OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

vhf
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
tikkakoski
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Huh 2006
Viestejä: 1223

LähetäLähetetty: 08.10.2009 12:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vanhat Norland M516 (16 kanavaa) ja veteraani Onwa ovat pelanneet moitteetta, porukassa viellä tosivanhoja Maxsoneita eikä pojat ole moittineet, tuntuu että näissä uusissa digitaali vempaimissa enenmän harmia kuin vanhoissa PERUSKONEISSA.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
löppöpetra
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 4935

LähetäLähetetty: 08.10.2009 16:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vieläkin ihmettelen miksi täytyy akku irroittaa.Käyttää vaan hetken puhelinta pöytälaturissa niin että näyttö syttyy.Sen jälkeen sammuttaa puhelimen.Mutta eihän siinä jos haluaa ruuvailla niin ruuvaa. Very Happy
_________________
Koittakaa PETRATA vähän!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Parooni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Jou 2004
Viestejä: 422
Paikkakunta: Mäntsälä

LähetäLähetetty: 08.10.2009 21:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllähän asia on niin jos micro 4 akku tosiaan täysin tyhjenee niin silloin se ei ala ottamaan virtaa vastaan ennenkuin akun irroittaa ja laittaa pelkän akun laturiin.
Siinä on joku hienous itse puhelimessa kun se sitä akkua tunistaa ym, ja silloin se ei ala latautumaan.
Tosin harvoin saa niin tyhjäksi akkua, mutta mutta kaikkea sattuu Embarassed

En sitä itsekkään tiennyt mutta oliko kenties rane tai harri kun sen sanoi ja se toimii Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Harmahtava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 942

LähetäLähetetty: 08.10.2009 21:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

löppöpetra kirjoitti:
Vieläkin ihmettelen miksi täytyy akku irroittaa.Käyttää vaan hetken puhelinta pöytälaturissa niin että näyttö syttyy.Sen jälkeen sammuttaa puhelimen.Mutta eihän siinä jos haluaa ruuvailla niin ruuvaa. Very Happy


Juu tosiaan Lafa4:nen ei rupea ottamaan yhtään virtaa jos se on saamunut virran vähyyden takia...

Pitää laittaa harkintaan tuo uuden akun laitto,toivotaan,että siinä vika eikä puhelimessa.

Vieläkin jäi avonaiseksi lämpeneekö tangentin vierestä yleensä kun puhuu vähän pitempään..
_________________
UPean oloinen android
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kollaa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Lok 2008
Viestejä: 305
Paikkakunta: eepee

LähetäLähetetty: 08.10.2009 22:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mulla norlandin avenger 3 vajaa 2vuotta eikä voi kyllä moittia ja palio tutuullaki norkkua käytös. kaverin lafa jouruttiin lähettään hurreille huoltoon kun tää sitei kuntoon saatu ja vanhaan norkkuu joutu turvautuun. moon sitä mieltä jotta nuis uusis puhelimis on liikaa kaikkia turhia hienouksia mitei tartte.
_________________
winsu super x2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
löppöpetra
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 4935

LähetäLähetetty: 09.10.2009 06:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Parooni kirjoitti:
Kyllähän asia on niin jos micro 4 akku tosiaan täysin tyhjenee niin silloin se ei ala ottamaan virtaa vastaan ennenkuin akun irroittaa ja laittaa pelkän akun laturiin.
Siinä on joku hienous itse puhelimessa kun se sitä akkua tunistaa ym, ja silloin se ei ala latautumaan.
Tosin harvoin saa niin tyhjäksi akkua, mutta mutta kaikkea sattuu Embarassed

En sitä itsekkään tiennyt mutta oliko kenties rane tai harri kun sen sanoi ja se toimii Laughing
Juuri siinä tapauksessa kun virta on niin vähänä että näyttökin sammuu teen itse ja monet muutkin tavalla jonka kerroin.Kokeilkaapas.Puhelin laturiin niin näyttö syttyy 10 sekunnin sisällä.Sen jälkeen puhelin käteen ja virta sammuksiin.Ja sitten puhelin uudestaan laturiin.Ja kas kummaa sehän lataa.Ainakin pari omaa konetta ja lukuisat tuttujen koneet tekee saman.Ja akkua en saa millään tyhjemmäksi.Ja tämän toiminta ohjeen sain muuten maahantuojalta ku itse ensimmäistä tyhjää konetta yritin ladata. Wink
_________________
Koittakaa PETRATA vähän!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Harmahtava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 942

