OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

metsästysmahdolisuus rauman lähellä

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Metsästysluvat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
kaitsusaksa



Liittynyt: 08 Hel 2009
Viestejä: 1
Paikkakunta: Satakunta

LähetäLähetetty: 14.02.2009 12:12    Viestin aihe: metsästysmahdolisuus rauman lähellä Vastaa lainaamalla viestiä

Moi,
pyydän suora anteeksi minun huonon soumen kieletaito koska osan kyllä (vähän) puhua sen mutta en ole koskaan oppinut kirjoitaa sen.
Minä olen 30-vuotias saksalainen diploomi-insinööri (rakennuksen puolesta)ja minä asun jo noin kolme ja puoli vuotta suomessa. Minulla on 8 vuotta saksalainen metsästyskortti sekä kolme vuotta suomalainen metsästyskortti. Viimeinen elokuussa muutin Turusta Raumaan missä olin silloin jo asumassa arkaisinpäivässa työn takia.
Minä etsin metsästysmahdolisuus jopa 150 (200) km Raumasta kaikenlainen riistalle. Viimeinen vuodet mentin Keski-Suomeen metsästämään mutta se on joka kertaa 1000km ajomatka yhden viikkonloppussa mennä kaksi päivä metsästämään. Minulle metsästys on harrastus ja minä tykkän olla luontossa.
Olisi hyvää jos kontkti(t) tulee tämän foorumin kautta pian ja minulla olisi jo metsästysmahdolisuus ensin syksylla!
Minä menen yleensä kaksi kertaa vuodessa saksaan sika ja kauris metsästämään vanhemman ja kavereiden alueen. Voin ehkä järjestää halppat reissut minun kyytissä sika jahtiin. Viimeinen vuonna suomalaiset metsästyskaverit olivat jo mukaan ja kaaduimme 2 sikat yhden viikkonloppussa.

Toivon kuulua teiltä(?) pian.

Kai
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tosimies 3v.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Kes 2006
Viestejä: 148

LähetäLähetetty: 14.02.2009 15:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hei vaan, Kai!

Opiskelen saksaa koulussa ja ymmärrän hyvin tekstisi. En asu Rauman lähellä, mutta ehkä voin silti auttaa sinua.
Ich studiere Deutsch in die Schule und ich verstehe dich gut. Hoffentlich ist mein Deutsch gleich gut. Ich lebe nicht in der Nähe von Rauma aber vielleicht kann ich dir trotzdem helfen.

Oletko tutustunut Metsähallituksen maihin? Sinne voi ostaa metsästyslupia. Lupia myydään osoitteessa http://www.villipohjola.fi/main.asp?Section=2187.
Die Forstverwaltung verkauft Jagderlaubnisse(?) hier.

Raumaa lähimmät lupa-alueet ovat Rankku, Parkano ja Kuru.
Diese Plätze sind nicht zu weit von Rauma.

Rankussa on vain saaria ja siellä tarvitaan vene. Vain vesilinnut ovat sallittuja. Minä en ole käynyt siellä.
In Rankku gibt es nur Inseln und man muss ein Boot haben. Nur Wasserfögel sind gestatten.

Käyn usein metsästämässä lintuja Kurussa ja Parkanossa. Olen pitänyt molemmista. Siellä saa metsästää pienriistaa, esimerkiksi lintuja ja jäniksiä.
Ich jäge oft Fögeln in Parkano und Kuru. Ich mag sie beide. Da kann man Niederwild jägen, zum Beispiel Fögeln und Hasen.

Toivottavasti tästä oli apua. Toivotan sinulle onnea.
Hoffentlich hat es dir geholfen. Ich wünsche dir Glück.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Metsästysluvat Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com