OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

metsästyspuku
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 110, 111, 112  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Kukkuja
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 15 Syy 2015
Viestejä: 77

LähetäLähetetty: 02.12.2017 21:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JATK kirjoitti:
korpisavu kirjoitti:
Nyt oisi aika uusata puku talvijahteihin kriteereinä lämmin ja mielellään lumicamo kuoseilla muttei ihan välttämätön asia ole.

https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-tst-m05-pakkastakki/51443

https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-tst-m05-pakkashousut/51484


Hyvin ne rahastaa noilla kyllä... eipä silti onhan ne kyllä hyvät ja "laadusta" saa maksaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
temper
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Kes 2012
Viestejä: 254
Paikkakunta: Lappi

LähetäLähetetty: 03.12.2017 07:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

aittas kirjoitti:
Onkos kukaan tutustunut näihin lumigamoihin, ei vaikuttas hassummilta. www.swedteam.com/fi/metsastysmuodot/metsastys-naamioituneena
t.h


Nyt tämän vuoden ollu käytössä nuo swedteamin haalarihousut. Ei voi muutaku olla tyytyväinen hengittää mutta pitää kosteuden silti ulkona. Lokakuun lopussa jouduin karhunjäljillä kahlaamaan joesta yli vaikka pakkastakin oli niin housut kuivuivat päällä ollessa muutamassa tunnissa. Hyvä lumilukko esti veden menon lahkeesta. Olen kyllästynyt olemaan niissä talvivaatteissa munat vaahdossa heti ku vähän liikahtaa niin nyt on ensimmäistä kertaa semmoinen materiaali mikä on juuri optimaalinen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
takeem
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hei 2010
Viestejä: 592

LähetäLähetetty: 05.02.2018 19:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Suosituksia lämpimäksi talvipassihaalariksi, kiitos.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Valto.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2014
Viestejä: 2969

LähetäLähetetty: 05.02.2018 20:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

https://jokivarren-eraliike.myshopify.com/products/hylje-xtreme-haalari

Aito ja alkuperäinen rajamiesten haalari. Ei varmasti palele ja tarvittaessa lumicamo kuorikerros päälle. Hylje haalari saa myös M05 lumicamo kuosilla kevyemmin topattuna, jolloin kylmän kesto ei tietysti ole samalla tasolla. 200g vanu vs 60g vanu.

http://www.kivelaoutdoor.com/tuote/hylje-action-camo-haalari-m05-lumikuvio/

Swedteamin haalari vaikutti myös käpistelyn perusteella aivan asialliselta.

https://www.erakellari.fi/eravaatteet-ja-kengat/tuote/swedteam-haalari-lumicamo-ap-snow-34-111/7330311179649/

Mutta jos oikeasti lämpimän haalarin haluaa, niin kyllä tuo Hylje extreme olisi ehdottomasti oma valinta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20264
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 12.03.2018 23:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nyt kaivataan hyviä vinkkejä!!

Eli vuosia vanha härkila q fleece puku alkaa olla loppu. Uusi puku hakusessa ensi kaudeksi. Onko näin että jos haluaa kalvotonta niin Fjällräven on liki ainut vaihtoehto? Jotenkaan sieltä ei silti yhtäkkiä osunut silmään semmosta mikä olis heti laittanut silmille että pitäs päästä kokeilemaan.

Eli hakusessa alkukauden kevyt, hoikalle hyvin istuva kalvoton tai korkeintaan windstopper kalvollinen takki/puku. Taskuja sais olla hyvin. Budjetti on venyvä 100 eurosta ylöspäin. Riippuen mitä rahalla saa.

Tuo q-fleece on ollut hyvä kyllä. Taskupolitiikka siinä takissa on kyllä avuton. Mietinkin että jos ei keksi mitään hyvää pukua muuta niin ostan uuden q-fleecen ja sitten jonku liivin siihen. Onko suosituksia liiveistä?

