OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

metsästyspuku
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 110, 111, 112  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
pohjanmaanpoika
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2005
Viestejä: 593

LähetäLähetetty: 06.08.2021 10:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kekkelberg kirjoitti:
Peto kirjoitti:
kekkelberg kirjoitti:


Fjellun drev puku:
+ olkapäiden, takapuolen ja polvien kohdalla kalvo, kestävä, muistaakseni melko äänetön
- raskas, paksu, ei hengitä yhtään eikä siten sovi ollenkaan liikkuvaan metsästykseen


No mitä hemmettiä, oon viimeset pari vuotta mennyt Drevillä suunnilleen kesät talvet töissä, eikä vielä oo tullu mieleen ettei hengittäisi?


Ja minulla ollut pelkästään kytishommissa viimeiset pari vuotta, kun tuntui, että tämän kanssa tulee heti hiki, jos vähän liikahtaa. Saati jos pitäisi pitempi lenkki tehdä. Vaikka alla ei ollut loppusyksylläkään kuin ohut merinokerrasto. Very Happy

Nämä on toki tottumiskysymyksiä ja varmasti jonkun verran yksilöllisiäkin asioita. Itse olen erittäin lämminverinen yksilö ja sen takia suosin ohuempia pukuja. Härkilä lagan (softshell) + merinokerrasto riittää minulle nollakeliin saakka linnustuksessa, jos ei sada. Jos on aamulla enemmän pakkasta niin saatan laittaa ohuen villapaidan väliin, mutta nopeasti senkin saa yleensä laittaa reppuun.


Drev alkaa kummasti hengittään kun peset muutaman kerran, lähtee vaha vähemmäksi kankaasta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5075
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 06.08.2021 10:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onkos kukaan testannut noita Salaisen agentin sarkapukuja? Kiinnostaisi laittaa hankintalistalle, mutta nuo housut hirvittävät, kun vyötärö näyttää olevan kainaloissa asti Laughing

https://www.salainenagentti.fi/kauppa/classic-hunter-metsastajan-sarkatakki-ruskea/

https://www.salainenagentti.fi/kauppa/classic-hunter-metsastajan-sarkahousut-ruskea/

Täytynee ajella testaamaan paikanpäälle kun valikoimiin saapuu taas.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
janne_s_s
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Elo 2013
Viestejä: 330

LähetäLähetetty: 06.08.2021 13:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Moi,

Jos sarka kiinnostaa niin tässä olisi yksi vaihtoehto:

https://micklagaard.com/collections/trousers

Housuista ei ole kokemusta mutta anorakki on hyvä. isona plussana tekevät myös mittojen mukaan, mikä näin persjalkaisena on ihan rahan arvoinen asia.

Ei pärjää hintakilpailussa kiinassa tehdylle vaatteelle.

Janne
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5075
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 06.08.2021 13:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

janne_s_s kirjoitti:
Moi,

Jos sarka kiinnostaa niin tässä olisi yksi vaihtoehto:

https://micklagaard.com/collections/trousers

Housuista ei ole kokemusta mutta anorakki on hyvä. isona plussana tekevät myös mittojen mukaan, mikä näin persjalkaisena on ihan rahan arvoinen asia.

Ei pärjää hintakilpailussa kiinassa tehdylle vaatteelle.

Janne


No nyt näyttää siltä että istuvuuskin ollut kriteerinä suunnittelupöydällä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sh00ter
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 10 Elo 2007
Viestejä: 59

LähetäLähetetty: 14.08.2021 16:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kekkelberg kirjoitti:
Ja minulla ollut pelkästään kytishommissa viimeiset pari vuotta, kun tuntui, että tämän kanssa tulee heti hiki, jos vähän liikahtaa. Saati jos pitäisi pitempi lenkki tehdä. Vaikka alla ei ollut loppusyksylläkään kuin ohut merinokerrasto. Very Happy

Nämä on toki tottumiskysymyksiä ja varmasti jonkun verran yksilöllisiäkin asioita. Itse olen erittäin lämminverinen yksilö ja sen takia suosin ohuempia pukuja. Härkilä lagan (softshell) + merinokerrasto riittää minulle nollakeliin saakka linnustuksessa, jos ei sada. Jos on aamulla enemmän pakkasta niin saatan laittaa ohuen villapaidan väliin, mutta nopeasti senkin saa yleensä laittaa reppuun.


