OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mikä on"köyhintä", mitä erävarusteissa olet nähnyt
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
jkoiv
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 1013

LähetäLähetetty: 28.10.2018 19:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse oon täsmälleen samoilla linjoilla Pedon kanssa. Kuparille on paikkaansa mutta on tyhmää ajatella että ne olisivat yleispätevä ratkaisu joka väljyyden torrakkoon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Valto.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2014
Viestejä: 2989

LähetäLähetetty: 28.10.2018 20:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mutta onko pätevä peruste olla kokeilematta sillä perusteella että ne on kalliimpia kuin halvimmat hirvilailliset?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 28.10.2018 21:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tönöttäjä kirjoitti:
H-k kirjoitti:
Minulla tuntuu että ihan haista p@skahommaa on tämä varustelukierre. Aikoinaan ku ei ollut mitään niin saalista tuli. Nykysin ku on kaikki niin ei tuu mitään Sad


Nykypäivänä kaikki riista lentää/juoksee ihan rauhassa ohi kun me tuijotamme puhelinta/koira gpässää/rannetietokonetta...
Laughing
Näin on, vielä törmäillään petäjiin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
finlander
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Kes 2004
Viestejä: 1842

LähetäLähetetty: 28.10.2018 21:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Valto. kirjoitti:
Mutta onko pätevä peruste olla kokeilematta sillä perusteella että ne on kalliimpia kuin halvimmat hirvilailliset?


Ei ehkä niinkään, mutta itse ainakin olen ihan periaatteesta vähän vastahankainen kun propagandassa niitä puoliväkisin tuputetaan, maksettu mainos haisee. Jos ne ovat selvästi parempia kuin laadukkaat lyijyluodit niin siirtymänhän pitäisi aikaa myöten tapahtua omalla painollaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
M3
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Lok 2006
Viestejä: 1837

LähetäLähetetty: 28.10.2018 21:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tönöttäjä kirjoitti:
H-k kirjoitti:
Minulla tuntuu että ihan haista p@skahommaa on tämä varustelukierre. Aikoinaan ku ei ollut mitään niin saalista tuli. Nykysin ku on kaikki niin ei tuu mitään Sad


Nykypäivänä kaikki riista lentää/juoksee ihan rauhassa ohi kun me tuijotamme puhelinta/koira gpässää/rannetietokonetta...
Laughing


Sorsa passissa 2 kertaa jäi hyvältä hollilta ampumatta on selasin kännykkää ja säätä ja silloin lensi sorsaa ohi.

Yhdellä aukolla olin kyttäämässä teeriä noin 1.5 h ja yhtään ei lentänyt missään suunassa ja kun nousin piillosta kävelin noin 20 askelta ja kaivoin puhelimen taskusta niin selän takaa 20 teertä tuli puihin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Valto.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2014
Viestejä: 2989

LähetäLähetetty: 28.10.2018 22:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

finlander kirjoitti:
Valto. kirjoitti:
Mutta onko pätevä peruste olla kokeilematta sillä perusteella että ne on kalliimpia kuin halvimmat hirvilailliset?


Ei ehkä niinkään, mutta itse ainakin olen ihan periaatteesta vähän vastahankainen kun propagandassa niitä puoliväkisin tuputetaan, maksettu mainos haisee. Jos ne ovat selvästi parempia kuin laadukkaat lyijyluodit niin siirtymänhän pitäisi aikaa myöten tapahtua omalla painollaan.

Tapahtuisi edes se siirtymä niihin laadukkaisiin lyijyluoteihin, mutta valitettavasti tahtoo se tyypillinen valinta olla se halvin vaihtoehto.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ekohippi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Hel 2015
Viestejä: 3788

LähetäLähetetty: 04.11.2018 22:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei varsinainen erävaruste, mutta ampumaradan pitäisi joillekin olla ilmainen. Voi prkl Evil or Very Mad Kaveri nimittäin soitti, että "Rhyn rata kiinni, pitäis metälle lähteä ja kiikari kohistamatta. Kuinka sinne urheiluampujien radalle pääsee?" Minä neuvoin proseduurit, että raha tilille ja ampumaan, kympin maksaa. "Kymppi kahdesta laukauksesta, hullua." Koetin jotakin kalliista maavuokrista ja ratojen työläästä ylläpidosta... Huhhuh. Pikkuisen epäilen, ettei tuokaan ole koskaan sitä rhy:n 6e-ratamaksua tilille laittanut Rolling Eyes

Ihan bon voyage-fiilistä (NykäsMatin deja vu) puskee mopokerhon ajoilta. Kolmenkympin jäsenyys jätettiin maksamatta, kun on niin kallista ja sitten mentiin kerhon poluille hiljaisina iltoina. Eli ajokieltopäivinä, kun ei ollut muita paikalla ja maanomistajat valittavat kun ei yhtään pidetä sovituista ajopäivistä kiinni...

Ja kummassakin lajissa tottakai hirmurahat välineissä kiinni...
_________________
"Älä valita verojen korkeutta vaan iloitse siitä, että ne ovat nyt alhaisemmat kuin koskaan vastaisuudessa"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Sivu 14 Yht. 14

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com