Ihmetyttää tuo miten n 90% metsästystakki valikoimasta on tätä muovipussikategoriaa erilaisilla kalvoilla.
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iivariiso
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 6929

LähetäLähetetty: 12.03.2018 23:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ne on perus passipenalle nuo kalvopuvut oikein hyviä kun ei tarvi kummemmin kuljeskella. Sitten on tämä toinen puoli jotka on tyytyväisiä kun ei päältä kastu. Sisäpuolelle ei niin väliä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Valto.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2014
Viestejä: 2969

LähetäLähetetty: 13.03.2018 02:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Suosittelen useampaa pukua. Itse en käytä windstopper housuja ollenkaan, kun en näe syytä laittaa jalkaan kalvohousua joka kuitenkin rajoittaa hengittävyyttä, mutta ei sitten oikeasti pidä vettä. Toki itse menen monesti yli joesta tai syvistä ojista suoraan kävelemällä ja liikun paljon todella vetisillä soilla. Tuolla gore housu on ylivertainen. Gore housujen kaverina on ollut monta vuotta tuo qfleese takki ja varsinainen gore takki on jäänyt aika vähälle käytölle. Lähinnä ainoastaan sadepäivinä ja joskus passissa tullut gore takki valittua. Nyt hommasin sitkan downpour takin kun halvalla sai ja se vaikutti jopa huomattavasti normaalia käyttökelpoisemmalta gorelta.

Alkukauteen kaikki kalvovaatteet ovat kuitenkin turhan kuumia ja myös tuo qfleese on loppuunsa melko lämmin takki. Alkukauteen suosittelen tutkailemaan fjälrävenin ja lundhagsin valikoimia, tai armeijan ylijäämää. Itse käytin useita vuosia noita armeijan ylijäämiä varsin tyytyväisenä. Ne on käyttöön suunniteltuja lujia kamppeita. Pari vuotta sitten siirryin noihin lundhagsin housuihin ja sille tielle jäin. Joustopanelit mahdollistavat armeijan vetimiä paremman istuvuuden, liikkuvuudesta tinkimättä. Löytyy myös kaapista tuollaiset lundhagsit, joissa on takapuoli ja lahkeiden alaosa kalvoa ja muuten tuota normaali kangasta. Ovat vaan itselle ehkä piirun verran liian slimfit istuvuudella, kun joustopanelit noista puuttuu. Lundhagsit ovat olleet todella lujaa tekoa ja en voi kyllä moittia missään suhteessa itse housuja. Housujen käyttäjä on vaan päässyt turpoamaan aavistukse ja noiden istuvuus ei enää ole aivan niin hyvä kuin haluaisin. Tulikin hankittua nyt uusimpana fjällrävenin lappland housut ja drev takki noihin olen ollut todella tyytyväinen. Innostuin jopa ostamaan tuollaiset toiset fjällrävenin housut, joista saa lahkeet shortsi malliin vetoketjuilla. Laatu lundhagsien tasolla, mutta ehkä piirun väljempi istuvuus. Lundhagsien kanssa käytin yleensä ohkaista flanelipaitaa ja qfleese takkia sitten hieman viileämmällä. Tuon fjällrävenin takin kestää laittaa päälle lämpimämmällä, kuin qfleesen, mutta edelleen välillä se ohkainen flaneli on viisain valinta. Fjällräven on nyt ollut kohtalaisen kovassa talvikäytössäkin tänä talvena ja voisin jopa väittää tuota varsin päteväksi puvuksi ympärivuotiseen käyttöön. Nollan paikkeilla vesi/loska sateessa on välillä tullut gorea ikävä, kun pitänyt testin vuoksi lähteä tuota uutta testaamaan. Myös revolution race housuja on muutamia, mutta ne eivät ole lähellekkään kahden edellä mainitun veroisia kestävyydessä. Pitäisin kuitenkin silence mallia varsin pätevänä, koska joustokangasta on paljon, lahkeet ja takapuoli pitää vettä ja ovat parhaat testaamani housut oikeasti lämpiminä päivinä. Nuo toki antautuivat ensimmäisinä, mutta hyväksyttäköön, koska ovat tosiaan selvästi verrokkeja ohkaisemmat ja kestivät silti vuoden ahkeraa käyttöä metsässä ja metsän ulkopuolella. Käytän siis noita tämän tyylisiä housuja aina, poislukien metsäreissut gore housuilla ja töissä huomioväri määräysten takia.

