Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
J.Toivanen Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 10 Tam 2007 Viestejä: 15 Paikkakunta: Pyhäselkä / Reijola
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
perisofeus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.09.2007 15:15 Viestin aihe: Re: Viking Hunter GTX |
|
|
...
Viimeinen muokkaaja, perisofeus pvm 26.04.2008 09:03, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jmexel Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.09.2007 16:06 Viestin aihe: |
|
|
omistan samanlaiset kengät mutta en muista onko jokin GTX malli mutta kuitenkin. toinen syksy lähtenyt käyntiin. ei vuoda ja minun jalkaan sopii eli ei kiristä ja purista. mulla maksoi 179e ja kyllä hintansa haukkuneet ovat kun toinen syksy on ohi. ei ole saumat revenneet ja pintakin hyvä joskin olen huoltanut aika ahneesti. kyllähän se tosi on että kengät kuin kengät max 3 vuotta. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Ta'em Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 28 Syy 2006 Viestejä: 39 Paikkakunta: Pohjois-Karjala
|
Lähetetty: 12.09.2007 17:04 Viestin aihe: |
|
|
Itsellä on kanssa ollut kyseiset kengät kaksi vuotta ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Maksoin niistä paikallisesta kesportista 150e. Alussa kengät tuntuvat melko jäykiltä ja joutuu pitämään nauhoja löysemmällä, mutta muutamien käyttökertojen jälkeen kengät mukautuivat ainakin itsellä miellyttäviksi pitää. Veden pitokin on ollut mielestäni erittäin hyvä, testasin kenkiä seisomalla vedessä 2minuuttia eikä vettä vuotanut sisään yhtään. Täytyy vain muistaa huoltaa säännöllisesti. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|