OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Sam Finder
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Jamppa86
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 806
Paikkakunta: Täällä itä rajallaha tää

LähetäLähetetty: 27.07.2009 18:26    Viestin aihe: Sam Finder Vastaa lainaamalla viestiä

Onko kellään kokemusta tuollaisesta gepsi systeemistä ja sen soveltuvuutta koiralle? Ei ois ainakaan pahan hintainen jos pelaa siinä hommassa niin istuttaisi tuollaisen gepsiliiveihin. http://samfinder.com/tuotteet
_________________
Pum! Pum! Sano Remari ja sorsa putos!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jamppa86
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 806
Paikkakunta: Täällä itä rajallaha tää

LähetäLähetetty: 28.07.2009 07:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lisäksi metsästäjä lehdessä oli mainos suomalais valmisteisesta Huntview gepsitutkasta. Onko sellaisesta kenellä käyttö kokemuksia?
_________________
Pum! Pum! Sano Remari ja sorsa putos!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
NiCo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Hei 2007
Viestejä: 361
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

LähetäLähetetty: 28.07.2009 13:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

oli esittely yhdessä kokouksessa tuosta, ei saanut minua ainakaan kovin innokkaaksi tilaajaksi...... ei hyvältä kuulostanut!!
_________________
''Hirvikoiramies NiCo''
Ammattimetsästäjä Thomas Ekberg
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Jamppa86
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 806
Paikkakunta: Täällä itä rajallaha tää

LähetäLähetetty: 28.07.2009 19:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kummasta tutkasta on nyt kyse? Kerro ihmeessä kokemusta mikä oli pointtina ettei sitten kiinnostanut tai mitä asioita selvisi.
_________________
Pum! Pum! Sano Remari ja sorsa putos!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
odottaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Huh 2008
Viestejä: 319

LähetäLähetetty: 20.08.2009 18:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei ole GPS laitteista saati nykyajan moderneista kännyköiden tekniikasta mitään kokemusta, joten kysyisin seuraavaa:

Ymmärsinkö oikein, että SamFinder-seurantalaiteeseen ( GPS ) käy sekä koira, että puhelin päähän tavallinen PUHEliittymä, ilman mitään muuta data / tiedonsiirto kuukausi maksusopimusta operaattorin kanssa, vaikkapa joku prepaid liittymä ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
arzi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tam 2005
Viestejä: 882

LähetäLähetetty: 20.08.2009 20:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

odottaja kirjoitti:
Ei ole GPS laitteista saati nykyajan moderneista kännyköiden tekniikasta mitään kokemusta, joten kysyisin seuraavaa:

Ymmärsinkö oikein, että SamFinder-seurantalaiteeseen ( GPS ) käy sekä koira, että puhelin päähän tavallinen PUHEliittymä, ilman mitään muuta data / tiedonsiirto kuukausi maksusopimusta operaattorin kanssa, vaikkapa joku prepaid liittymä ?


Käyhän se kaikkiin, ei ole mitään eri liittymiä eri käyttöön. Sitten käytöstä (data, txt) riippuu kannattaako ottaa mitään paketteja vai maksaako vain siitä mitä käyttää
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dreeveriman
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 30 Syy 2008
Viestejä: 15
Paikkakunta: Sotkamo

