OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mitä reppua suosittelette kiväriä ja haulikkoa kantavalle???
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Jänkällä
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 02 Lok 2007
Viestejä: 34
Paikkakunta: Pohjois-savo

LähetäLähetetty: 12.08.2008 18:10    Viestin aihe: Mitä reppua suosittelette kiväriä ja haulikkoa kantavalle??? Vastaa lainaamalla viestiä

Onko kellään kokemusta savotan jahtimatista...selailin aiempia keskusteluja ja tuosta repusta ei löytynyt mitään. Eberlestockit kai olis hyviä kiväärin kantoon ja tilavia pitemmällekki reissulle.......mut ilkeekö tuommosta metäs kantoo??? Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mengels
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 09 Kes 2008
Viestejä: 23

LähetäLähetetty: 12.08.2008 20:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ostaa hän tollasen intin repun siis sellaisen sipuli repun niin on todella hyvä mahtuu tarpeeks kamaa ja toinen pyssyistä menee hihnan kanssa selässä... mitään taika reppuja tarvi Very Happy
_________________
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
perisofeus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Lok 2006
Viestejä: 6147
Paikkakunta: Rovaniemi

LähetäLähetetty: 12.08.2008 21:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mengels kirjoitti:
ostaa hän tollasen intin repun siis sellaisen sipuli repun niin on todella hyvä mahtuu tarpeeks kamaa ja toinen pyssyistä menee hihnan kanssa selässä... mitään taika reppuja tarvi Very Happy


Tässä olisi muutama sopiva reppu ja soveltuva tapa kantaa kivääriä Smile
Nimiä en nyt muista, mutta sipuleja näyttää olevan.










Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
kulovesi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 11 Kes 2007
Viestejä: 60

LähetäLähetetty: 12.08.2008 22:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tosi yllättävää että Eberle-kauppias laitto tollasia kuvia Laughing Kyllähän se niin on että sipulisäkkien aika olkaa olla mennyttä, ja Eberlen kaltaiset vekottimet valtaavat jalansijaa. Eipä silti eihän ne huonoja ole, mutta jos hintaa vertailee niin kyllä tarvii hiukan miettiä mihin käyttöön kantolaitetta hakee. Itse ostin BW ylijäämärepun 9€ jolla menee yhdenyön reissut lämpöseen aikaan hyvin, ja kivääri jos on mukana, niin roikkuu selässä yhtä mukavan näkösesti kun noissa kuvissa Rolling Eyes Mulle se riittää ainakin tässä taloustilanteessa Embarassed Mutta jos on varaa sijoittaa reppuun,niin kyllähän esim. Eberle on hyvän oloinen konsepti, ja varmaan monet hampaiden kiristykset säästää...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pikityttö
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Hel 2008
Viestejä: 547
Paikkakunta: espoo

LähetäLähetetty: 12.08.2008 22:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

perisofeus on bisnes/huumormiehii Laughing hehheh
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leijona Valametti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Lok 2005
Viestejä: 703
Paikkakunta: Etelä-savo

LähetäLähetetty: 16.08.2008 18:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sipulisäkki sen olla pitää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16704

LähetäLähetetty: 16.08.2008 21:30    Viestin aihe: Re: Mitä reppua suosittelette kiväriä ja haulikkoa kantavall Vastaa lainaamalla viestiä

Jänkällä kirjoitti:
mut ilkeekö tuommosta metäs kantoo??? Shocked


Totta kai ilkeää.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
perisofeus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Lok 2006
Viestejä: 6147
Paikkakunta: Rovaniemi

LähetäLähetetty: 17.08.2008 11:21    Viestin aihe: Re: Mitä reppua suosittelette kiväriä ja haulikkoa kantavall Vastaa lainaamalla viestiä

9.3x622 kirjoitti:
Jänkällä kirjoitti:
mut ilkeekö tuommosta metäs kantoo??? Shocked


Totta kai ilkeää.


Ai että tulee sanomista Smile

"Käy kuule poika se papan mettäreppu ja lopeta höpöttäminen. Ja missä sullon riukuvarret ja hiihtohousut?"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Heska
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 1578

LähetäLähetetty: 17.08.2008 11:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yllättävä paljon noita nykyään tulee vastaan, ja ompahan taas yksi hyvä jutun aloittaja wanhemman kansan edustajan kanssa yhteen törmättäessä:

-"Mikäs ***keleen reppu sulla oikeen on? Mitäs nuo kaikki hihnat ja remmit tuossa tekee?" Mr. Green
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
perisofeus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Lok 2006
Viestejä: 6147
Paikkakunta: Rovaniemi

LähetäLähetetty: 17.08.2008 12:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Heska kirjoitti:
Yllättävä paljon noita nykyään tulee vastaan, ja ompahan taas yksi hyvä jutun aloittaja wanhemman kansan edustajan kanssa yhteen törmättäessä:

-"Mikäs ***keleen reppu sulla oikeen on? Mitäs nuo kaikki hihnat ja remmit tuossa tekee?" Mr. Green


Sellaista se vähän on (kaikki kunnia tietysti myös vanhemman polven eräveikoille.)

