OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mikä pitää olla etäisyys yleiseen tiehen?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
eero
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 4379
Paikkakunta: päijät-häme

LähetäLähetetty: 16.09.2004 19:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

onhanse tie jonkimmoinen rakennus. hah. hah Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wilson89
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 23 Hei 2004
Viestejä: 46
Paikkakunta: Simo

LähetäLähetetty: 18.09.2004 11:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

miten minulla on tuomonen muisti kuva....no kiitos siiitä että selvensit! juu on tuo korkki ollu kiinni kauan aikaa!
_________________
Ei se ollu liian kaukana!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Kettu
***


Liittynyt: 13 Huh 2004
Viestejä: 6328
Paikkakunta: Avohakkuu

LähetäLähetetty: 18.09.2004 12:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aika monihan meistä tuolla metällä kulkee ja pelaa muistikuvien pohjalta. Sinänsähän tuosta ei mitään haittaa ole, jos muistelee noin päin, että 150 metriä tiestä. Toisin päin tulkitseminen eli, että saahan niitä mehtoja ampua autosta tieltä, on aikasta paljon ikävämpää. Jos rikkoo lakia, niin mielestäni on ainakin hyvä tietää mitä lakia / lakeja rikkoo ja mitä siitä seuraa. Elämä on silloin yksinkertaisempaa. Finlexi on kyllä hyvä apuväline. Ja kyllä tuota metsästäjänopastakin olen lukenut ja siinä on aika mukavasti myös tulkintaa laista. Joskus on hieman vaikea ymmärtää, mitä lainsäätäjä on tarkoittanut. Lisäksi näitä lakeja alkaa kohta olla jo !&%¤#äymisen säätelemiseksikin. Kuka niitä kaikki muistaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Tiger
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 2852
Paikkakunta: Sjoki/KäMä

LähetäLähetetty: 18.09.2004 20:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Perkkele, minä kun muistelin, että ei sais ampua sataa metriä lähempää yleistä tietä. Vaan EI OLE! Minä oon luullu aivan väärin. Lueskelin tuossa uusinta metästäjän opusta. Ja sitä kanalintua ei saa ampua MINKÄÄNLAISELLE TIELLE. Eikä metsästäjä saa olla tiellä sitä lintua ammuttaessa, mutta kanalinnun saa kuitenkin ampua yksityis tien yli, jos vaaraa ei aiheudu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com