OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

metsästyspuku
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 110, 111, 112  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
kekkelberg
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Jou 2019
Viestejä: 454
Paikkakunta: HKI/E-P

LähetäLähetetty: 17.07.2021 11:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
kekkelberg kirjoitti:
tuhola kirjoitti:
Itse olen tykästynyt windstopperiin. Se on vaan aika toimiva vörkki alkusyksystä alkusyksyyn. Oikein kuumilla päällä vain paita. Härkilan q-fleece pukuja on ollut kaksi. Tuotahan ei enää valmisteta että saa nähdä mitä sitte pitää kattella. Metsästyskäyttöön ehdoton valinta on monipuolisuus. Että pärjäät liikkeessä ja passissa vaihtelevissa olosuhteissa.

Tottakai kylmemmillä keleillä joku goretex alkaa varmaan toimia sekin.


WS on hyvä. Itsellänikin oli Sastan Peuran takki monta vuotta käytössä. Kun se hajosi niin korvaajaksi löytyi lopulta tuo Härkilän ohut softshell. Tuo ei tietty toimi välikerroksena, mutta muuten ominaisuudet on mun mielestäni kohdillaan.

Goretex toimii mielestäni vain kylmillä keleillä vesi/räntäsateessa ja silloinkin vain kuoriasuna, jonka saa nopeasti kuivaksi. Vuorellista gore-asua en enää osta.

Mikä niissä Fjellun joustokalvoissa närästää? Mielestäni oikeinkin toimiva ratkaisu plussakeleille liikkuvaan jahtiin tai patikointiin. Ei noita missään hiihtovaelluskamppeissa varmaan olekaan...

Niin joutopaneelivehkeet ovat toimiva ratkaisu tiettyyn erikoistilanteeseen. Ei yleiskäyttöön. Liikkuva jahti kun muuttuu tuntien paikallaan oloon kylmässä tuulessa niin on se karseaa. Toisaalta joustopaneelista pistää pieninkin ötökkä läpi tai nokkonen. Mitään suojaa ei ole. Hyödyt vs haitat joustopaneelissa on niin surkeassa suhteessa etten näe mitään syytä hankkia sellaisia vaatteita missä tuota materiaalia on. Omistan monia vaatteita missä sitä on ja kuten sanottua, kotioloissa ihan menevät. Vähän vakavamielisempään luonnossa liikkumiseen ne eivät sovellu. Tästä hyvä esimerkki esim paljon hehkutetun fjellun ammattilaisille suunnittelemat lippulaivamallit eli nämä kalliit numerovaatteet. Niistä ei löydy joustopaneeleja. Joustopaneelit löytyy halvoista harrastelijakamppeista.


Jaa. Olen minä kuitenkin tehnyt esim. Fjellun Keb-takilla useamman päivän patikka/kalareissuja, enkä ole vielä paleltunut kuoliaaksi. Ihan on mukavaa ollut.

Mulla on myös kesä- ja talvikamppeet erikseen. Kevyemmillekin varusteille on tarvetta.

Ehkä jonain päivänä markkinoille tulee 1000 denierin corduralla päällystetty ilmastoitu toppatakki flecktarn-optifade-kuviolla

Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34936

LähetäLähetetty: 17.07.2021 11:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mitenkäs, onko kukaan käpistellyt tai jopa omistaa Browning Xpo Pro RF housut, näyttävät noin kuvien peruteella aika lailla sellaisilta joita olen hakenut?
Onko toppausta ja jos on niin onko kuinka paksu?


(Jaa prkl, noissakin on näköjään vuori, h...tti kun eivät osaa valmistaa tuollaisia kuorihousuina, olen jopa ollut yhteydessä Sastan tuotekehitykseen, kuunteivat kyllä mutta tuskin koskaan tulee).