Onko tuo Härkilan Lagan hyvä puku ja onko tuo vastaava kuin valmistuksesta poistunu Sastan Peura? Pitäs ostaa uusi kalvoton puku liikkuvaan jahtiin ja tuota Lagania lähinnä miettiny. Sastan Mehto WS taitaa olla vastaava kuin Lagan, mutta tuo camokuosi ei miellytä ainakaan kuvien perusteella.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Supe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Tou 2014
Viestejä: 4812

LähetäLähetetty: 14.08.2021 18:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos hyvä hengittävyys eli kalvoton on ok niin ainakin Kärkkäisen Anar housut on hyvät, ne 79 eur maksavat.
_________________
das Endziel ist mir nichts, die Bewegung ist mir alles
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
wffw



Liittynyt: 19 Elo 2021
Viestejä: 2
Paikkakunta: VIRRAT

LähetäLähetetty: 19.08.2021 00:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko kokemuksia Beretta karhu takista? sellainen tuli hommattua xxl alesta, vaikuttaisi ensikokeilulla hyvältä takilta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kekkelberg
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Jou 2019
Viestejä: 454
Paikkakunta: HKI/E-P

LähetäLähetetty: 18.09.2021 12:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sh00ter kirjoitti:
kekkelberg kirjoitti:
Ja minulla ollut pelkästään kytishommissa viimeiset pari vuotta, kun tuntui, että tämän kanssa tulee heti hiki, jos vähän liikahtaa. Saati jos pitäisi pitempi lenkki tehdä. Vaikka alla ei ollut loppusyksylläkään kuin ohut merinokerrasto. Very Happy

Nämä on toki tottumiskysymyksiä ja varmasti jonkun verran yksilöllisiäkin asioita. Itse olen erittäin lämminverinen yksilö ja sen takia suosin ohuempia pukuja. Härkilä lagan (softshell) + merinokerrasto riittää minulle nollakeliin saakka linnustuksessa, jos ei sada. Jos on aamulla enemmän pakkasta niin saatan laittaa ohuen villapaidan väliin, mutta nopeasti senkin saa yleensä laittaa reppuun.


Onko tuo Härkilan Lagan hyvä puku ja onko tuo vastaava kuin valmistuksesta poistunu Sastan Peura? Pitäs ostaa uusi kalvoton puku liikkuvaan jahtiin ja tuota Lagania lähinnä miettiny. Sastan Mehto WS taitaa olla vastaava kuin Lagan, mutta tuo camokuosi ei miellytä ainakaan kuvien perusteella.


Unohdin vastata. Sastan peura ja mehto on windstopper fleeceä, härkilän lagan jotain ohutta softshelliä. Ainakin minun mielestäni tuo härkilän puku on yhtälailla mukava käyttää lämpimälläkin kelillä. Eihän se vettä pidä, mutta kuivuu nopeasti. Äänetön ja kevyt puku.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kekkelberg
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Jou 2019
Viestejä: 454
Paikkakunta: HKI/E-P

LähetäLähetetty: 18.09.2021 12:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

pohjanmaanpoika kirjoitti:
kekkelberg kirjoitti:
Peto kirjoitti:
kekkelberg kirjoitti:


Fjellun drev puku:
+ olkapäiden, takapuolen ja polvien kohdalla kalvo, kestävä, muistaakseni melko äänetön
- raskas, paksu, ei hengitä yhtään eikä siten sovi ollenkaan liikkuvaan metsästykseen


No mitä hemmettiä, oon viimeset pari vuotta mennyt Drevillä suunnilleen kesät talvet töissä, eikä vielä oo tullu mieleen ettei hengittäisi?


