Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
nuuskapeke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.04.2009 14:14 Viestin aihe: Taigan luvat |
|
|
Elikkäs laitan nyt tänne kun tämä sivuaa kuitenkin tätä aihetta.
Olen nyt ostamassa itselleni baikal Taigaa, mites on saanko ihna itse luvan, vain saanko pelkän rinnakkaisluvan. Minulla on metsästyskortti, kuulun kahteen seuraan, ja rinnakkaislupa on haulikkoon.
Mites on et meneekö läpi toi hakemus? _________________ Taivaaseen mennään katselemaan maisemia, helvettiin mennään seuran takia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 24.04.2009 14:17 Viestin aihe: |
|
|
Kysy polliisilta meneekö? Ei tältä foorumilta valitettavasti saa lupia. Tiedustelu viranomaisilta maksaa 34€ käsittelykuluja, arvonnassa voittaneet saavan nipun sinisiä kopiopapereita _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.04.2009 14:20 Viestin aihe: |
|
|
"Mites on et meneekö läpi toi hakemus?"
Kukaan muu ei pysty tuohon sinulle oikeasti vastaamaan kuin kotipaikkasi viranomainen.
Täällä foorumilla vain voidaan esittää arveluja mutta varmaa vastausta on mahdotonta antaa. Jos sinulla on näyttää harrastuksestasi "kättäpidempää" niin luulisin että luvan saat. Mutta kuten sanottua tämä on vain minun luuloni.
Jos lupahakemus ei jostain syystä sitten aikanaan menekään läpi niin pyydä kohteliaasti että antavat kieltävän päätöksen perusteineen kirjallisena. Silloin on helpompi lähteä korjaamaan syntynyttä tilannetta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nuuskapeke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.04.2009 14:20 Viestin aihe: |
|
|
Ok.. ajatelin vaan kysästä täältä jos tietoa olisi.. Uskoisin että saan luvat siihen, sainhan haulikkoonkin. _________________ Taivaaseen mennään katselemaan maisemia, helvettiin mennään seuran takia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|