Hanx Da Movet taitavat olla lähinnä ideaalia jahtuuhaalaria meikämarkkinoila.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sukkamieli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Tou 2016
Viestejä: 448
Paikkakunta: Endor

LähetäLähetetty: 17.07.2021 12:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kekkelberg kirjoitti:


Ehkä jonain päivänä markkinoille tulee 1000 denierin corduralla päällystetty ilmastoitu toppatakki flecktarn-optifade-kuviolla

Wink


Mulle riittäisi g-1000 silentia oleva tummanvihreä/maastokuvioinen hyvin istuva puku hyvillä taskuilla ja ilman joustoja ja kalvoja.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5938

LähetäLähetetty: 17.07.2021 15:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sukkamieli kirjoitti:


Fjelluhan on tehnyt kuraa jo useamman vuoden. Numbers sarjan kamppeet on vielä hintansa arvoisia mutta kaikki muu onkin sit tehty ”muodin mukaan”.
Menee samaan kategoriaan revolution racen kanssa, kunhan näyttää hyvältä päällä ja on kivat värit niin muulla ei ole väliä.


RevolutionRace on kerrassaan kilpailukykyinen sarja. Kerrankin housujen lahkeet on tarpeeksi pitkät. Tosin ymmärrän tukevampia: hoikille noi on suunnattu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34936

LähetäLähetetty: 17.07.2021 17:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ahtaat, ja olemattoman matalat vyötäröt.
Muoti edellä mennään vaikka jahtihousua pitäisi katsoa enemmän työvaatteen suunnasta.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
antsa6
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Lok 2014
Viestejä: 726

LähetäLähetetty: 20.07.2021 10:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noh, tavallaanhan tässä täytyy olla samaa mieltä tuosta joustokankaasta noin yleisesti tuholan kanssa, että turhaan sitä joka hiivatin kohtaan sotketaan. Lappland Hybrid takkikin olisi todennäköisesti voitu toteuttaa minunkin näkökulmastani paremmin jos tuo koko selkämys ei olisi sitä joustoa. Sitten taas kun tällä onkohan nyt kolmen vuoden lähes ympärivuotisella käytöllä arvioin, niin onko siitä joustosta ollut juurikaan mainittavaa haittaa tai pilaako se koko takin niin ei.

Mulla on yleensä jonkinlainen reppu selässä, mikä varmaan sitä tuulen läpitunkevuutta selän puolelta vähentää ja kun taukoa pidän tai seisoskelen paikallaan pitempiä aikoja, niin laitan repusta taukotakin päälle. Oon kyllä käyttänyt Lappland-takkia myös ihan puhtaasti hiihtolenkeilläkin, enkä kyllä muista että ois ollu mitään ongelmaa sen suhteen että holotna pyrkis selkäpuolelta sisään.

Liikkuvaan jahtiin ja tämmöseen reppu pykälään ja koira irti (katellaan sitä autoilua sitten parin päivän päästä) -jahtiin tuo Lappland on kyllä ihan omiaan ja voin aika varauksetta takkia suositella. Kerrospukeutumista pitää tietenki osata edes vähän alusta.

Mettähousuissahan nuo joustot on kyllä vihoviimeinen villitys. Ei minkäänlaista hyötyä, pelkkiä haittoja (huono leikkaus korvataan joustolla, sääsket syö läpi, kosteus ja neulaset). Eiku tuuletusvetoketjun allahan tuo reikäjousto menee suojakankaana esim lahkeissa.
_________________
"Apinat syö banaania, Tarzan ei syö."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5104
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 20.07.2021 11:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Käsittämätöntä tämä itku noista joustopaneleista. Miksi te ostatte semmossia vaatteita jotka ei sovi teille ja teidän käyttöön? Kas kun ette osta 10 numeroa liian pieniä kenkiäkin ja ruikuta että ne on lian pieniä.

Joustopanelikamppeita myydään koska niille on kysyntää ja markkinoilla on taatusti sellaisiakin kamppeita joissa ei paneleita ole. Ostakaa niitä niin ei tarvitse itkeä. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
antsa6
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Lok 2014
Viestejä: 726

LähetäLähetetty: 20.07.2021 12:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minusta vielä käsittämättömämpää on itku toisten perustelluista mielipiteistä ja kokemuksista.
_________________
"Apinat syö banaania, Tarzan ei syö."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5104
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 20.07.2021 12:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

antsa6 kirjoitti:
Minusta vielä käsittämättömämpää on itku toisten perustelluista mielipiteistä ja kokemuksista.


Nimenomaan. Te itkette niille jotka ovat todenneet puvun hyväksi ja toimivaksi itselleen. Laughing

Mulla ei ole satojen metsäkilometrien jälkeen ollut koskaan mitään ongelmia kylmän, neulasten tai hyttysten kanssa, joten ihmettelen suuresti miten te siellä metsässä oikein ryömitte, että onnistutte noihin seikkoihin kompastumaan.

