OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

mikä valmis panos toimii parhaiten sauer 202 classic 6,5x55

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
ruusu



Liittynyt: 10 Elo 2008
Viestejä: 3
Paikkakunta: vantaa

LähetäLähetetty: 10.08.2008 20:13    Viestin aihe: mikä valmis panos toimii parhaiten sauer 202 classic 6,5x55 Vastaa lainaamalla viestiä

elikkä ostin sauer classic 202 6,5x55 kiväärin linnustukseen lähinnä nyt pitäisi hieman kartoittaa mikä valmis patruuna parhaiten kyseiselle aseelle sopii. eli jos jollakin on omia kokemuksi olisi mukava niitä kuulla
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
-Erästelijä-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Hei 2007
Viestejä: 108
Paikkakunta: Kajaani

LähetäLähetetty: 10.08.2008 22:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No saueria ei kyllä itsellä ole mutta saman kaliiberin aseen omistavana voin näin yleisesti suositella lapuan scenaria. Olen käyttänyt 7 grammaista ja tyytyväinen oon ollut. Itellä on tikka T3 ja pientä kasaa tikkaa ko. luodilla. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jussipussi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 06 Maa 2008
Viestejä: 38

LähetäLähetetty: 26.09.2008 00:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Norman Jagdmatch toimii loistavasti
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kilppari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 462
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 27.09.2008 08:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En ymmärrä miksi tuota Jakt... mikäli olikaan ylistetään noin paljon.
Itellä on Sakon 6,5:n enkä ole löytänyt tarkkaa latausta.
Norman Oryxiin kylläkin olen löytänyt hyvän latauksen,osumat menee toisiaan hipoen eli kasa todella pieni.
Mut jos jollakin on resepti hihassa ton kokovaipan suhteen niin tänne vaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
igorrock
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Maa 2004
Viestejä: 13930

LähetäLähetetty: 27.09.2008 09:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kysymys lienee siitä että osalle porukasta (allekirjoittanut mukaanlukien) riittää metsästysaseessa 30-40 mm kasa mutta toisilla pitää olla "yhtä läjää". Kas siinä se syy...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
wompatti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Mar 2007
Viestejä: 364
Paikkakunta: Pirkanmaa/Etelä-Pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 13.10.2008 19:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Norman "Jahtimahti" ei käy kaikissa aseissa hyvin... Omassa T3 varmint ss:ssä se tekee lähes yhtä reikää tonne 100metriin kun taas vastaavasti tuttavani rugerissa ei tahdo ladonseinä piisata... Parhaan patruunan löytää ase kohtaisesti itse kokeilemalla... Koskee niin itseladattua kuin tehdasladattuakin patruunaa joten ei kun ammunition kaupan kautta radalle Cool
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
wompatti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Mar 2007
Viestejä: 364
Paikkakunta: Pirkanmaa/Etelä-Pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 13.10.2008 19:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

igorrock kirjoitti:
Kysymys lienee siitä että osalle porukasta (allekirjoittanut mukaanlukien) riittää metsästysaseessa 30-40 mm kasa mutta toisilla pitää olla "yhtä läjää". Kas siinä se syy...


BULLSEYE Exclamation
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jussipussi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 06 Maa 2008
Viestejä: 38

LähetäLähetetty: 26.10.2008 22:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Norman Jaktmatch on vaan tuntunut toimivan ainakin mun Sauerissa. Mitä tulee kasaan niin enpä tiedä noista 30-40mm kasoista kun en ole tällä paukulla moisia nähnyt. Sauer + Norma yhdistelmä tuntuu toimivan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jyrgen
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Mar 2008
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 05.03.2009 23:57    Viestin aihe: 6,5*55 linnustukseen Vastaa lainaamalla viestiä

Itse ammun lintuni Tikan 6,5*55 kalustolla ja Lapuan Scenar 8g toimii kuoleman viestinviejänä. Vaikka onkin reikäpää niin ei räjäytä lintua jos et kivipiiralle osu. Kaikki osuneet saat kerätä puun alta. Eivät taatusti siipeä.
_________________
Ei ampuminen mitään tapa - osuma tappaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nimrod
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Elo 2005
Viestejä: 14821

LähetäLähetetty: 06.03.2009 09:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Älä vain missään nimessä kokeile, että mikä patruuna siinä sinun aseessa käy! Kysele sen sijaan sitä täällä netissä, jossa et saa asiaan sen suurempaa selkeyttä. Mutta jos kuitenkin uskot sitä minkä vastauksen täällä asiaan saat niin saatat löytää sopivan patruunan kokeilematta (ei todennäköistä), mutta saatat myös jättää sen toimivimman patruunan hyllyyn (erittäin todennäköistä).

Jos on vara ostaa Sauer, niin on vara myös kokeilla millä patruunalla se käy.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruusu



Liittynyt: 10 Elo 2008
Viestejä: 3
Paikkakunta: vantaa

LähetäLähetetty: 02.04.2009 14:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

no päätin nyt vain kysyä että voin suosiolla jättää ne aivan saletisti toimimattomat lataukset sinne hyllyyn. tosi asiahan on että jos haluaa varmaa osumaa niin kyllähän sillon pitää itse ne lataukset tehdä. sitäkin olen miettinyt jos tässä nyt vaikka innostuisi enemmänkin ammuskelemaan tauluun.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
EZ_
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Maa 2007
Viestejä: 423

LähetäLähetetty: 02.04.2009 15:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei muuta kuin lataamaan itse. Saat rutkasti enemmän ammuttavaa ja niin laajan skaalan eri käyttötarpeisiin, että siinä ei ostopatruunoilla pärjää. Voit jopa säätää eri luotien osumapisteet suhteellisen lähelle toisiaan...
Vaikka en itse vuositasolla ammu edes 500 laakia kiväärillä (piekkari ei mukana), niin pidän tuota jälleenlaataamista ihan jo säästösyistä järkevänä. Saueria ei ole koskaan ollut varaa edes katsoa mainoksissa... Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ruusu



Liittynyt: 10 Elo 2008
Viestejä: 3
Paikkakunta: vantaa

LähetäLähetetty: 03.04.2009 18:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mitäköhän tuollaiset ei huonot muttei mitkää huippu lataus vehkeet mahtaa oikein maksaa. ja toiseksi olen juuri muuttanut pääkaupunki seudulle niin ei oikein tiedä missä täällä pääsisi kiväärillä ampumaan. ja onko täällä jotain ampuma seuraa johon olisi helppo liittyä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com