OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

VHF vertailu
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 24, 25, 26
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
pekkis
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 2362
Paikkakunta: Laukaa

LähetäLähetetty: 07.08.2014 18:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pentium kirjoitti:
Ostinpas tommosen zodiacin easyhunt 2:n. Paketissa tuli mukana pelkästään semmonen melkeen metrinen ruoska-antenni, eikä kuulemma semmosta lyhyttä antennia enään tule lainkaan mukana tässä mallissa? Itse ainakin mielummin kantaisin mukana puhelinta missä lyhyt antenni, vai onko oikeasti niin paljon huonompi kuuluvuus sen kanssa?

Mettämieshän näyttää ihan teletapilta tommosen piiskan kanssa Smile


Mulla on ylimääräisenä lafayetten puolimetrinen antenni. Tarviitko? Saat halavalla... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pentium
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Hei 2013
Viestejä: 232
Paikkakunta: Satakunta

LähetäLähetetty: 07.08.2014 20:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

pekkis kirjoitti:
Pentium kirjoitti:
Ostinpas tommosen zodiacin easyhunt 2:n. Paketissa tuli mukana pelkästään semmonen melkeen metrinen ruoska-antenni, eikä kuulemma semmosta lyhyttä antennia enään tule lainkaan mukana tässä mallissa? Itse ainakin mielummin kantaisin mukana puhelinta missä lyhyt antenni, vai onko oikeasti niin paljon huonompi kuuluvuus sen kanssa?

Mettämieshän näyttää ihan teletapilta tommosen piiskan kanssa Smile


Mulla on ylimääräisenä lafayetten puolimetrinen antenni. Tarviitko? Saat halavalla... Wink


Ei kun haluaisin semmosen 20-25cm pitkän Smile Ja siis toi taitaakin olla joku puolimetrinen varmaan, liian pitkä kumminkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jazzopa
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 25 Elo 2013
Viestejä: 63

LähetäLähetetty: 07.08.2014 23:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

pekkis kirjoitti:
Pentium kirjoitti:
Ostinpas tommosen zodiacin easyhunt 2:n. Paketissa tuli mukana pelkästään semmonen melkeen metrinen ruoska-antenni, eikä kuulemma semmosta lyhyttä antennia enään tule lainkaan mukana tässä mallissa? Itse ainakin mielummin kantaisin mukana puhelinta missä lyhyt antenni, vai onko oikeasti niin paljon huonompi kuuluvuus sen kanssa?

Mettämieshän näyttää ihan teletapilta tommosen piiskan kanssa Smile


Mulla on ylimääräisenä lafayetten puolimetrinen antenni. Tarviitko? Saat halavalla... Wink


Jos kerta halavalla saa niin tänne kelpaa. Pistä tuleen vaan.

T: sulovilen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 24, 25, 26
Sivu 26 Yht. 26

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com