Ostaisinko uuden Lappland Hybridin? Taatusti. Hinta/laatusuhde on järjettömän hyvä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20436
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 20.07.2021 13:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tumpeelo kirjoitti:
antsa6 kirjoitti:
Minusta vielä käsittämättömämpää on itku toisten perustelluista mielipiteistä ja kokemuksista.


Nimenomaan. Te itkette niille jotka ovat todenneet puvun hyväksi ja toimivaksi itselleen. Laughing

Mulla ei ole satojen metsäkilometrien jälkeen ollut koskaan mitään ongelmia kylmän, neulasten tai hyttysten kanssa, joten ihmettelen suuresti miten te siellä metsässä oikein ryömitte, että onnistutte noihin seikkoihin kompastumaan.

Ostaisinko uuden Lappland Hybridin? Taatusti. Hinta/laatusuhde on järjettömän hyvä.

Missä kohtaa tässä on itketty sitä että joku on ostanut harrastelijapuvun? Ei missään. Osta vaikka älytex puku torista. 😅 Eikö tässä keskusteltu siitä mitä kukakin suosittelee tai ei suosittele. Sinä suosittelet lapland hybridiä. Minä en. Minun on vaikea ymmärtää mistä tuollainen raivo kumpuaa. Mitä hittoa se sinulle tekee vaikka minä en tykkää laplandista? Minua ei ainakaan haittaa yhtään se että sinä tykkäät.
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
antsa6
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Lok 2014
Viestejä: 726

LähetäLähetetty: 20.07.2021 13:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tumpeelo kirjoitti:
antsa6 kirjoitti:
Minusta vielä käsittämättömämpää on itku toisten perustelluista mielipiteistä ja kokemuksista.


Nimenomaan. Te itkette niille jotka ovat todenneet puvun hyväksi ja toimivaksi itselleen. Laughing

Mulla ei ole satojen metsäkilometrien jälkeen ollut koskaan mitään ongelmia kylmän, neulasten tai hyttysten kanssa, joten ihmettelen suuresti miten te siellä metsässä oikein ryömitte, että onnistutte noihin seikkoihin kompastumaan.

Ostaisinko uuden Lappland Hybridin? Taatusti. Hinta/laatusuhde on järjettömän hyvä.

Kannattaa vaihteeksi lukea niitä viestejä ja miettiä että miten osuu..

Mulla on varmaan sitten satoja kilometrejä nimim. Tumpeeloa enemmän metsässä kun olen huomannut omistamassani puvussa myös parannettavaa.

Kerro nyt sitten että mitä muuta hyötyä siitä reikäjoustosta on, paitsi se että olet trendikäs ja joustava, jos kerran olet niin vakuuttunut siitä stretch-kankaan erinomaisuudesta mettäkäytössä. Rolling Eyes
_________________
"Apinat syö banaania, Tarzan ei syö."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5104
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 20.07.2021 13:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

antsa6 kirjoitti:

Kerro nyt sitten että mitä muuta hyötyä siitä reikäjoustosta on, paitsi se että olet trendikäs ja joustava, jos kerran olet niin vakuuttunut siitä stretch-kankaan erinomaisuudesta mettäkäytössä. Rolling Eyes


Teillä on ilmeiseti joku itsetuntokompleksi kun jatkuvasti vedotaan johonkin trendikkyyteen? Luuletko tosiaan että 50 vuotias yksin peräkorvessä rymyävä ukko ostaa trendikamppeita? Tai no, kävin minä vihdoin 3 vuoden jälkeen Dresmannilla ja ostin 300 eurolla vaatteita kerralla, enkä edes miettinyt että olisin mennyt muualle. Niillä pärjännen taasen seuraavat 3 vuotta ja nekin muuten olivat enimmäkseen joustavia vaatteita.

Minä hikoilen liikkuessani. Hikoilessa kangas tarrautuu raajoihin kiinni ja kun kangas ei jousta, repeää vaatteet useinmiten haaroista. On mennyt raksavaatteita, moottoripyöräkamppeita, on mennyt erävaatteita, on mennyt arkivaatteita. Fjellut ei ole revenneet vielä mistään, eikä ole mitään muutakaan ongelmaa tullut vastaan.