LähetäLähetetty: 29.08.2009 15:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on ollu toi samfinder tutka koekäytössä jo vuoden ja täytyy sanoa että alkukankeuksien jälkeen tuo laite on alkanut toimimaan hyvin. Laitteella saa tietoon kartalla missä itse olet ja missä koira on joten minulle ainakin on dreeverin kanssa ollut aivan riittävän toimiva systeemi. Laiteeseen pitäisi vielä tulla lokakuun puolella online seuranta koiralle jolloin enään ei tarvitse kysellä tekstiviesteillä sijaintia. Laiteen hinta laatu on jopa niin hyvä että kun olin gigantissa ostamassa uutta puhelinta tälle tutkalle siinä oli vanhemman puoleinen ajokoiramies oman huomaattavasti kalliiman tutkan kanssa noitumassa kun ei puhelin toimi, siinä ukkeli rupesi kyselemään että mikä tutka poijalla on ja minä vastasin että samfinder. siihen ukkeli rupesi kyselemään laiteen hintaa ja hinnan kuultuaan muuttui iloinen hymyilevä naama norsunv..uksi ja ukko lähti pois tupisten että ei varmaan toi toimi Wink Siihen minä kerkesin perään sanoa että on ollut vuoden käytössä ja hyvin on toiminu. tämän seurauksena tupina eilun lisääntyi ja vauhti koveni.
Pitää tässä pistä lisää tietoja laitteen toimivuudesta kun metsästyskausi pääsee taas kunnolla käyntiin 1.9 Very Happy
_________________
Älä ammu mitään mikä ei liiku VOIT OSUA RENKIIN!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iiroS
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 3864
Paikkakunta: E-Savo

LähetäLähetetty: 01.10.2009 21:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eihän tuo samfinder kovin hinnan kiroissa ole, myöjän mielestä ihan soiva peli.
Pitääkös tuo itte aina pyytää koiran sijainti vai miten? Onkos dreeverimiehen kokemukset millaisia?

http://www.greentrail.fi/content/index.php?openmenu=18&lang=0&PHPSESSID=483323ae1c4e2a20a83909a614ba7815
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dreeveriman
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 30 Syy 2008
Viestejä: 15
Paikkakunta: Sotkamo

LähetäLähetetty: 01.10.2009 23:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nykyään saa valita itse että hakeeko tiedot itse kysymällä silloin kun tarvitsee tai sitten asetetulla aikavälillä esim 2min. Mulla on tosissaan Ollut toi laite tosikäytössä koko syksyn ja voin sanoa edelleen että toi laite on hintansa värtti ja paljon enemmän. nythän tohon laiteeseen tuli myös haukun kuuntelu mahdollisuus josta itsellä ei ole vielä kokemusta koska en ole tarvinnut sitä ominaisuutta. Tänäänkin oli koiralla metsässä laite mukana ja kokoajan olin tietoinen koiran liikkeistä. Ainut miinuspuoli tossa laiteessa on se että se ei ole itsessään vesitiivis mutta se ongelma hoituu minigrip pussilla. koko syksyn aikana ei ole kertaakaan koira jäänyt löytymättä ton tutkan kanssa ja mitä parasta enään ei tarvitse pelleillä sen takakaikuja antavan vanhan viuhkapannan kanssa. Rohkeasti vaan kaikki kännykkätutkaa haluavat hankkimaan kyseistä kampetta ETTE TULE KATUMAAN!!!!!!!!!!!!! Very Happy
_________________
Älä ammu mitään mikä ei liiku VOIT OSUA RENKIIN!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rihlajorma
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Hei 2007
Viestejä: 120
Paikkakunta: Vengasaho

LähetäLähetetty: 04.10.2009 01:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Toimii satunnaisesti, mutta itse tarvin koiran paikannusta muutaman kerran päivässä ja silloin nominaisuudet välttää ihan hyvin. Liiviä ei tullut vaikka tilasinkin ( ja maksoinkin Evil or Very Mad ) ja ongelmana on ollut pussittaminen / pantaan laitto. Koiran kaulassa valahtaa kaulan alle ja sieltä ei anna aina sijaintiaan.
Aika kallis käytää!
_________________
aina roiskuu kun rapataan
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RipeH
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Syy 2005
Viestejä: 919
Paikkakunta: Kuhmo

LähetäLähetetty: 04.10.2009 19:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pystyykö tällä latamaan karttoja metässä esim. gprs:n kautta vai pitääkö ne ennakkoon siirtää laitteeseen?
rihlajorma; miten niin on kallis käyttää?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dreeveriman
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 30 Syy 2008
Viestejä: 15
Paikkakunta: Sotkamo