LähetäLähetetty: 09.10.2009 07:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

löppöpetra kirjoitti:
Juuri siinä tapauksessa kun virta on niin vähänä että näyttökin sammuu teen itse ja monet muutkin tavalla jonka kerroin.Kokeilkaapas.Puhelin laturiin niin näyttö syttyy 10 sekunnin sisällä.Sen jälkeen puhelin käteen ja virta sammuksiin.Ja sitten puhelin uudestaan laturiin.Ja kas kummaa sehän lataa.Ainakin pari omaa konetta ja lukuisat tuttujen koneet tekee saman.Ja akkua en saa millään tyhjemmäksi.Ja tämän toiminta ohjeen sain muuten maahantuojalta ku itse ensimmäistä tyhjää konetta yritin ladata. Wink


Olen omaani seurannut tuon laturiin laiton jälkeen. silloin kun virta on jäänyt päälle, niin rupeaa vain punainen valo vilkkasemaan.. eikä ainakaan minulla näyttöön tule mitään..

Sen verran oppinut jo seuraamaan,että varmasti rupeaa latamaan

nimim.. -tyhjä akku aamulla-
_________________
UPean oloinen android
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Parooni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Jou 2004
Viestejä: 422
Paikkakunta: Mäntsälä

LähetäLähetetty: 09.10.2009 08:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Löppöpetra, mistähän minä ohjeet sain muualta kuin maahantuojalta Cool

Eikös siellä Harri ja Rane vaikuta, muista puhumattakaan Laughing

Tosin pääasiahan on että akku latautuu aamuksi jos on päässyt tyhjenemään, tuossahan on vinkkejä joilla kokeilee Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Perdiz
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 884
Paikkakunta: Mehtän puolella

LähetäLähetetty: 09.10.2009 09:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja taas kerran olen Löppiksen kanssa samaa mieltä, samoin toimitaan meilläkin Lafan kanssa. Eli lasken aivan tyhjäksi välillä ja sitten laturiin 10sek, käteen ja sammuttaa puhelimen normaalisti, ja sitte tökkää takasin laturiin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Perdiz
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 884
Paikkakunta: Mehtän puolella

LähetäLähetetty: 09.10.2009 09:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja on muuten huima ero kuuluvuudessa Micro 4n ja 5n välillä! Meittiä kaksi koiramiestä, minulla 4 ja kaverilla 5, ei kuulu sitten mihinkään tuo viitonen. Voikohan olla vain huono yksilö vai onko tosiaan noin halkatin huono lähetysteho? Täydellä HI teholla on kaverin puhelin, meillä maastossa vaan huimat korkeuserot joten ero tulee esille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
löppöpetra
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 4935

LähetäLähetetty: 09.10.2009 14:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Perdiz kirjoitti:
Ja taas kerran olen Löppiksen kanssa samaa mieltä, samoin toimitaan meilläkin Lafan kanssa. Eli lasken aivan tyhjäksi välillä ja sitten laturiin 10sek, käteen ja sammuttaa puhelimen normaalisti, ja sitte tökkää takasin laturiin.
Kiva kuulla että muillakin homma toimii samalla tavalla. Very Happy
_________________
Koittakaa PETRATA vähän!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hiippari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Mar 2005
Viestejä: 687
Paikkakunta: Etelä pohojanmaa

LähetäLähetetty: 09.10.2009 14:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tietääkö kukaan saako lafayettessa maatasopiuhan kiinni vyöklipsin jenkaan? Olis hyvä paikka jos vaan saa siitä maadotuksen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kollaa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Lok 2008
Viestejä: 305
Paikkakunta: eepee

LähetäLähetetty: 09.10.2009 15:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ja mikä olikaa sen maattopiuhan pituus?
_________________
winsu super x2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Parooni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Jou 2004
Viestejä: 422
Paikkakunta: Mäntsälä

LähetäLähetetty: 09.10.2009 18:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

104 - 108 tai edes sinnepäin Smile niin ja nuo oli senttejä.
Eikä se ole millin päälle, sanoi kirjanpitäjä Mr. Green
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5936

LähetäLähetetty: 09.10.2009 19:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hiippari kirjoitti:
Tietääkö kukaan saako lafayettessa maatasopiuhan kiinni vyöklipsin jenkaan? Olis hyvä paikka jos vaan saa siitä maadotuksen.


Saa kiinni. Oon siihen laittanut pienellä abikolla rca-liittimen 10 cm piuhan päähän. Helppo laittaa piuha kiinni ja irti. Ja kantama ja kuuluvuus sen kun kasvoi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Seuraava
Sivu 3 Yht. 21

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com