Toisekseen, nuo vihaamasi trendivaatteet kuivaa nopeammin kuin mikään muu materiaali. Ne kuivavat ihan käytössä päällä ja viimeistään yön aikana naulassa. Goretex-kamppeet eivät kuiva, eikä niiden kanssa ole mukava harrastaa liikkuvaa metsästystä. Toki jos on kuivan kesän orava, niin mahtunee liikkumaan, mutta 100kg ei mahdu, eikä ole hikoilematta. Ainakin jos haluaa sen 15-20km päivänä aikana mennä sekalaisessa maastossa..

Turha siis itkeä muille että valinnat on vääriä, koska ne toimivat toisille. Minä aioin ostaa kaikki metsäkamppeeni joustopaneleina jatkossakin, kuten myös raksa ja moottoripyöräkampeet. Perinteiset kamppeet on niille miehille, jotka kulkee edelleen maastossa puoleen sääreen asti ulottivilla kolosseilla, kun toiset menee polkujuoksukengillä ja pärjää niilläkin täydellisesti. Sitten ne kolossimiehet marisee että kun nilkat ei enää kestä epätasaista maastoa, vaikka on ne juurikin siitä pois opettaneet Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
antsa6
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Lok 2014
Viestejä: 726

LähetäLähetetty: 20.07.2021 16:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tumpeelo kirjoitti:

Teillä on ilmeiseti joku itsetuntokompleksi kun jatkuvasti vedotaan johonkin trendikkyyteen? Luuletko tosiaan että 50 vuotias yksin peräkorvessä rymyävä ukko ostaa trendikamppeita? Tai no, kävin minä vihdoin 3 vuoden jälkeen Dresmannilla ja ostin 300 eurolla vaatteita kerralla, enkä edes miettinyt että olisin mennyt muualle. Niillä pärjännen taasen seuraavat 3 vuotta ja nekin muuten olivat enimmäkseen joustavia vaatteita.

Minä hikoilen liikkuessani. Hikoilessa kangas tarrautuu raajoihin kiinni ja kun kangas ei jousta, repeää vaatteet useinmiten haaroista. On mennyt raksavaatteita, moottoripyöräkamppeita, on mennyt erävaatteita, on mennyt arkivaatteita. Fjellut ei ole revenneet vielä mistään, eikä ole mitään muutakaan ongelmaa tullut vastaan.

Toisekseen, nuo vihaamasi trendivaatteet kuivaa nopeammin kuin mikään muu materiaali. Ne kuivavat ihan käytössä päällä ja viimeistään yön aikana naulassa. Goretex-kamppeet eivät kuiva, eikä niiden kanssa ole mukava harrastaa liikkuvaa metsästystä. Toki jos on kuivan kesän orava, niin mahtunee liikkumaan, mutta 100kg ei mahdu, eikä ole hikoilematta. Ainakin jos haluaa sen 15-20km päivänä aikana mennä sekalaisessa maastossa..

Turha siis itkeä muille että valinnat on vääriä, koska ne toimivat toisille.
Minä aioin ostaa kaikki metsäkamppeeni joustopaneleina jatkossakin, kuten myös raksa ja moottoripyöräkampeet. Perinteiset kamppeet on niille miehille, jotka kulkee edelleen maastossa puoleen sääreen asti ulottivilla kolosseilla, kun toiset menee polkujuoksukengillä ja pärjää niilläkin täydellisesti. Sitten ne kolossimiehet marisee että kun nilkat ei enää kestä epätasaista maastoa, vaikka on ne juurikin siitä pois opettaneet


Jos noudattaisit tuota omaa ohjettasi vaikka alkuun ja osoitat sitten että missä kohtaa olen kenenkään toisten valinnoista itkenyt tai edes omistani. Ite oon kertonut omista kokemuksistani vieläpä suht positiiviseen sävyyn, kun ajattelin pienessä mielessäni, että siitä vois olla apua jollekin muulle valintoja tehdessä. Sulla ei tunnu olevan taas muuta ku "itku sitä ja tätä"-länkytys ja sun oma hikinen stretchiin kiedottu perse kerrottavana. Laughing Sinun henkkoht hygieniaongelmien takiako mie en saisi täällä sanoa omaa perusteltua näkökulmaani, ilman että se luokitellaan itkuksi, niinkö?

