OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Etsin koira rotua
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
kinttu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Lok 2007
Viestejä: 822
Paikkakunta: pohjois pohjanmaa

LähetäLähetetty: 15.12.2008 10:59    Viestin aihe: Re: Etsin koira rotua Vastaa lainaamalla viestiä

Jimppa kirjoitti:
Etsin koira joka tekisi kaikki nämä:

- Seisoisi Linnuille mm. Kanalinnuille ym.
- Noutaisi vedestä sekä maalta


Sanoka joku hyvää koira rotu?



Kiitos.


Jos olet aivan aloittelija koira hommissa, niin en kyllä suosittelisi ainakaan saksanseisojaa ensimmäiseksi koiraksi. Itsellä ei seisojaa ole, mutta kavereilla on. Ja mitä olen päässyt seuraamaan, niin aivan mahtavia koiria, mutta vaatii erittäin määrätietoisen isännän ja aktiivisen elämän. Itse puntaroin labradorin ja seisojan väliltä ja noutajaan kallistuin, koska en vielä "uskaltanut" seisojaa ottaa ja noutajista entuudesta kokemusta. Tämä oli vain minun ajatukseni koiran valinnasta. Korjatkaa seisoja harrastajat jos olen aivan väärässä.
_________________
jokaiselle tulee joskus NOUTAJA
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nettihirvestäjä
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 01 Mar 2007
Viestejä: 22
Paikkakunta: ounasjokilaakso

LähetäLähetetty: 20.12.2008 02:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laikka. Et maksa turhasta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
SH-S
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Tou 2007
Viestejä: 325

LähetäLähetetty: 20.12.2008 12:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nettihirvestäjä kirjoitti:
Laikka.


Laika taitaa olla se jota nettihirvestäjä tarkoitti. Laikka löytyy motonetin hyllystä, laika tarhasta.

Kuitenkin laikat eivät taida seisoa sen paremmin kanalintuja kuin hirviäkään, eli jos seisovaa koiraa joku etsii niin kannattaa ehkä etsiä tuolta SEISOVIEN koirien joukosta... Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com