Jos itse lähtisin nyt ns. nollista rakentamaan pakettia, niin liikkuvaan jahtiin ensimmäinen valinta olisi lundhagsin tai fjällrävenin housut. Nuo menee hienosti myös arkikäytössä, joten niihin käytetyn rahan voi surutta vähentää arkivaate budjetista. Siihen joku flanelipaita kylkeen, niin asukokonaisuus arkeen ja jahtiin on valmis. Sitten varsinaisesta jahtipudjetista katselisin tuollaisen qfleese takin. Windstopper pitää tuulen ja vesisateessakin pärjää kohtuullisen hyvin. Windstopper hengittää liikkuvassa jahdissa normi gorea paremmin ja toimii lämpimimpiä kelejä poislukien läpi vuoden. Silloin jos qfleese on liian kuuma, niin pärjää kyllä hienosti myös ilman takkia. Qfleesen saa vielä vihreäksi, jolloin menee jopa arkena noiden housujen kaverina aivan täydestä. Sitten se viimeinen niitti olisi gore housut. Noilla voi surutta kontata vesipinnassa olevaa suota tai porskauttaa joesta yli kastumatta. Itsellä ei niin haittaa vaikka housut on hieman kuumat, mutta turhan lämmin takki nostaa heti hien pintaan. Tästä syystä olen valmis tinkimään housujen hengittävyydestä, jos saan paremman vedenpitävyyden vastineeksi. Usein syksyllä metsä on märkä, jolloin nuo gore housut ovat kyllä paikallaan. Lämpimänä päivänä märät lahkeet ei haittaa, mutta kelien viilettyä haluan olla varma kuivuudesta ja silloin myös gore alkaa toimia paremmin ja ollaan itse asiassa gore vaatteelle optimaalisissa lämpötiloissa. Härkila stelth olisi oma valintani muuten, mutta itsellä on reisiluun ympärillä muutakin kuin nahka ja nuo ovat malliltaan turhan kireät reisien kohdalta. Muuten kyllä vaikuttivat todella mieleisen oloisilta housuilta. Qfleese takki taipuisi myös mukavasti noiden housujen kaveriksi kun kääntää vain optifade puolen esiin. Oikeastaan tuon qfleesen isoin heikkous on nuo mainitut taskut, mutta kyllä sen kanssa vielä pärjää, koska muuten se on mielestäni yleiskäyttöisin jahtitakki joka on vastaan sattunut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20264
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 13.03.2018 04:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Suosittelet aika pitkälle settiä mikä minulla on on ollut suosiossa viimeaikoina. Tuli vaan mieleen olisko q-fleecea parempaa? Pelkkää paitaa en juuri metsällä käytä, koska siinä ei ole niitä taskuja. Olen pelkällä t-paidalla ja q-fleecellä vetoketju auki sitten jos niin kuuma on ja hyvin olen pärjännyt. Talvella/kylmällä mulla on merinovilla-aluspaita, villapaita rintataskulla ja q-fleece. Ja tähän päälle sitten untuvaliivi tai toppatakki jotka voi poistaa aina ku liikkuu. Jossain näädän perässä poistan usein myös villapaidan takin alta. Eli niinkauan ku q-fleece on mulla ollut niin se on ollut kesää talvea päällä kokoajan vapaa-ajat. Eli hyvä takkihan tuo on. Nyt vetoketjut alkaa olla loppu ja muutenki aikalailla haalistunut koko takki. Tokihan tuon vois viedä vetoketjun vaihtoon tuon vanhankin mutta liekkö olla vaivan väärtti. Että onhan se hyvä takki, liekkö olla järkeä vaihtaa hyväksi todettua...

