Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Zanna
Liittynyt: 14 Jou 2007 Viestejä: 3 Paikkakunta: Pohjois-Karjala
|
Lähetetty: 14.12.2007 21:59 Viestin aihe: Naiset metsällä |
|
|
Olisi mukava kuulla kuinka paljon naisia on metsästysporukoissa ja kuinka he ovat sinne ukko kööriin sopeutuneet. Vai ovatko ukot sopeutuneet naisiin. Itse olin nyt syksyllä ekaa kertaa hirvimetsällä ja sainkin kaadettua 2 hirveä. Hyvä tuuri todella kävi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
boff Kanta-asiakas
Liittynyt: 21 Jou 2004 Viestejä: 145 Paikkakunta: Syvällä etelässä satakuntalaisen leivän juurilla
|
Lähetetty: 14.12.2007 22:15 Viestin aihe: |
|
|
Yks on omassa porukassa ja hyvin menee Metsästys on tasa-arvoisista tasa-arvoisinta. Ei siellä sukupuolella ainakaan oman kokemuksen mukaan ole mitään vaikutusta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
olsa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.12.2007 22:45 Viestin aihe: Re: Naiset metsällä |
|
|
Zanna kirjoitti: | Olisi mukava kuulla kuinka paljon naisia on metsästysporukoissa ja kuinka he ovat sinne ukko kööriin sopeutuneet. Vai ovatko ukot sopeutuneet naisiin. Itse olin nyt syksyllä ekaa kertaa hirvimetsällä ja sainkin kaadettua 2 hirveä. Hyvä tuuri todella kävi. |
Olen vuoden seurannu foorumia, moni on koittanut avata naisille omaa topicia.Ihmettelen kuinka miesten pitää mennä väliin kommentoimaan, antaisivat olla naisilla oman paikan keskustella. Kommenttia voisi antaa, siellä muut asiat.
Meijän porukassa yksi nainen ollu 3vuotta, ei mitään negatiivistä ole.
Lisää hameväkeä kannatan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nero Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 14.12.2007 23:50 Viestin aihe: |
|
|
Noh, meidän porukasta meikäläisiä löytyy jopa kaksi Itse olen viidettä vuotta aseen kanssa metsällä. Hirviä olen kaatanut kaikkiaan 6 kpl joista 5 kpl sonnia
Meillä ukot ovat ottaneet meidät "hameväen" todella hienosti porukkaan. Ihan samalla tavalla suolistetaan, nyljetään ja vedetään elukoita metsästä kun ukotkin. Ajossa tosin meistä lähtee vähän enemmän ääntä
Ei voi muuta sanoa kun että, on ollut hienoa ja rentouttavaa touhua |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Zanna
|
Lähetetty: 15.12.2007 22:04 Viestin aihe: |
|
|
Hieno kuulla! Meidän porukassa on myös 2 naista minun lisäksi ja minun mielestäni ainakin sopeudumme hyvin porukkaan. Juttuja tietty kuulee muuten kaikenlaista. Usein se on niin, että ukot kinastelevat keskenään. Porukkahenkeen on kyllä satsattava, jos mielitään sovussa jatkaa edelleen. Muutakin kuin metsässä passissa jököttämistä. Nuotiolla ei kummemmin koko kööri viihdy makkaraa pidemmän aikaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Barbi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.12.2007 22:35 Viestin aihe: |
|
|
-- _________________ Paljon parempi unohtaa ja hymyillä kuin muistaa ja olla surullinen.
Viimeinen muokkaaja, Barbi pvm 19.12.2007 23:59, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
optimikko Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Kes 2007 Viestejä: 2785 Paikkakunta: Ala-Lapin kuusi
|
Lähetetty: 19.12.2007 19:24 Viestin aihe: |
|
|
itsellä kuusi kautta metsällä. Kaksi niistä naisena...
Nero--- Niin meikäläisiä Sonnit kaatuu _________________ Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 19.12.2007 22:09 Viestin aihe: |
|
|
Niin, minkäs minä sille voin että, ne sonnit mun eteeni tulla luimistelee
Onhan muutama noista ukoista ollut pikkasen kateellisia. Kyselihän ne jo vinkkejä millä saisvatten houkuteltua sonnin omaan passiinsa. Käskin käydä kus..lla... Niin mäkin teen kun siltä tuntuu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 19.12.2007 22:12 Viestin aihe: |
|
|
Pukkas sitten pariin kertaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Luossa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.01.2008 00:04 Viestin aihe: |
|
|
Viides syksy meni hirviporukassa ihan suitsait mukavasti ukkojen kanssa ammuskellen hirviä ja meidän porukasta löytyy kaks "hameväen" edustajaa.
Hirviporukkaan on otettu mukavasti aikoinaan vastaan.
Siinä missä miehetkin, niin kyllä "hameväki" samalla tavalla ampuu hirvet, suolistaa, vetää hirviä metsästä tien viereen ukkojen kanssa, nylkee, paloittelee lihaa jne. _________________ Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla huonona esimerkkinä.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Zanna
|
Lähetetty: 02.01.2008 22:22 Viestin aihe: |
|
|
Niin, ja musta tuntuu että hameväki tekee "töitä" porukassa enemmän kuin moni muu ukko. Onhan noita jutun jauhajia ja vitsiniekkoja (tietty pitää niitäkin olla), mutta ei niillä vitseillä kaikkea kuitata. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
optimikko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.01.2008 21:02 Viestin aihe: |
|
|
Pitäis sitten niille naisilleki anoa kaatolupia jos niitä ois seurassa... tai voishan sitä salakaatojakin, pahempi jos jää kiinni, rikoksen tekoväline valtiolle (auts) _________________ Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.01.2008 21:58 Viestin aihe: |
|
|
Tulee pil-lun hajuu ja houkuttelee kaik ketut tänne. _________________ Ammuin ohi ! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
optimikko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.01.2008 22:13 Viestin aihe: |
|
|
Toisaalta se vois houkutella paikalle kans oranssi liivisiä mahtisonneja _________________ Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
chrippe
|
Lähetetty: 25.09.2009 13:00 Viestin aihe: |
|
|
Meillä johtajana nainen |
|
Takaisin alkuun |