Repussa saa olla kaksi viillekettä ja korkeintaan pääosaston ja sivutaskujen soljet. Kaikki muu on mielettömän monimutkaista.
Autotkin on nykyään kuin tietokoneita (joita ei pysty ite korjaamaan) ja kännykässä liikaa toimintoja, kiikarissa suurennoksen säätöä ja valoa...

Näytin n. 20v sitten enolle 1,5-5 zoom tähtäinkiikaria (hänellä oli 1x Wetzlar tolppatähtäimellä). Laitoin 5:lle ja annoin aseen kouraan... "Tämä on aivan liian suurentava, näkyy sydämen lyönnit"... käänsin asentoon 1,5x hänen katsoessa koko ajan kiikarin läpi... "on ne muuttunu.."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
mviiri



Liittynyt: 20 Elo 2008
Viestejä: 4

LähetäLähetetty: 21.08.2008 14:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuttua.. Hirviporukan keski-ikä meillä noin 65, itse 34v nuori.. Ostin viime syksynä perätukusta ampumasauvan, jonka ansiosta sain "hieman" vinoilua ensimmäisenä jahtiviikonloppuna: "eikö poika meinaa osua ilman tukikeppejä..".

No, loppusyksysta sain viedä kymmenkunta tukikeppiä samalle porukalle.. Reppujen kans varmaan sama tilanne. Eberle on jo tilattu, aika näyttää miten käy.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16704

LähetäLähetetty: 22.08.2008 08:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mviiri kirjoitti:
Tuttua.. Hirviporukan keski-ikä meillä noin 65, itse 34v nuori.. Ostin viime syksynä perätukusta ampumasauvan, jonka ansiosta sain "hieman" vinoilua ensimmäisenä jahtiviikonloppuna: "eikö poika meinaa osua ilman tukikeppejä..".

No, loppusyksysta sain viedä kymmenkunta tukikeppiä samalle porukalle.. Reppujen kans varmaan sama tilanne. Eberle on jo tilattu, aika näyttää miten käy.


Näin se yleensä menee. Olen huomannut itsekin, että jotain asiaa kun vastustan, niin kohta olen sen kannattaja ja huomaan, että olen minä JUNTTI.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hq
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Hei 2004
Viestejä: 3688

LähetäLähetetty: 23.08.2008 20:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

9.3x622 kirjoitti:
Näin se yleensä menee. Olen huomannut itsekin, että jotain asiaa kun vastustan, niin kohta olen sen kannattaja ja huomaan, että olen minä JUNTTI.


Siinä on kyse vain uskalluksesta suhtautua avoimesti uusiin asioihin, ei sen kummempaa. Uusista tuotteista aina jotkut ovat täyttä tuubaa, jotkut taas aivan loistavia ja kokeilematta ero ei selviä. Tällähetkellä kiväärireppuna on lenkein viritelty Halti Metso, jossa ei sinänsä ole mitään vikaa ja joka ajaa asiansa ihan hyvin, mutta monesta jääräilystä oppineena haussa on jatkuvasti vieläkin parempi tuote. Loputon suo mutta osa harrastamista kun sen vaan ei anna viedä huomiota pois siltä tärkeimmältä eli metsästykseltä. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Gerberos
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Syy 2008
Viestejä: 3549
Paikkakunta: E-savo

LähetäLähetetty: 01.10.2008 21:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on ollut Ebe X1 reppu pari vuotta enkä antais mistään hinnasta enää pois. On niin tukevat olkaimet ja lannevyö ja istuu selkään niin että vaikka alasinta kantais nii ei tunnu missään. Onhan niitä arvosteluja tullut vastaan kokonaista yksi kappale ja siitäkin paistoi pahasti kateus Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
duster
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Hel 2005
Viestejä: 641

LähetäLähetetty: 02.10.2008 13:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä oon tässä harkinnut sitä Haltin Riekko-reppua.. Näytti Carlsonilla olevan samanmoinen Chevalierin triangle-reppu myöskin. Onko nuista yhen viilekkeen kolmiorepuista mihinkään. Kivääri on kulkenut tavallisen repun päällä jo kyymenkunta vuotta, mutta nyt sekin reppu on jo niin haalistunut, että menee melkein jo talvireppuna, kun on niin hailakka vihreä.
Tarkoitus olis saada ihan vaan aamun/päivän tavarat mahtumaan, eli yksi termari, mehu, maito ja pari palasta leipää. Meilläpäin on senverran tiheä tieverkosto, että saalista ei tarvitse päivätolkulla kantaa, eli se vois kulkea vaikka niissä renksuissa ja veretä housut katu-uskottavammaksi...
_________________
Gsp
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com