Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Ricuu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.01.2007 17:19 Viestin aihe: Rihlakot 12/76+ 222 |
|
|
Mikä on omien kokemustenne mukaan hyvä rihlakko
ja mikä on hinta/laatu suhtees hyvä
oon tässä keväällä ostamassa omaa niin haluaisin kuulla vähän teidän mielipiteitä ja kokemuksia!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jasse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.01.2007 00:41 Viestin aihe: |
|
|
Rahakysymys tulee eteen tietty, mutta jos laadukkaan ja tarkan rihlan haluat loppuiäksesi, niin Blaseria olen päässyt näpistelemään ja sitä voin suositella. Siitä jäi todella hyvä näppituntuma. Vaihtopiippumahdollisuus tulee kans pitää mielessä. Ite päädyin kuitenkin kolmipiippuiseen kaiken varalta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
verta pakkiin! Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.01.2007 09:30 Viestin aihe: |
|
|
brno 802 12/76 - 222 , hinta/laatu hyvä, herkistin plussana, näppärä käyttää ja tarkka lintujahtiin. ite maksoin 980e mutta jotkut kaupittelee reilusti yli 1000e hinnalla. suosittelen lämpimästi! _________________ verta pakkiin! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
rihlajorma Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.11.2007 22:53 Viestin aihe: |
|
|
Mulla Valmet 412 rihla(ja sitä ennen Tikka 412). Vaikka asetta moititaan painavaksi niin luotipiipun tarkkuus on törkeä. Valmetissa on luotipiipulle oma liipasin ja säädettävä laukaisu. Hyvä puoli että aseeseen voi hankkia tarvittaessa muita piippupareja. Useammin Valmetti lähtee mukaan kuin Tikka M07 joka varalla! _________________ aina roiskuu kun rapataan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|