OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Bipodi luodikkoon ja piekkariin

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
supera
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 28 Huh 2004
Viestejä: 39

LähetäLähetetty: 28.04.2004 10:25    Viestin aihe: Bipodi luodikkoon ja piekkariin Vastaa lainaamalla viestiä

Antakaahan kommenteja bipodin hankintaan.

Tarkoitus olisi laittaa piekkariin (Marlin), mikä olisi järkevä valinta.
Hintaluokassa 100-150 egee. Onko säätöjaloilla järkevä valinta.

Löytyykö mallia jota voisi hyödyntää myös Suerin 202ssa. Tarvitseeko lisätarvikkeita?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Marcus
Vieras





LähetäLähetetty: 28.04.2004 14:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Outerssin pipodi on varmaan välttävä. tulee hihnalenkkiin kiinni ja maksaa vain 60 euroa. jäävielä taskuun 90 euroa budjetista. Huuto.netissä ollut myynnissa joitakin saa myös jiipeeär-komppanista tilaamalla taitaa yritys toimia limingassa mutta postinkautta sen toimittavat ympäri suomen.
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: 28.04.2004 21:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos jonkinlaista bipodia löytyy www.midwaysuomi.com sekä muuta tavaraa.
Takaisin alkuun
Heska
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 1578

LähetäLähetetty: 28.04.2004 23:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Versa-Pod:ia oon ite käytelly, vaikuttaa ihan asialliselta peliltä vaikka jotain kevytmetallia onkin. Jossain Ase-lehden numerossa oli testattavanakin, vaan empä muista numeroa.

Myyjänä ainakin Lähdeniemi (kuvia + linkki valmistajan sivulle) ja Riistomaa, jossa matalin malli näkyy olevan hintaan 89 euroa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Wicked-Willie
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 204
Paikkakunta: Ryttylä

LähetäLähetetty: 29.04.2004 16:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen käyttänyt Oulun työstökeskuksen erinomaista SAK-bipodia. Ainoa huono puoli tähän mennessä on ollut jalkojen korkeussäädön jäätyminen, jos jalat tökkäsi esim. lämpöisestä autosta suoraan hankeen. Asetta voi kallistella sivusuunnassa ja ampumasektoria voi muuttaa jalkoja liikuttamatta. Korkeussäädön lukitus on automaattinen ja korkeutta on helppo säätää hanskatkin kädessä. Jouset ovat piilossa putkien sisällä (vrt. Harris ja muut vastaavat räpellykset). Asekohtaisella pikakiinnityspalikalla (joka on muuten tosi helppo tehdä itsekin) samat jalat käy aseesta toiseen, vaihtaminen käy nopeasti (luokkaa muutama sekunti).

Toiset tykkää, toiset ei, minulla ei ole tuota jäätymisongelmaa lukuunottamatta mitään moitittavaa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Vieras






LähetäLähetetty: 08.08.2004 16:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itselläni myös tuo Oulun Työstökeskuksen malli ja tyytyväinen olen todellakin ollut...

Nopeat ja helpot käyttää ja tukevuutta riittää.

Tuon jäätymisongelman olen myös huomannut ja riskikeleillä olenkin pitänyt jalkoja koko ajan "pitkässä" asennossa. Olen ainoastaan taittanut jalat piipun suuntaisiksi selässä kuljettamisen ajaksi. Vaikka jalat ovat olleet pitkällään eivät ne ole haitannut kantamista lainkaan.

Kaiken kaikkiaan hyvä ostos. Itse maksoin noin 100 egeä jaloista.
Takaisin alkuun
savonmies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Kes 2010
Viestejä: 465

LähetäLähetetty: 25.05.2011 19:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ilmeisesti tuo jäätymis ongelma on hävinnyt uuden jalkojen lukituksen myötä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rihlamies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Syy 2009
Viestejä: 264
Paikkakunta: Kuhmo

LähetäLähetetty: 25.05.2011 19:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Täällä myös Oulun työstökeskuksen jalat. Saattaisi olla sinullekin käypäset värkit, kun niihin saa hihnalenkin jalkaan kiinnitettäviä adaptereita ostaa erikseen kohtuuhintaan. Kun molemmissa aseissa on tuo kiinnitysadapteri valmiina, niin jalkojen vaihto aseesta toiseen kestää n. 2 sekuntia tyyliin: vedä nupista, vedä jalat irti adapterista ja napsauta jalat kiinni toisen aseen adapteriin.
_________________
Kannattaa pyytää, vaikka ei saiskaan...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wikke
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 9432

LähetäLähetetty: 25.05.2011 21:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ääni Versa-Pod:eille. Lähinnä pikairrotuksen tähden. Voi pitää vaikka pari eri korkuista mukana, ja kiinniittäminen vie vain muutaman sekunnin. Radalla ei ehkä optimit, mutta siellähän voi vaikka teipata aseen hiekkapussiin kiinni...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com