OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Pyrin kansanedustajaksi
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
TH
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 1186
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 05.03.2010 23:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jänkäkurppa kirjoitti:
upeita rantoja löytyy esim Terijoelta.. hinta kohdallaan

En epäile vähääkään etteikö olisi upeita. Meno on vaan 50x hurjempaa kuin Eestissä aikoinaan kun Suomalaiset sieltä tontteja ostivat - ja menettivät kun omistus olikin aika äkkiä hieman kyseenalainen paikallisviranomaisten silmissä. Ja venättän puolella ovat Suomalaiset suuryrityksetkin olleet viime vuosina noiden kanssa helisemässä. Pointtini siis se, että vaikka joku sieltä sen tontin möisikin ja hienot paperit antaisi mukaan niin huonolla tuurilla löytyy 10 miestä jolla on samaan tonttiin paprut tai muut "oikeudet". Tai sitten se tilanne missä raja-aluueksi voi paikallinen instanssi lukea vaikka koko karjalan - koska sitä ei ole virallisesti määritelty.

Lukekaas tosta Pyrykoiran PDF:stä sivu 6. Kuvaa vähän tätä epämääräisyyteen nojaavaa ongelmakenttää, jossa voi moni polttaa näppinsä kun ryssien kanssa asioi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TH
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 1186
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 05.03.2010 23:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jänkäkurppa kirjoitti:
upeita rantoja löytyy esim Terijoelta.. hinta kohdallaan

En epäile vähääkään etteikö olisi upeita. Meno on vaan 50x hurjempaa kuin Eestissä aikoinaan kun Suomalaiset sieltä tontteja ostivat - ja menettivät kun omistus olikin aika äkkiä hieman kyseenalainen paikallisviranomaisten silmissä. Ja venättän puolella ovat Suomalaiset suuryrityksetkin olleet viime vuosina noiden kanssa helisemässä. Pointtini siis se, että vaikka joku sieltä sen tontin möisikin ja hienot paperit antaisi mukaan niin huonolla tuurilla löytyy 10 miestä jolla on samaan tonttiin paprut tai muut "oikeudet". Tai sitten se tilanne missä raja-aluueksi voi paikallinen instanssi lukea vaikka koko karjalan - koska sitä ei ole virallisesti määritelty.

Lukekaas tosta Pyrykoiran PDF:stä sivu 6. Kuvaa vähän tätä epämääräisyyteen nojaavaa ongelmakenttää, jossa voi moni polttaa näppinsä kun ryssien kanssa asioi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34968

LähetäLähetetty: 06.03.2010 16:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

piho:n kaltaiset ukonnon varjolla kiipijät ovat niitä kaikkein vähiten haluttavia kansanedustaja ja (herrantähe Shocked ) ministeriehdokkaita.
Mitä Karjalaan tulee,suvullamme olisi kyllä saatavia siellä,se on hävityssä sodassa sodassa menetetty...olkoon niin, siitä ei kannata sen enempää vääntä,onneksi muu Suomi säästyi.
Tarvitsemme edustajiksemme osaavia,uskottavia ja älykkäitä henkilöitä,henkilö joka ilmoittaa julkisesti uskovansa ja rakentavansa elämänsä ja aatteensa suurimmalta osin fiktiiviseen ja kulloisiinkin poliittisiin tarpeisiin sovitettuun muinaisten paimentolaisten tarinoihin pohjautuvaan uskoon (siis kyse on nimenomaan johonkin uskomisesta,ei tosiasioihin pohjautuvasta maailmankuvasta/käsityksestä) ei mielestäni tällainen ole.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Bushmaster
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 2591

LähetäLähetetty: 06.03.2010 16:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi, kunhan ei muille tuputa. Minä eroan muutenkin kirkosta heti, kun niiltä ilmenee minkäänlaista laskutushalukkuutta. Se on kyllä myönnettävä että Kirkko oli keskiajan hirmuvalta ja sen valossa koko organisaation joutaisi lakkauttaa ja tunkea samaan mappiin kaikenlaisten muiden pikku puuhamiesten hankkeiden kanssa.

Mistä se muuten johtuu että itseään liberaaleiksi tituleeraavat haluavat kieltää kaiken mutta vihaavat tosiasiassa kaikkea tapasidonnaista, konservatiivit taas juoksevat pyhä kirja kädessä eivätkä ole niin restriktiivisiä vaikka ahdasmielisiä ovatkin? Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34968

LähetäLähetetty: 06.03.2010 18:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Toki jokainen saa uskoa ihan mihin haluaa,jonkin uskonnon käyttäminen esimerkiksi juuri poliittisiin pyrkimyksiin ei ole enää tätä päivää,sivistykseen ei mielestäni kuulu toisten hyväuskoisuudella ja laumasieluisuudella ratsastus...kumma kyllä,politiikassa liberaaleimmatkin edistyksen lipunkantajat janoavat loppupelissä vain raa'asti vain valtaa?
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tahaton
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Elo 2008
Viestejä: 1022
Paikkakunta: tunturien yöpuoli

LähetäLähetetty: 06.03.2010 21:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mie hitot tuommosesta Karjalasta, mutta lupaispa Petsamon hankkia takasin, niin vot! Pääsy aina sulalle Jäämerelle öljy- ja kaasukenttien äärelle, turskaa ja seitä niin paljon ko syä jaksaa ja tyhjäksi kaivettu nikkelikaivos ydinjätteille. Sen ko luppaa, niin saattasin äänestääkki. Eihän se sillonkaan onneksi läpi pääse, mutta saispa ees kaks ääntä.
_________________
loputon suo
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jänkäkurppa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Syy 2008
Viestejä: 2139
Paikkakunta: Takajänkhä