Itsekkään en ole paljoa q-fleece housuja pitänyt, jotku fjällrävenit on ollu ja chevalierit. Sukkiksen takia vaan lihonu just sen verran että parit housut jääny liian pieneksi.. Laughing Jotku pinewoodin "puolikalvolliset " mulla on ja on ne kamalat housut voi jeesus Laughing Ei pysty pitämään ku korkeintaan koirien ruokkimishommassa maks varttin. Vaikka millainen keli niin alkaa hiostaa. Vaikka siis yli puolet housuista on kalvotonta. Tällä hetkellä käytännössä enää q-fleece housut ja yhdet chevalierit jotka on käytössä. Näin talviaikaan jotku leijona toppatyöhousut. Smile
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Valto.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2014
Viestejä: 2969

LähetäLähetetty: 13.03.2018 09:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sastan peura on tietysti yksi vaihtoehto, mutta sitkan stratus on varmaan vielä parempi. Swedteamilta löytyy myös joku windstopper takki. Muita ei näin äkikseltään tule mieleen. Noissa on vaan sellainen miinus, että eivät ole kääntömallia ja se tekee mielestäni tuosta qfleesestä selvästi monipuolisemman. Ei tietenkään kaikkia haittaa kulkea sekavarustuksessa camotakilla ja yksivärisillä housuilla tai toisinpäin. Eihän sitä metsässä kukaan katsele, eikä varmasti saalis sen takia vähene, mutta kyllä se on mukavampi tuossa kaupungilla käväistä fiksumman näköisissä tamineissa ja muutenkin omasta mielestä mukavampi liikkua myös metsässä jos varustus toimii loistavasti ja näyttää asialliselta. Tiedä vaikka emäntä näppäisi valokuvan kesken reissun, niin mukavampi laittaa muisto johonkin esille jos edes tamineet näyttää hyvältä rumasta naamasta huolimatta.

Täytyy sanoa, että tuo fjälrävenin drev on itsellä mennyt heittämällä qfleesen ohi metsässä ja arjessa. Lappland takki olisi ehkä ollut parempi kuumalle, kun siinä oli laajat joustopanelit selässä ja tuosta ne puuttuu, mutta vastaavasti tuossa on harteilla hieman kalvoa. Itsellä vaan pyrkii vilu herkästi puseroon selän kautta jos vähänkään raittiimpi keli, pikku hiki päällä ja tuulee kylmästi selkään. Siksi päädyin tuohon ja olen todella tyytyväinen. Talvella pari kerrosta merinovillaa alle ja hyvin on pärjännyt. Takkina mielestäni parempi ja pääsääntöisesti mukavampi kuin qfleese, mutta kuitenkin aavistuksen rajoittavampi tietyillä keleillä. Kylmä ja märkä, eli loppusyksyn tyypillinen keli ei ole tuolle omiaan ja siksi en ehkä suosittelisi sitä parempana jahtitakkina. Jos vanha qfleese on vielä jokseenkin kopillaan, niin voihan sitä kysäistä mitä maksaisi vetoketjujen vaihto jossain. Jos sen pystyy pitämään käytössä ilman suurempia kustannuksia, niin kyllä uskallan suositella noihin fjällrävenin kahteen malliin tutustumista. Jos taas edellinen on roskiin joutavaa tavaraa ja yhtä pukua meinaa nyt etsiä, niin ei se uusi qfleese takki ole yhtään pöllömpi vaihtoehto. Silti pidän tuollaisena arki, jahti, jopa juhlaan sopivana yleistakkina tuota fjälräveniä härkilaa mieleisempänä, vaikka sillä tietyt rajoitteensa on. Härkila parempi ainoaksi, fjällräven minusta parempi jos löytyy toinen takki kaveriksi. Qfleesen taskujen puutetta olen itse kompensoinut paljon taskuja omaavilla housuilla ja repulla. Samalla systeemillä on myös pärjännyt aivan mukavasti pelkässä paidassa. Repou kyllä hiostaa herkästi selkää, mutta toisaalta se myös pitää tuulen selän puolelta pois. Joku tuollainen verkkoselkäinen ampujaliivien tyyppinen koiranohjaajan liivi saattaisi olla hyvä kaveri flanelipaidan kanssa.