Minulla on aivan hyvät kokemukset Lapplandin takista ja sitä voin kyllä edelleenkin suositella muillekin vaikkei se koko selän kokoinen stretch-kangas olekaan oma suosikkini, mutta kuten sanottua vähemmän siitä harmia on käytännössä ollut kuin voisi kuvitella. Ja kesät talvet samalla takilla menty nyt useampi vuosi, että ei sitä nyt paljoa voi moittia. Joskus kiertää ilma hulakammin kuin olisi toiveissa. Mutta erinomainen takki liikkuvaan jahtiin, sanotaan se nyt vielä kerran. Sen sijaan esimerkiksi Drevin housuja en kovin varauksetta suosittelisi tuon epäkäytännöllisen reikäjouston ja toisaalta suht raskaan polvikalvon (polvitaipeessa vielä toisella puolen stretch ihan järetön ratkaisu) ja yleisesti ihan vain huonon kestävyyden vuoksi. Lundhagsin Makke Pro housutkin oli keksitty pilata tuollaisella joustokalvolla, joka on aivan älyttömän kylmä talvikelin housuissa (vaikka teoriassa pitäisikin kosteuden ulkopuolella). Muuten loistavat housut, mutta tuo joustokalvo käytännössä aivan surkea räntäsateessa tms märässä ja kylmässä.

Omat kokemukset strechistä on että mitä harkitummin ja vähemmän käytetty, sen parempi. Jollakin toisellahan voi olla toisenlaiset kokemukset.
_________________
"Apinat syö banaania, Tarzan ei syö."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5104
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 20.07.2021 19:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

antsa6 kirjoitti:
Sinun henkkoht hygieniaongelmien takiako mie en saisi täällä sanoa omaa perusteltua näkökulmaani, ilman että se luokitellaan itkuksi, niinkö?


Kyllähän tämä on ihan pelkkää itkua ilman mitään varteenotettavaa perustelua:

antsa6 kirjoitti:


paitsi se että olet trendikäs

Mettähousuissahan nuo joustot on kyllä vihoviimeinen villitys. Ei minkäänlaista hyötyä, pelkkiä haittoja (huono leikkaus korvataan joustolla, sääsket syö läpi, kosteus ja neulaset). Eiku tuuletusvetoketjun allahan tuo reikäjousto menee suojakankaana esim lahkeissa.


Mut hei, onneksi mielipiteet on kuin pers'reikiä. Jokaisella on omansa.

Pääsääntöisesti jengi kuitenkin näyttää noista tykkäävän, vaikka ei ne just teidän upeille laatuvartaloillenne ja kriteereillenne sopisikaan. Varuste.netissäkin melkein 5/5 tähteä ja pelkkää kehua:

https://varuste.net/tahdet.php?_id=61210&_arvosteluid=1


Ville K. 17.6.2019
Yleisarvosana ☆☆☆☆☆
No kyllähän se niin vaan on, että kun suomalainen lappalais-karjalais-savolainen jätkä vetäisee niskaan oranssin Fjällrävenin takin, muodostuu positiivinen ongelma: Minne ihmeeseen nämä kaikki hirven ja karhun lihat saadaan työnnettyä? Naapurille en ainakaan anna, enkä myy. Enkä sukulaisille. Ennemmin syötän koirille. Että semmoinen takki tämä on. Paras
.

Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jasu87



Liittynyt: 07 Elo 2020
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: 04.08.2021 21:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

pohjanmaanpoika kirjoitti:
Villel kirjoitti:
Tuli hankittua Repo Alpha G1 M05 puku ja ollut nyt kokeilussa yhteensä seitsemän päivän ajan suht kovalla käytöllä. Tyytyväinen olen. Lahkeet ehkä hieman kireät ja housut ehkä turhan slimmit minun vartalolle, mutta varmasti muille sopivampi😅. Ei kaduta tämä hankinta pätkääkään...

Toivottavasti ei kaduta vuoden päästäkään, mua kaduttaa...
Vuosi suht kovalla käytöllä tuolla puvulla takana, saumat ratki monesta kohtaa, näppäreitä irti, laatu ei vakuuta tähän hintaluokkaan.


1 syksy kesti housut ja kalvot rikki.. kaikki taskut tossa puvussa vähä pieneks mitotettu..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 110, 111, 112  Seuraava
Sivu 101 Yht. 112

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com