Ja minulla ollut pelkästään kytishommissa viimeiset pari vuotta, kun tuntui, että tämän kanssa tulee heti hiki, jos vähän liikahtaa. Saati jos pitäisi pitempi lenkki tehdä. Vaikka alla ei ollut loppusyksylläkään kuin ohut merinokerrasto. Very Happy

Nämä on toki tottumiskysymyksiä ja varmasti jonkun verran yksilöllisiäkin asioita. Itse olen erittäin lämminverinen yksilö ja sen takia suosin ohuempia pukuja. Härkilä lagan (softshell) + merinokerrasto riittää minulle nollakeliin saakka linnustuksessa, jos ei sada. Jos on aamulla enemmän pakkasta niin saatan laittaa ohuen villapaidan väliin, mutta nopeasti senkin saa yleensä laittaa reppuun.


Drev alkaa kummasti hengittään kun peset muutaman kerran, lähtee vaha vähemmäksi kankaasta.


No perkiisi, tuotahan pitää testata...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20409
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 23.09.2021 06:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Alkaa TAAS olla kaikki housut rikki. Käyn tässä nyt henkistä painia että ostaisiko viileemmille syksykeleille sastan tai härkilan sarkahousut vai goretex housut. Confused

Onko kokemuksia sasta vs härkila sarkahousuista? Kumpaa suosittelette?
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rausku
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hel 2018
Viestejä: 413

LähetäLähetetty: 23.09.2021 08:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

https://origopro.com/tuote-osasto/tuoteryhmat/era-ja-retkeily/
Tuollakin sarkaa ja muuta hengittävää tarjolla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-Teemu-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Kes 2012
Viestejä: 608

LähetäLähetetty: 23.09.2021 10:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Alkaa TAAS olla kaikki housut rikki. Käyn tässä nyt henkistä painia että ostaisiko viileemmille syksykeleille sastan tai härkilan sarkahousut vai goretex housut. Confused

Onko kokemuksia sasta vs härkila sarkahousuista? Kumpaa suosittelette?


Sastan kaarna housut on aika ohutta sarkaa, eikä mitkään kovin viileän kelin housut. Kannattaa sovittaa, leikkaus ei ainakaan minun vartalolle oikein täydellinen ole
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rännimies
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 30 Maa 2008
Viestejä: 44

LähetäLähetetty: 23.09.2021 12:41    Viestin aihe: Metsästyspuku Vastaa lainaamalla viestiä

Itellä sastan Anton sarkahousut on kyllä iteasiassa kahdet . tykkään kyllä on ykköshousut viileimmillä keleillä. merinovilla alusasu allla.pärjännyt kyllä ihan talvipasseissa.kalvopuvut ei ole mulle.ainoa suunnittelu virhe housuissa on nuo polvivahvikkeet kahisevat aikalailla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20409
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 23.09.2021 19:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

-Teemu- kirjoitti:
tuhola kirjoitti:
Alkaa TAAS olla kaikki housut rikki. Käyn tässä nyt henkistä painia että ostaisiko viileemmille syksykeleille sastan tai härkilan sarkahousut vai goretex housut. Confused

Onko kokemuksia sasta vs härkila sarkahousuista? Kumpaa suosittelette?


Sastan kaarna housut on aika ohutta sarkaa, eikä mitkään kovin viileän kelin housut. Kannattaa sovittaa, leikkaus ei ainakaan minun vartalolle oikein täydellinen ole

Joo sovitus on kyllä yleensä aika pakollinen. Itse olen mallia hoikka.
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20409
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 23.09.2021 19:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla ei meinaa housut kestää. Hajoaa perseestä ja polvista. Tyypillinen koiramiehen ongelma. Mutta olishan se syksyn kylmillä räntäsateilla goretex pukukin varmaan paikallaan jos malttaisi ostaa. Tällä hetkellä kuljen niin rikkinäisissä kamppeissa taas että alkaa suorastaan hävettää. Haaroista ratki, polvet ja perse puhki.
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 110, 111, 112  Seuraava
Sivu 102 Yht. 112

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com