OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Pyrin kansanedustajaksi
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
App
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Maa 2004
Viestejä: 806

LähetäLähetetty: 16.03.2010 12:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hra48 kirjoitti:
Bushmaster kirjoitti:
Valtioltahan saa pummattua 420+380eur kuussa perustuki + asunto. KELAsta saattaa saada vielä vähän lisää päälle. En tiedä mutta 300 egelläkin pärjää helposti.

Menköön offtopic puolelle, mutta kerroppas nyt miten valtiolta saa 420+380e /kk.. ihan oikeasti kiinnostaisi?

Työttömyyskorvausten päälle kun ei sossusta saa rahaa, paitti jos "hakija" sattuu olemaan vähemmistöryhmään kuuluva henkilö?


Odottelen myös vastausta tähän puskamestarin rahantekotapaan..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TAK85
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 11353

LähetäLähetetty: 16.03.2010 13:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

On tainnut pappa maksaa puskamestarille korotettua lapsilisää ja sanonut että Kelaltahan tuota tulee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Bushmaster
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 2591

LähetäLähetetty: 16.03.2010 15:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se ukko on niin itara että yrittää maksattaa omatkin laskunsa meikällä. Shocked Very Happy

Mutta ehkä te ette vaan osaa.

PS. Mamut vetävät 2.5 tonnin tiliä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Piho
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Hel 2010
Viestejä: 34
Paikkakunta: Loviisa

LähetäLähetetty: 16.03.2010 15:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
Sinä olet poliitikko,tai ainakin siksi pyrkivä,siksi sinun pitää pysytyä perustelemaan kantasi ja tuomaan rehellisesti julki aikeesi...onko se liikaa?


Minä en ole vielä poliitikko.
Sekin, tuleeko minusta kansanedustajehdokas, on vielä täysin epävarmaa. Asia selviää lopullisesti vasta syksyllä tai viimeistään marraskuussa 2010.
Pystyn kyllä ja voin perustella kantani ja tuomaan rehellisesti julki aikeeni sitten kun ehdokkuuteni on varmistunut.
Haluan nyt pitää taukoa keskustelussa.
Onko liikaa vaadittu, että ymmärtäisit päätökseni ja kunnioittaisit sitä, etkä vaatisi koko ajan kuin mikäkin päällepäsmäri minua vastaamaan poliittisiin kysymyksiin juuri nyt? Et sinä voi määrätä, milloin minä vastaan. Vastaan varmasti jos ja sitten kun olen virallisesti ehdokas.

Jouko Piho
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Lahtaaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Maa 2004
Viestejä: 2693
Paikkakunta: EU:n maakunta

LähetäLähetetty: 16.03.2010 15:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hyvä asenne politikoksi pyrkivälle. Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JuhaH
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Huh 2007
Viestejä: 3645
Paikkakunta: Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 16.03.2010 16:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Piho kirjoitti:
heiluri kirjoitti:
Sinä olet poliitikko,tai ainakin siksi pyrkivä,siksi sinun pitää pysytyä perustelemaan kantasi ja tuomaan rehellisesti julki aikeesi...onko se liikaa?


Minä en ole vielä poliitikko.
Sekin, tuleeko minusta kansanedustajehdokas, on vielä täysin epävarmaa. Asia selviää lopullisesti vasta syksyllä tai viimeistään marraskuussa 2010.
Pystyn kyllä ja voin perustella kantani ja tuomaan rehellisesti julki aikeeni sitten kun ehdokkuuteni on varmistunut.
Haluan nyt pitää taukoa keskustelussa.
Onko liikaa vaadittu, että ymmärtäisit päätökseni ja kunnioittaisit sitä, etkä vaatisi koko ajan kuin mikäkin päällepäsmäri minua vastaamaan poliittisiin kysymyksiin juuri nyt? Et sinä voi määrätä, milloin minä vastaan. Vastaan varmasti jos ja sitten kun olen virallisesti ehdokas.

