OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kaveri ja luvat sorsametälle Kuopion alueella?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Metsästysluvat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
SaulHe



Liittynyt: 01 Syy 2009
Viestejä: 2
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: 01.09.2009 16:49    Viestin aihe: Kaveri ja luvat sorsametälle Kuopion alueella? Vastaa lainaamalla viestiä

Elikkä hakusessa olis sellanen paikka johon pääsis esim. kalastuskunnan luvalla tai vieraskortilla metsästämään nimenomaan vesilintuja. Itse olen kotoisin Varsinais-Suomesta, 26-vuotias ja nyt olen pari vuotta Kuopiossa asunut ja mieli tekisi täälläkin metsällä. Mulla on vajaa vuoden ikänen noutaja, joka ei kyllä täysin vielä toimi, mutta vedestä hakee jo hienosti. Parastahan olisi jos löytyisi sellanen kaveri joka haluaisi lähteä mukaani "oppaaksi", tuntisi paikat ja tietäisi mistä luvat saisi. Jos joku osaa antaa pieniäkin vinkkejä joiden avulla pääsis lähemmäksi Pohjois-Savon sorsamaita, niin olisin todella kiitollinen. Mulla on auto käytössä, joten kulkeminen on helppoa.

Neuvojanne odotellessa:

- Sauli -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Metsastyskerho1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Lok 2005
Viestejä: 906

LähetäLähetetty: 01.09.2009 20:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Käyppä vilkaisemassa www.kuopio.fi ja siellä edelleen hakusanaksi metsästys, saatat yllättyä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
SaulHe



Liittynyt: 01 Syy 2009
Viestejä: 2
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: 01.09.2009 21:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Metsastyskerho1 kirjoitti:
Käyppä vilkaisemassa www.kuopio.fi ja siellä edelleen hakusanaksi metsästys, saatat yllättyä...


Soitin tuonne jo ennen kuin käännyin teidän puoleenne ja siksi oikeastaan tänne kirjoitinkin.
Ensin kyllä yllätyinkin tuosta positiivisesti, mutta soitto tuonne palautti taas maanpinnalle. Tarkoitukseni olisi päästä nimenomaan sorsastamaan, mutta noilla mailla se ei kuulemma ole mahdollista. Muuta pienriistaa kylläkin, muttei vesilintuja. Näin kuului kaverin vastaus. Ikävä kyllä Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
audii
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Elo 2005
Viestejä: 842
Paikkakunta: Savo

LähetäLähetetty: 01.09.2009 21:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Lupakirja-alue 2 IIvarinsalo

Iivarinsalon maapinta-ala on noin 327 ha ja vesialueen noin 4200 ha. Lupia myydään viikkolupina siten, että alueella voi olla kerrallaan enintään 24 metsästäjää.
Vesialueella aloitetaan metsästys vasta 1.10 alkaen paikallisen huvilaväestön vuoksi.


Kummallista? Tarkoittivatkohan että sorsalle ei pääse ennen 1.10 vai eikö tuo vesialueen metsästys muka koske vesilintuja? Tai sitten luvat on myyty jo. Luepa SaulHe yv:t jos et ole jo katsonut. Siellä jotakin tärppiä lisää.
_________________
Tie sydämeen käy rintalastan kautta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Metsästysluvat Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com