OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

CZ 527 Varmint, kaikkea hyvää voi aina parantaa...
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
ent.ap
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Tam 2005
Viestejä: 1666

LähetäLähetetty: 04.01.2011 19:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tanja H: Itse lyhensin vaan tavan Voeren(22lr) perää, kun halusin muijakaverilleni hyvän harjoitteluaseen. Tämä käsittää tuelta ampumisen ja seisaaltaan ampumisen... radalla ja kumisaappaat/tennarit jalassa, siis ei kovin tosikkohommaa Wink


Rata-ase, pitää niinmonta eri lajia sisällään, että mahoton sanoa tuohon kysymykseesi(rata-aseen perä) kuin... käy kokeilemassa?
_________________
Jokanen eletty päivä, on lähenpänä kuolemaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wikke
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 9450

LähetäLähetetty: 04.01.2011 19:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

igorrock kirjoitti:
Lainaus:
Remeksen kanssa asioidessa kannattaa käyttää välikätenä jotakin liikettä

Aina kannattaa kokeilla, tosin itse olen törmännyt siihen että juurikin liikkeenharjoittajat valittavat po. firman huonoa palvelualttiutta varaosien suhteen. Very Happy


Eipä sen firman palvelua varmaankaan ketään kehu, mutta jos itse tarvitset jotain niin Helsingin asenurkan kautta ainakin itselläni on hoitunut kaikki tarvittava Remekseltä sutjaan, on sitten ollut kyse aseista, kiikareista tai niiden jaloista (ruuvit mukaan lukien), osista tahi lippaista. Liekö sitten M.T.:lä hyvät välit sinne päin. Se taitaa olla ihan siinä reviirilläsikin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
igorrock
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Maa 2004
Viestejä: 13930

LähetäLähetetty: 04.01.2011 20:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Liekö sitten M.T.:lä hyvät välit sinne päin. Se taitaa olla ihan siinä reviirilläsikin..


Joo, tuttu liike ja mies kanssa. Suunnilleen kerta kuukauteen tulee poikettua. Ao. henkilöstä voisin kuvitella että on hyvät välit vähän jokapuolelle. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tanja H
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Mar 2009
Viestejä: 160

LähetäLähetetty: 05.01.2011 00:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No eipä tuo tullut meille. Joku tarjosi enemmän. Mutta onko tuo varmint ja laminate varmint saman pituisia liipaisimesta perään. Eikö tuo varmint olisi tukiltaan mukavampi jos ei ole lakattu? Ja kun olisi sama perä kuin Sako Rangessa niin olisi tuttu ja hyvä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Aficionado
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 617

LähetäLähetetty: 05.01.2011 11:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Wikke kirjoitti:
igorrock kirjoitti:
Lainaus:
Remeksen kanssa asioidessa kannattaa käyttää välikätenä jotakin liikettä

Aina kannattaa kokeilla, tosin itse olen törmännyt siihen että juurikin liikkeenharjoittajat valittavat po. firman huonoa palvelualttiutta varaosien suhteen. Very Happy


Eipä sen firman palvelua varmaankaan ketään kehu, mutta jos itse tarvitset jotain niin Helsingin asenurkan kautta ainakin itselläni on hoitunut kaikki tarvittava Remekseltä sutjaan, on sitten ollut kyse aseista, kiikareista tai niiden jaloista (ruuvit mukaan lukien), osista tahi lippaista. Liekö sitten M.T.:lä hyvät välit sinne päin. Se taitaa olla ihan siinä reviirilläsikin...


Ainakin joitain vuosia sitten Asenurkassa tuntui olleen kaikkein edullismmat Remeksen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntihinnat. Silloin sain vielä vinkkinä, jos Remekselle joutuu itse soittelemaan, niin ei kannata itse herra Remekselle soittaa vaan sille nuoremmalle kossille, mikä sen nimi sitten olikaan... M.T. varmaan kysyttäessä kertoo nimen ja antaa suoran numeron. Mutta palvelu Asenurkassa on aivan ehdottoman huippua. Harmi vaan, että reviiriä on tullut muutetua niin, ettei ole aikoihin ollut mahdollisuutta liikkeessä käväistä.
_________________
Life is too short to hunt with an ugly gun.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Arei
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 06 Mar 2007
Viestejä: 80
Paikkakunta: Viiala

LähetäLähetetty: 05.01.2011 18:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tanja H kirjoitti:
No eipä tuo tullut meille. Joku tarjosi enemmän. Mutta onko tuo varmint ja laminate varmint saman pituisia liipaisimesta perään. Eikö tuo varmint olisi tukiltaan mukavampi jos ei ole lakattu? Ja kun olisi sama perä kuin Sako Rangessa niin olisi tuttu ja hyvä.


Itse en kokenut tuota lakkausta milläänlailla ongelmaksi. Olihan se tavallaan hieman liukas, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Helppohan tuo olisi korjata kirkaslakalla ja lasikuulalla...

Se mikä minua siinä häiritsi(niinkuin osapuilleen kaikissa kivääreissä) oli liian lyhyt perä. En tiedä oliko koulutushaara valinnalla jotain tekemistä, pioneeri kun olen Very Happy .

Myös poskipakkaa olisi saanut olla hieman enemmän.

Jos ja kun tuollaisen vielä hommaan niin luultavasti edessä on säädettävän poskipakan teko alkuperäisestä tukista sekä jonkinlaista pidennystä perälevyn alle. Se kämmenpahka istui ainakin minulle todella hyvin...

En usko että tuon perusvarmintin ja laminaatin tukeissa ainakaan kauhean isoa eroa on mitoituksessa. Saattaa tosin olla että tuossa perusmallissa on himpun pidempi perä koska raudat niissä on samat mutta tuon perusmallin kokonaispituus on pidempi.
_________________
*tämä tila on tietoisesti jätetty tyhjäksi*
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com