Jouko Piho


Älä nyt hyvä mies enää jatka keskustelua jos kerran et ole vastaamassa esitettyihin kysymyksiin. Kyselyyn ei tule koskaan loppua jos vastaat joka kerran, että et vastaa. Tai sitten vastaat esitettyihin kysymyksiin ilman kommervenkkejä. Täällä on kymmeniä ukkoja kyselemässä ja sinua on yksi vastaamassa. Saat varmaan vastailla kauan ja pitkään. Varmista ehdokkuutesi ja käy oma kamppanjasi. Ne äänestävät jotka äänestävät ja jokainen voi sitten nähkä lopputuloksen itse. Ei kai se sen kummempaa ole.
_________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaise!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34968

LähetäLähetetty: 16.03.2010 17:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Piho kirjoitti:
heiluri kirjoitti:
Sinä olet poliitikko,tai ainakin siksi pyrkivä,siksi sinun pitää pysytyä perustelemaan kantasi ja tuomaan rehellisesti julki aikeesi...onko se liikaa?


Minä en ole vielä poliitikko.
Sekin, tuleeko minusta kansanedustajehdokas, on vielä täysin epävarmaa. Asia selviää lopullisesti vasta syksyllä tai viimeistään marraskuussa 2010.
Pystyn kyllä ja voin perustella kantani ja tuomaan rehellisesti julki aikeeni sitten kun ehdokkuuteni on varmistunut.
Haluan nyt pitää taukoa keskustelussa.
Onko liikaa vaadittu, että ymmärtäisit päätökseni ja kunnioittaisit sitä, etkä vaatisi koko ajan kuin mikäkin päällepäsmäri minua vastaamaan poliittisiin kysymyksiin juuri nyt? Et sinä voi määrätä, milloin minä vastaan. Vastaan varmasti jos ja sitten kun olen virallisesti ehdokas.

Jouko Piho

Katoppa poika (anteeksi pojittelu,mutta kun käyttäydyt kuin piloille hemmoteltu kakara) poliitikolla täytyy olla paljon....paaljon paksumpi nahka kuin sinulla näyttää olevan,lisäksi kiilaat julkiselle foorumille takkii levällään ja mainostat itseäsi aseenomistajien uutena suojelijana...toisaalta ilmoitat käyväsi työttömien ja kaiketi muidenkin vähäosaisten kimppuun...aitoon poliitikko tyyliin potkit siis niitä joista on vähiten vastusta...jne jne...
Eikö olisi kiukuttelun sijaan huomattavasti uskottavampaa vastata suoriin kysymyksiin,ja mielellään ihan rehellisesti.
Sirkus arkaadia kun on sen verran ryvettynyt ja menettänyt viime aikoina sen vähäisenkin uskottavuuden mikä sillä on joskus ollut niin näkisin mielelläni tulevan uuden eduskunnan riveissä suoraselkäisiä ja luotettavia henkilöitä...olisiko sinussa miestä kasvamaan sellaiseksi,noin kiukuttelun sijaan voisit aloittaa vastaamalla huutoosi...ei kait se ole politiikkaan hinkuavallekkaan liikaa...rehellisyys?
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ioni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2008
Viestejä: 7663
Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 16.03.2010 19:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
...ei kait se ole politiikkaan hinkuavallekkaan liikaa...rehellisyys?


Kylläpä se muuten on.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34968

LähetäLähetetty: 17.03.2010 17:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Taitaa olla... (huokaus).
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Piho
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Hel 2010
Viestejä: 34
Paikkakunta: Loviisa

LähetäLähetetty: 21.03.2010 21:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tänään, 21.3.2010, KD:n Loviisan paikallisosasto hyväksyi minut ehdokkaaksi eli esittää minua KD:n Uudenmaan piirille kansanedustajaehdokkaaksi. Piiri tekee sitten lopulliset päätökset syyskuussa ja marraskuussa 2010. Loviisasta hyväksyttiin toinenkin ehdokas eli elokuvaohjaaja Arto Lehkamo.

Mitä tulee teemoihini, niin ne ovat vasta alustavia, ei lainkaan lopullisia. Hion niitä vielä paljon ja osa teemoista tippuu varmasti pois. Eli ei kannata hermostua yksittäisiin teemoihini, koska olen vasta luomassa ohjelmaani. En ole valmis poliitikko, minkä toivoisin otettavan huomioon, mutta olen erittäin kehityskelpoinen.

Mutta yksi asia on varma: kannatan Suomen ase- ja ampumaharrastajien asiaa kaikin tavoin, myös lainsäädännöllisesti, jos olen asioista päättämässä.

Jouko Piho
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sivu 8 Yht. 8

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com