 06.02.2014 15:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Subaruihin löytyy periin 100% lukkoja, jos haluaa alkaa varustelemaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juhis.t
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tou 2009
Viestejä: 534

LähetäLähetetty: 06.02.2014 16:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

LG1 kirjoitti:
Subaruihin löytyy periin 100% lukkoja, jos haluaa alkaa varustelemaan.


Miten mä muistelisin, että uusimpaan Subaruun ei enää saanut?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petri r
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Huh 2004
Viestejä: 1512
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 06.02.2014 17:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Elan kirjoitti:
Tekniikan maailma testasi viime toukokuussa (10/13) katumaastureita ja siellä oli Subaru Foresterkin mukana. Tuosta linkistä ei paljon tietoa heru, mutta lehden juttu oli aika perusteellinen. Muistaakseni Subaru pärjäsi hyvin ja yllätys minulle oli Ford Kugan sijoittuminen kärkikaartiin. Subarussa taidettiin moittia viskon uupumista pidemmissä lumiajoissa ja siten ajo-ominaisuuksien katoamista.


http://tekniikanmaailma.fi/autot/vertailut/tm-vertailu-katumaasturit


Ei tainnut olla viskoon liittyvä juttu? Nelivedon toteutus nykyään subaruissa vaihtelee sen mukaan onko automaatti/variaattori vai manuaalilaatikko. Manuaalit ovat kuten ennekin...eli jatkuva 50/50 veto tasauspyörästöllä ja keskellä viskolukko että varmasti vetoa välittyy molempiin päihin. Nämä ei ihan äkkiä "kuumene" mihinkään eli toimii kuin junan vessa...niikuin on aina toiminut subarussa.

Nykyisissä automaateissa on 60/40 veto ja joku vetoa eteen-taakse siirtävä "äly" ja siihen liittyvä joku "kytkin/lukko". TM testissä olivat jurnuttaneet lumista mäkeä ylös moneen kertaan, jolloin sekä automaatti oli lämmennyt´että se "älykäs" voimansiirron kytkin/lukko...mikä lie. Ja ylikuumentumisen vuoksi oli sitten loppunut veto takaa. Näin oli käynyt monelle muulle nyky "cittarille" myös. Sekä automaatin "luistaminen" että sen kytkinpakan jatkuva luistaminen/säätö luo rajusti lämpöä, mikä ei tietenkään ole hyväksi. Siksi aika äkkiä välähtää ne "vikavalot" mittaritauluun.
_________________
"Krol Polovania"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Fighterman
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Tam 2013
Viestejä: 1118
Paikkakunta: 100kunta

LähetäLähetetty: 06.02.2014 18:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuosta olis menny mannemersullakin Wink

http://m.youtube.com/watch?v=LkoBfJdnoI8
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pölykeuhko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Jou 2006
Viestejä: 1903

LähetäLähetetty: 06.02.2014 18:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllähän tuo TM:n juttu todisti sen,että kenen leipää syöt,sen lauluja laulat.Oli kilpailevalla julkaisulla "hieman" poikkeavat tulokset.Noita mainostajia kun teeämmästä katsoo,niin ei tarvitse ihmetellä miten joku resu pärjää.Kukas sitä lypsylehmää kaltoin kohtelisi?Tuolla julkaisulla pyyhin pers*eni... Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Elan
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Jou 2004
Viestejä: 8949

LähetäLähetetty: 06.02.2014 20:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Petri r, voi olla noinkin, mieleeni jäi vain tuo visko nimenomaan Subarun kohdalla. Lehti lähti kierrätykseen, joten en sitä pysty tarkistamaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wikke
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 9450

LähetäLähetetty: 06.02.2014 21:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lärpätin kuskeille miettimistä: http://www.youtube.com/watch?v=FjGO5JiSOGY Smile

Äänet kyllä kannattaa sammuttaa.



VVK:olle esitetty kysymys edelleen voimassa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 59, 60, 61  Seuraava
Sivu 32 Yht. 61

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com