LähetäLähetetty: 04.10.2009 20:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Siihen pystyy lataamaan vauhdista ihan samalla lailla karttoja. silloin kartan keskipisteeksi tulee se paikka muissä koira on sillä hetkellä kun kartaa ruvetaan luomaan. Kyllähän ton käytöstä varmaan saa kallista jos ei laita liittymiin data ja tekstiviesti pakettia. mutta niin saa kallista myös kaikista muista pannoista. mulla ton laiteen viimekuun kulut oli 500 tekstiviestin viestipaketti ja data paketti joille tuli yhteensä hintaa 20 E joten ei toi musta niin kallista ole. Eipä muuten näytä täysin ongelmitta toimivan nuo trackerin pannatkaan sillä tänään meidän hirviporukalla sekosi 2 trackerin pantaa täysin joten ei se "hinta" aina pomminvarmaa laitteista tee..... Wink Syynä näille sekoamisille oli se että 2 käytti pannan seuraamista yhtä aikaa mulla on toi samfinder ollu myös 2 kännykän seurauksessa ja se ei tuottanut mitään ongelmia. Onko sulla rihlajorma uusimmat kartat siinä laitteessa sillä ne toimii noin 100 kertaa paremmin kun se vanha karttapohja missä ei pystynyt määrittämään automaattihakua ja haukun kuuntelua. Mulla itellä on koiralla on toi laite lenkkeilyliivistä itse muutettut valjaat ja ei ole ollut mitään ongelmia laitteen pysymisen kanssa. Very Happy Mut tosta kaupallisesta liivistä en osaa sanoa sillä mulla ei ole ollut tarvetta sille.
_________________
Älä ammu mitään mikä ei liiku VOIT OSUA RENKIIN!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jonpe
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Elo 2009
Viestejä: 21

LähetäLähetetty: 08.11.2009 14:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

pitäiskö tuossa tulla mukana joku toinen sim-kortti ite tolle laitteelle? ku siellähän laitteessa on kortin paikka ja ohjeissa pyydetään asettamaan se sinne.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Löllö
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Huh 2007
Viestejä: 317
Paikkakunta: Liminka

LähetäLähetetty: 11.11.2009 11:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jonpe kirjoitti:
pitäiskö tuossa tulla mukana joku toinen sim-kortti ite tolle laitteelle? ku siellähän laitteessa on kortin paikka ja ohjeissa pyydetään asettamaan se sinne.


Itte tilasin ko. kapistuksen kuukaus sitte, ihan ok homma jos riittää että tietää missä koira on. Toisen sim-kortin joutuu hommaan operaattorilta jonka palveluja haluaa käyttää, ittellä palikassa tekstiviestiliittymä, 7:95€/kk sisältää 1000 viestiä ja puhelimessa datapaketti 25M/kk 4:95, kuukauden käyttöön riitti nuo vallan mainiosti.. Paikkatiedot saa kohtuu hyvin, muutama kerta ollu kk aikana että piti kysyä uudestaan koiran paikkaa, alussa oli pari päivää ettei pelannu ollenkaan mutta joku serveri oli ilmeisesti poksahtanu kun oli juttua kotisivuilla. Haukun kuuntelu oikeestaan ainu mikä kökkii kunnolla, eka kertaa kun soitin palikkaan hyvin kuulu rapseet yms jutut mutta sen jälkeen kun kokeillu soittaa niin herjaa vaan että puhelu ei sallittu! Asiakaspelveluuun soitin ja aikovat hoitaa homman kuntoon, ei ainakaan viikossa oo saanu mitään aikaseksi.. Omaan käyttöön ihan ok peli kun en tartte mitään haukuntiheyksiä yms, tiheempi päivitysväli ja gprs yhteys palikasta serverille ja vesitiiviiksi tuo palikka niin omaan käyttöön ois täydellinen peli
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
jonpe
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Elo 2009
Viestejä: 21

LähetäLähetetty: 11.11.2009 15:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joo kiitoksia tiedosta. tollaista liittymää mä vähä suunnittelinkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Sivu 1 Yht. 6

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com