Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
anto Vieras
|
Lähetetty: 28.08.2004 08:56 Viestin aihe: Antonio Zoli 12/70 .222 rihlakon "pikajalan kisko" |
|
|
Eli mistä saa em. aseeseen pikajalan?
Kisko on n.14mm leveä ja siinä on rekyylin vaste ura kuten Valmeteissa ja Tikoissa. |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
parkkis Vieras
|
Lähetetty: 28.08.2004 10:06 Viestin aihe: |
|
|
Itse laitoin ko.pyssyyn Petran pikajalan,kun sattui ylimääräisenä olemaan.Sopii todella hyvin ja olen tyytyväinen.Ei varmaan uutena maksaisi tuo Petran jalka paljoa yli satasta.Mitä mieltä olet muuten aseesta?Itselläni on 6.5x55 ja olen yllättynyt luotipiipun tarkkuudesta.Olen vuosien varrella omistanut muutamia rihlakoita laatumerkeistä idän ihmeisiin ja voin sanoa että ase kestää vertailun mihin tahansa merkkiin. |
|
Takaisin alkuun |
|
kaju Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.08.2004 14:56 Viestin aihe: |
|
|
millaista kasaa olet saanut aseellasi? |
|
Takaisin alkuun |
|
anto Vieras
|
Lähetetty: 31.08.2004 20:34 Viestin aihe: |
|
|
Onko sulla ja n.14mm:n kisko?
Mulla on siine tikan optilock jalat,mutta ne ei sovi täysin. Koska tuo rekyylivaste jää vähän niinkun sivulle.
Kyllä muuten olen tyytyväinen aseeseen. On se tosi näppärän kokoinen ja kauniisti viimeistelty hintaluokassaan.
Mulla tekee n.50mm:n kasaa 100M.
Ei huono,mutta ei erinomainenkaan. Mutta tekee hommansa kyllä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|