LähetäLähetetty: 06.03.2010 22:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Petsamoa on ikävä, ei sitä kuitenkaan takaisin saa. Ja ovat saastuttaneet luonnon
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TAK85
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 11353

LähetäLähetetty: 06.03.2010 22:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Älähän sano, jospa kiinalaiset antaisivat sitten aikanaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Piho
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Hel 2010
Viestejä: 34
Paikkakunta: Loviisa

LähetäLähetetty: 06.03.2010 23:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tahaton kirjoitti:
Mie hitot tuommosesta Karjalasta, mutta lupaispa Petsamon hankkia takasin, niin vot! Pääsy aina sulalle Jäämerelle öljy- ja kaasukenttien äärelle, turskaa ja seitä niin paljon ko syä jaksaa ja tyhjäksi kaivettu nikkelikaivos ydinjätteille. Sen ko luppaa, niin saattasin äänestääkki. Eihän se sillonkaan onneksi läpi pääse, mutta saispa ees kaks ääntä.


Karjalan palauttajat, kuten minä, tarkoittavat puhuessaan Karjalan palautuksesta, kaikkien menetettyjen alueiden palauttamista, eli Karjalan, Petsamon, Salla-Kuusamon ja neljän Suomenlahden ulappasaaren palauttamista. Sanontaa "Karjalan palautus" käytetään vain sen lyhyyden takia, ettei tarvitse luetella koko litaniaa.
Lupaan puhua Petsamon palautuksen puolesta. En voi luvata, että se minun puheillani tulee takaisin, mutta jos kukaan ei edes puhu, niin sitten ei ainakaan tule takaisin.

Jouko Piho
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Piho
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Hel 2010
Viestejä: 34
Paikkakunta: Loviisa

LähetäLähetetty: 06.03.2010 23:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
Toki jokainen saa uskoa ihan mihin haluaa,jonkin uskonnon käyttäminen esimerkiksi juuri poliittisiin pyrkimyksiin ei ole enää tätä päivää


Minä en käytä uskontoa poliittiisiin pyrkimyksiin. Minä olen vain ilmoittanut avoimesti, että minä olen Jumalaann uskova mies, jonka ajatuksia usko ohjaa, jotta äänestäjät tietävät, mitä saavat jos äänestävät minua.

Jouko Piho
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jänkäkurppa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Syy 2008
Viestejä: 2139
Paikkakunta: Takajänkhä

LähetäLähetetty: 06.03.2010 23:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TAK85 kirjoitti:
Älähän sano, jospa kiinalaiset antaisivat sitten aikanaan.

- me mongolisyntyperäiset suomalaiset, olemmehan kaikkia alkuaan mongoliasta, odotamme veljeskansakiinan naapuruutta, jotta kaikki kiinaan vitävät suomalaisyritykset eivät olisi niin kaukana vaan voisi kotapäin pistäytyä siellä töissä, kuitata päivärahat ja matkakorvauksey.. jo vain Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TAK85
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 11353

LähetäLähetetty: 06.03.2010 23:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niinhän se entinen Karjalan mies toivoi kun sai taikalamppua hieromalla tms. kolme toivomusta että;
1. toivomus: toivon että kiinalaiset tulisivat tänne ja menisivät takaisin
2. toivomus: toivon että kiinalaiset tulisivat tänne ja menisivät takaisin
3. toivomus: toivon että kiinalaiset tulisivat tänne ja menisivät takaisin
kun lupaaja ihmetteli että miksi mies moista toivoi niin tämä vastasi "silloinhan ne olisivat minun laskujeni mukaan jo kulkeneet kuusi kertaa Neuvostoliiton poikki". Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34968

LähetäLähetetty: 07.03.2010 13:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Piho kirjoitti:
heiluri kirjoitti:
Toki jokainen saa uskoa ihan mihin haluaa,jonkin uskonnon käyttäminen esimerkiksi juuri poliittisiin pyrkimyksiin ei ole enää tätä päivää


Minä en käytä uskontoa poliittiisiin pyrkimyksiin. Minä olen vain ilmoittanut avoimesti, että minä olen Jumalaann uskova mies, jonka ajatuksia usko ohjaa, jotta äänestäjät tietävät, mitä saavat jos äänestävät minua.

Jouko Piho

Ilmoitat sen kuitenkin selkeästi oleellisena osana markkinointikampanjaasi?
Ratsastat sillä saadaksesi uskovien ääniä,eikö totta?
Eikö ole toisaalta erikoista että hakeutuessasi luottamustehtävään jossa vaaditaan tiettyä määrää älykkyyttä,osaamista ja selkeää järkeä ilmoitat samalla ukovasi fiktiiviseen henkiolentoon...eikö se sinustakin vie,ainakin hiukan, uskottavuuttasi?
Sallin toki jokaiselle hänen uskonsa,oli se mikä hyvänsä,mutta on sietämätöntä että nykyaikana joku ratsastaa sillä.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TAK85
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 11353

LähetäLähetetty: 07.03.2010 15:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Käväisihän tuo nykyinen eduskuntakin hiljattain kirkossa valtiopäivien avajaisissa. Haitanneko tuo mitään. Minä ainakin sanon että jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
App
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Maa 2004
Viestejä: 806

LähetäLähetetty: 07.03.2010 16:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos uskonnolla meinaa ääniä kalastella niin eikö kannattais mennä tuonne toiselle foorumille jota kopiofoorumiksikin joku tituleerasi. luonnossa..jotain.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Sivu 4 Yht. 8

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com