En tiedä noista sinun osakalvollisista, mutta ei nuo omat ainakaan hiosta yhtään kalvottomia enempää. En usko että monikaan pystyisi niitä kalvolliseksi väittämään jos eivät tietäisi. Saattaa olla muuten vain tukalat mallit ne käytössä olevat osakalvolliset. Tai vaihtoehtoisesti hikoilet selvästi minua enemmän housujen takia. Myönnän kyllä olevani sellainen, että pärjään vaikka pakkasella shortsit jalassa jos on lämmin takki päällä ja en kovin herkkään hikoile toppahousut jalassa kesällä, jos pelkkä t-paita kaverina. Eli selvästi tärkeämpää itsellä tuo yläkropan lämmönsäätely.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20264
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 13.03.2018 21:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minkämoisia kokemuksia härkilan prohunter x housuista? Olis reilun parin satkun gore housu. Jos joskus tohtis vielä kokeilla moisia.
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Valto.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2014
Viestejä: 2969

LähetäLähetetty: 13.03.2018 22:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En ole käyttänyt, mutta päälle olen kokeillut tuota vanhempaa mallia. Aivan miellyttävän tuntoinen sinänsä. Tuo on kuitenkin 3 kerros puku, eli aika raskas, kankea, kuuma ja suhteellisen äänekkään oloinen ainakin uutena. Toki oli heti sen oloinen, että kankaat kyllä kestää kovaa käyttöä. Huomattavasti liikkuvampi oli samalla kertaa sovitettu stealth puku. Eli ei ainakaan ne lämpimän kelin pöksyt ole nuo prohuntterit, mutta jos käyttö on aktiivista, niin ei varmaan tarvitse sääliä tuota pukua kankaiden repeämisen pelossa. Leikkaus oli stealth housuja väljempi, eli olisi sopinut tällaiselle pötkylällekkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
massimo85
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Elo 2006
Viestejä: 1536
Paikkakunta: Mikkeli

LähetäLähetetty: 14.03.2018 20:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla ollu härkilän qfleece, noin 7v käytössä ja vielä porskuttaa. Muutama pien reikä tullut, muuten ei mitään. Housut ovat itselleni liian kuumat liikkuvaan jahtiin syksyllä, mutta takki toimii hyvin. Housuja pidän sit loppusyksy/talvijahdeissa. Nyt oon etsiny talven kettujahteihin passitakkia, mutta on vaikeeta. Vasemmalta ampuvana ei vhf-taskua ole oikealla puolella kuin muutamassa takissa, ja niissäkään ei sit vuorta ole. Ainut minkä löysin joka kävis, on Pinewood Abisko takki, onko kellään kokemusta? Pitäis olla vihree/ruskea, lämmin, eli kunnon vuori, veden ja tuulenpitävä, Rintatasku oikealla puolella. Ja mielellään joku "laatumerkki"...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
aspir
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Hel 2013
Viestejä: 129

LähetäLähetetty: 15.03.2018 07:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Minkämoisia kokemuksia härkilan prohunter x housuista? Olis reilun parin satkun gore housu. Jos joskus tohtis vielä kokeilla moisia.


Minulla on nuo ”talvihousuina” loppusyksyn ja -vuoden passijahdeissa. Otin pikkuisen reilun koon, että alle mahtuu hyvin kahdet kaksarit. Maksoin itse n. 240€ tarjouksessa ja olen ollut erittäin tyytyväinen housujen istuvuuteen ja laatuun. Kangas tosiaan pehmenee käytössä jonkin verran, mutta säilyttää kuitenkin jämäkkyytensä. Kaksi kevyttä kautta noilla olen tosin vasta mennyt. Miesajoissa olen avannut sivujen tuuletusluukut ja vähentänyt ”passipaitoja”, niin ihan hyvin olen en pärjännyt ilman suurempaa hikoilua ja kasvihuone-efektiä, eli kalvo tuntuisi toimivan ihan hyvin. Nämä + henkselit ehkä paras metsästysvaatehankintani pitkään aikaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20264
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 21.03.2018 15:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mitkä olis tommoseen perus hirvijahtikeliin sopivat gore housut? Tykkäisin jos taskut olis etureidellä eikä sivuilla heilumassa.
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20264
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 24.03.2018 17:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tällä hetkellä ainoat vaihtoehdot alkaa olla härkila q fleese ja fjällrävenin lappland.
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 110, 111, 112  Seuraava
Sivu 71 Yht. 112

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com