OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Liminganlahden toinen alotus!
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Parkkonen



Liittynyt: 24 Elo 2004
Viestejä: 5

LähetäLähetetty: 27.08.2004 18:37    Viestin aihe: Liminganlahden toinen alotus! Vastaa lainaamalla viestiä

miten oli lintuja,oliko lähiseudulta kerääntynyt lintuja alueelle?vai onko muutto jo pikkuhiljaa alkanu!?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dth
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 21 Elo 2004
Viestejä: 43
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 27.08.2004 22:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ite olin tän toisen alotuksen ( liminka) vietin lauttarannassa, syy: liian vähän vettä leton kanavassa, joten päätettiin suunnata lauttarantaan, ja ihan !&%¤# lento siellä oli sitte Smile


ps: jakkaraukot
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Vieras






LähetäLähetetty: 27.08.2004 23:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Liminganlahella oli mun mielestä aivan mieletön lento! Alko siinä kuudelta ja jatkui aina pimeään asti!
Takaisin alkuun
Mika82
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 275
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 28.08.2004 12:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Riippui missä oli. Jos oli rauhoitusalueen rajalla Liminka-Temmeksen puolella niin ei tarvinnut tuhlata panoksia. Mutta Kempeleen suunnasta kuului hirveä tulitus.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kumman ampuis?
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 10 Kes 2004
Viestejä: 20

LähetäLähetetty: 28.08.2004 12:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kempeleen puolella oli todellaki lintua ja pauke oli sen mukaista...taveja oli todella paljon.. Cool
_________________
Susi jo syntyessään..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dth
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 21 Elo 2004
Viestejä: 43
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 28.08.2004 22:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nyt oli kans aika hiljasta tossa leton rannassa, Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
angeja03
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 24 Elo 2004
Viestejä: 21
Paikkakunta: KEMPELE

LähetäLähetetty: 02.09.2004 10:00    Viestin aihe: Häh?? Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olin kempeleen puiolella lahella, Sorsia ei näkyny, vain taveja.....ihan !&%¤# paikka....ei yhtään oikeata sorsaa Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Mad Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika82
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 275
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 02.09.2004 19:01    Viestin aihe: Re: Häh?? Vastaa lainaamalla viestiä

angeja03 kirjoitti:
Itse olin kempeleen puiolella lahella, Sorsia ei näkyny, vain taveja.....ihan !&%¤# paikka....ei yhtään oikeata sorsaa Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Mad Twisted Evil


Ai taviko ei ole sorsa? Justiinsa juu, näitä idiootteja riittää vaikka muille jakaa ilmeisesti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
angeja03
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 24 Elo 2004
Viestejä: 21
Paikkakunta: KEMPELE

LähetäLähetetty: 06.09.2004 08:45    Viestin aihe: Re: Häh?? Vastaa lainaamalla viestiä

Ai taviko ei ole sorsa? Justiinsa juu, näitä idiootteja riittää vaikka muille jakaa ilmeisesti.[/quote]


No ei saa heti suuttua,sanoohan se järkikin et tavia ei voi sanoa sorsaksi. Onhan se kolme kertaa pienempi kuin esim sinikko jne...
Hereille ny sielläkin päin.....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
280880
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 13 Elo 2004
Viestejä: 35

LähetäLähetetty: 06.09.2004 12:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mites Limingan lahdella on lintu lennelly. Viikonloppuna (sorsa)muuttoparvilla oli ainakin suora suunta kohti lahtea???

Arvelin, et jos vesi on ens viikonloppuna kovin alhaalla ni suuntana tulee itelläkin olemaan kyseinen lahti, koska omalla jahtipaikalla homma vaikeutuu veden olessa alhaalla.

Miten veden korkeus vaikuttaa muuten lahdella jahtiin. Onko joku paikka ylitse muiden veden ollessa alhaalla??
_________________
Kova kovaa vasten!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mika82
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 275
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 09.09.2004 21:48    Viestin aihe: Re: Häh?? Vastaa lainaamalla viestiä

angeja03 kirjoitti:
Lainaus:
Ai taviko ei ole sorsa? Justiinsa juu, näitä idiootteja riittää vaikka muille jakaa ilmeisesti.



No ei saa heti suuttua,sanoohan se järkikin et tavia ei voi sanoa sorsaksi. Onhan se kolme kertaa pienempi kuin esim sinikko jne...
Hereille ny sielläkin päin.....


Olkoot vaikka kuinka paljon pienempi, mutta minä ainakin arvostan tavia riistana. Mutta idiootit on idiootteja ja niitähän Liminganlahdella ikävä kyllä riittää. Toisessa aloituksessa naapuripassi esim. tykitti hanhia 200 metriin. Ja ne sentään oli koko ajan tulossa niitäkin lähemmäksi...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Miten homma menee?
Vieras





LähetäLähetetty: 10.09.2004 09:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Heps, anteeksi maalaisuuteni, mutta kertokaa tietämättömälle, että miten Liminganlahen metstys menee? elikkä jahti kait alkaa sielläkin 20.8 klo 12, mutta tuleeekos siellä sitten uuestaan rauhoitus päälle ja sitten taas alkaa jahti vai mitenkäs se homma menee?

Oon kuullu aiemminki puhuttavan Liminganlahen toisesta/pikku -alotuksesta, mutta koskaan en oo kuullu päivämääristä/kellonajoista sun muusta, että miten homma on siellä käytännössä järjestetty?
Takaisin alkuun
Remmington
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 23 Elo 2004
Viestejä: 26

LähetäLähetetty: 10.09.2004 10:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jöö.. Kyllä se sielläkin alkoi niinkuin muuallakin, 20.8. klo 12.00.
Rauhoitus alkoi uudelleen su. 22.8. klo 24.00. ja jatkui perjantaihin klo 18.00. Jolloin oli ns. toinen aloitus.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 10.09.2004 11:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mika82 kirjoitti
Olkoot vaikka kuinka paljon pienempi, mutta minä ainakin arvostan tavia riistana.
Lainaus:
Mutta idiootit on idiootteja ja niitähän Liminganlahdella ikävä kyllä riittää
Eivät mikankaan tekstit älynriemuvoittoa edusta.
Takaisin alkuun
Mika82
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 275
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 10.09.2004 15:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Anonymous kirjoitti:
Mika82 kirjoitti
Olkoot vaikka kuinka paljon pienempi, mutta minä ainakin arvostan tavia riistana.
Lainaus:
Mutta idiootit on idiootteja ja niitähän Liminganlahdella ikävä kyllä riittää
Eivät mikankaan tekstit älynriemuvoittoa edusta.


Ehkäpä minä vain uskallan sanoa asiat niin kuin ne on. Vai uskaltaako joku väittää että Liminganlahdella ei kulje idiootteja joille ei pitäisi antaa aseita edes niitten uniin?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com