Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
petri r Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Huh 2004 Viestejä: 1512 Paikkakunta: Oulu
|
Lähetetty: 31.10.2010 20:39 Viestin aihe: |
|
|
hieno peli, onnittelut. hieman se tieten näyttää herkälle/muoviselle noin päältäpäin...siis jos meinaa metsään viedä niin vähän saa karsia/suojata tai karsiutumista tapahtuu itsekseen Tuossa on jo sen verran painoa originaalina niin sit kun parantelet sitä maastokäyttöön niin pidä mielessä "light weight" teema
täysi kymppi asenteesta jos/kun tuon rakentelet ja viet metsään |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hq Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Hei 2004 Viestejä: 3688
|
Lähetetty: 31.10.2010 22:28 Viestin aihe: |
|
|
petri r kirjoitti: | täysi kymppi asenteesta jos/kun tuon rakentelet ja viet metsään |
Tnx, kurakuvia seurannee viimeistään ensi syksyn metsästysreissuilta, lumikuvia ehkä jo aiemmin. Herkin paikka lienevät astinlaudat, joiden alle voi asentaa suojaraudat tai irrottaa ne kokonaan, muuten tuossa on aika vähän hajoavaa vaikka se (vielä?) kiiltääkin. Lokasuojat täytynee vaihtaa leveämpiin jos meinaa mahduttaa isoa rengasta alle, ainakin ORC:lla ja Xtrem:llä on valmiita lujarakenteisia ratkaisuja. Vinssi ja täysi setti pohjapanssaria on varmaan listalla.
Inspiraatiohan tähän juttuun lähti kun taannoin tuli vastaan Weippertin rakentama (kompressoriton) G55 AMG. Jotain samanlaista on suunnitelmissa, tosin ilman mattamustaa väriä. Metsään siis on todellakin tarkoitus mennä, asfaltit ajaa mieluummin henkilöautolla... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vortex Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Hei 2004 Viestejä: 6885 Paikkakunta: Helsinki
|
Lähetetty: 05.11.2010 14:30 Viestin aihe: |
|
|
hq auton jo vaihtoi, joten sallinette topicin lainauksen. Täällä näyttää ainakin muutama maastureista ja offipeleistä tietävä olevan, niin kertokaapa hyviä huonoja puolia -88 Wranglerista? L6 4,2 kone ja malli on Sahara. Laatikothan noista tuppaa paukkumaan mutta se on jo huomioitu. Onko jotain muuta merkittävää tiedossa? kilometrejä kyseiseen peliin on kertynyt noin 150 tkm. Tekisi mieli hommata muutamaan tonnin metsätyökalu. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
hq Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Hei 2004 Viestejä: 3688
|
Lähetetty: 05.11.2010 15:50 Viestin aihe: |
|
|
Vortex kirjoitti: | Onko jotain muuta merkittävää tiedossa? |
Parin perheessä olleen Jeepin kokemuksella tasauspyörästöt hajoilevat helpon säännöllisesti, merkkiliikkeessä peräremontti on nelisen tonnia avaimet käteen -periaatteella, heuristisemmin tempuin selviää alle puolella siitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vortex Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Hei 2004 Viestejä: 6885 Paikkakunta: Helsinki
|
Lähetetty: 05.11.2010 16:32 Viestin aihe: |
|
|
hq kirjoitti: | Vortex kirjoitti: | Onko jotain muuta merkittävää tiedossa? |
Parin perheessä olleen Jeepin kokemuksella tasauspyörästöt hajoilevat helpon säännöllisesti, merkkiliikkeessä peräremontti on nelisen tonnia avaimet käteen -periaatteella, heuristisemmin tempuin selviää alle puolella siitä. |
Kuulostaa melko kalliilta, jos remppaan menee auton arvon verran rahaa... Jakolaatikko tuossa on kuulemma hyvässä kunnossa ja uusi laatikko kuuluu kauppaan. Tekniikka siis pelaa moottoria myöten. Pyyntöhän on vähän yläkanttiin mutta sehän ei ole tyhmä, joka pyytää. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
t3R0 Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Maa 2006 Viestejä: 1610 Paikkakunta: K-S
|
Lähetetty: 05.11.2010 18:07 Viestin aihe: |
|
|
Alkoiko Vortexia Touaregin "vollotus" pelottaan?
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
JuhaniH Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Kes 2009 Viestejä: 143
|
Lähetetty: 02.05.2011 20:10 Viestin aihe: |
|
|
Nostetaan vaikka tätä, kun otsikossa mainitaan MB:n G-sarjalainen.
On nimittäin yksi kysymys, jota kyllä joskus sivutaan näissä maasturi väännöissä, kysymys, joka silloin tällöin nousee esiin eri foorumeilla, mutta joka aina jää vastausta vaille. Kysymykseen annettu suora vastaus ratkaisisi yhden maailmankaikkeuden suurimmista arvoituksista. Se suuri kysymys kuuluu näin.
Mistä saa korotusjouset malliin 300 GD?
Ja sen verran joutuu vaikeuttamaan, että mikään takomo tai muu "on me joskus tehty kierrejousiakin nyrkkipaja" ei ole oikea vastaus. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LG1 Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Lok 2004 Viestejä: 8291
|
Lähetetty: 02.05.2011 20:16 Viestin aihe: |
|
|
JuhaniH kirjoitti: |
Ja sen verran joutuu vaikeuttamaan, että mikään takomo tai muu "on me joskus tehty kierrejousiakin nyrkkipaja" ei ole oikea vastaus. |
Mutta se vallilan takomo ei ole vältämättä tuon auton kohdalla huono vastaus.
Jos ei tyydytä, niin googletusta:mersedes benz 300 GD lift kit
Ehkä tuolla http://www.extrem-motorsport.de/fahrzeugbezogen/mercedes/mercedes-g-engl.html |
|
Takaisin alkuun |
|
|
petri r Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Huh 2004 Viestejä: 1512 Paikkakunta: Oulu
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
JuhaniH Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Kes 2009 Viestejä: 143
|
Lähetetty: 03.05.2011 09:12 Viestin aihe: |
|
|
Löytyyhän niitä, kiitoksia. Tosiaan se takomo-kortti on katsottu jo kauan sitten ja todettu umpikujaksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jrussel Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Kes 2005 Viestejä: 549 Paikkakunta: Laukaa
|
Lähetetty: 04.05.2011 16:55 Viestin aihe: |
|
|
http://www.4x4parts.fi/ _________________ en ole puolesta enkä vastaan vaan päinvastoin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
AtteL Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Syy 2008 Viestejä: 1643 Paikkakunta: Valkeala
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|