OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Nyt käsi ylös kaikki asekieltopuolueita äänestäneet!
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Harjula
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 2225
Paikkakunta: NATO Suomi

LähetäLähetetty: 31.07.2011 15:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Puuhapete kirjoitti:
MtJ kirjoitti:
Puuhapete kirjoitti:
Kukahan se täällä oikein nokitteleekaan?


Koitahan kaivaa, väitit, että Halla-Aho sai sarjamurhaajalta sähköpostia. Sähköpostit ovat löydettävissä verkosta. Kaiva kaiva, kaiva edes se uutinen.

Kaivelehan poika itse asioita selville. Miksi minun pitäisi sinulle tarjota "valmista pöytää" kuten Manulle.
Taidat Marko olla niitä "kaikki mulle heti"-tyyppejä.

Mitä tuo edes todistaa, eiköhän tuomio-erkkikin saa sähköpostia vaikka keneltä, eikä siitä mitään älämöloä synny. Julkisuuden henkilöt kun tuppaavat saamaan keskimääräistä enemmän yhteydenottoja, niin väkisin sekaan mahtuu näitä yhdellä airolla soutajia. Tosin liukas-erkin tapauksessa 99%:sti on vastaanottaja se vähälahjaisempi yksilö.
_________________
Halloo. Sanohan onko siellä petterbughissa kylymä?
Tuhotaan muskovia. NYT!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MtJ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tou 2004
Viestejä: 10001

LähetäLähetetty: 01.08.2011 14:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Puuhapete kirjoitti:

Kaivelehan poika itse asioita selville. Miksi minun pitäisi sinulle tarjota "valmista pöytää" kuten Manulle.
Taidat Marko olla niitä "kaikki mulle heti"-tyyppejä.


Viittaat itse saamaasi tietoon, että Halla-Aho on saanut sähköpostia sarjamurhaajalta. Nyt sitä ei löydykään. Todistustaakka on väitöksen esittäjällä, eli sinulla. Toisaalta voit myöntää erehtyneesi, mutta liiton mieheltä se on ilmeisen vaikeaa.
_________________
Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sarvikuono
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tam 2008
Viestejä: 9694
Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään

LähetäLähetetty: 01.08.2011 15:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lopettakaa nyt !&%¤#"! se nokittelu, OLKAA niin HyväT.
_________________
Video meliora proboque deteriora sequor.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LG1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Lok 2004
Viestejä: 8291

LähetäLähetetty: 01.08.2011 15:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sarvikuono kirjoitti:
Lopettakaa nyt !&%¤#"! se nokittelu, OLKAA niin HyväT.


+1

Tuota ihme vääntöö on jo joka ketjut tältä päivältä täynnä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaarle Martel
Sisällöntuottaja


Liittynyt: 25 Tou 2009
Viestejä: 3593

LähetäLähetetty: 02.08.2011 08:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

LG1 kirjoitti:
Sarvikuono kirjoitti:
Lopettakaa nyt !&%¤#"! se nokittelu, OLKAA niin HyväT.


+1

Tuota ihme vääntöö on jo joka ketjut tältä päivältä täynnä!


Juu, ei kiinnosta lukea moista Evil or Very Mad
_________________
http://www.terveisetravintoketjunhuipulta.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
tapsakansa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Hei 2010
Viestejä: 1931
Paikkakunta: Gone America

LähetäLähetetty: 03.08.2011 19:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

flatazat kirjoitti:
Kuten sanoin,olisi ollut munatonta olla kommentoimatta,yhtä munatonta siis kuin ekin selostelut maailmanparantamisesta suomessa.

Munatonta? Tuo sinun kommentointisi on ainoastaan älyllisesti vajavaista. H-A:n ei todellakaan ole ollut pakko kommentoida näitä vasemmistomedian rummuttamia kytköksiä mitenkään. Sen paremmin kuin sisäiseen turvallisuuteen liittyviä uhkia hänen ei tarvitse kommentoida.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
flatazat
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Maa 2011
Viestejä: 1460

LähetäLähetetty: 03.08.2011 20:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tapsakansa kirjoitti:
flatazat kirjoitti:
Kuten sanoin,olisi ollut munatonta olla kommentoimatta,yhtä munatonta siis kuin ekin selostelut maailmanparantamisesta suomessa.

Munatonta? Tuo sinun kommentointisi on ainoastaan älyllisesti vajavaista. H-A:n ei todellakaan ole ollut pakko kommentoida näitä vasemmistomedian rummuttamia kytköksiä mitenkään. Sen paremmin kuin sisäiseen turvallisuuteen liittyviä uhkia hänen ei tarvitse kommentoida.


Ilmeisesti se on aina noin jos sattuu Persssesussuja kommentoimaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Torgoth
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Elo 2004
Viestejä: 2668
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 03.08.2011 21:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

flatazat kirjoitti:
tapsakansa kirjoitti:
flatazat kirjoitti:
Kuten sanoin,olisi ollut munatonta olla kommentoimatta,yhtä munatonta siis kuin ekin selostelut maailmanparantamisesta suomessa.

Munatonta? Tuo sinun kommentointisi on ainoastaan älyllisesti vajavaista. H-A:n ei todellakaan ole ollut pakko kommentoida näitä vasemmistomedian rummuttamia kytköksiä mitenkään. Sen paremmin kuin sisäiseen turvallisuuteen liittyviä uhkia hänen ei tarvitse kommentoida.


Ilmeisesti se on aina noin jos sattuu Persssesussuja kommentoimaan.

Miksi sinusta Jussi Halla-ahon oli pakko kommentoida?
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Puuhapete
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Kes 2004
Viestejä: 4974
Paikkakunta: Salon emäseurakunta

LähetäLähetetty: 05.08.2011 17:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

MtJ kirjoitti:
Puuhapete kirjoitti:

Kaivelehan poika itse asioita selville. Miksi minun pitäisi sinulle tarjota "valmista pöytää" kuten Manulle.
Taidat Marko olla niitä "kaikki mulle heti"-tyyppejä.


Viittaat itse saamaasi tietoon, että Halla-Aho on saanut sähköpostia sarjamurhaajalta. Nyt sitä ei löydykään. Todistustaakka on väitöksen esittäjällä, eli sinulla. Toisaalta voit myöntää erehtyneesi, mutta liiton mieheltä se on ilmeisen vaikeaa.

Kehotin sinua Marko lueskelemaan menneiden (nyt jo 2 viikkoa) viikkojen iltapäivälehtiä, siellä se kaipaamasi asia oli. Ilmeisesti sinua ei kiinnosta lukea laisinkaan tai sitten tuossa sinun "urheilu-harrastuksessasi" päähäsi saamat iskut estävät lukemisen.
Ja sitten toisekseen voisit jo lopultakin päivittää tietämystäsi meikäläisestä. Olen pyytänyt tätä jo erittäin kauan aikaa, jospa sinä puolestasi voisit myöntää erehtyneesi.
_________________
Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Anttiman
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Maa 2004
Viestejä: 2647

LähetäLähetetty: 05.08.2011 17:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei taida löytyä lähdettä, että HA olisi saanut SÄHKÖPOSTIA ABB:ltä. Minä olen lukenut aiheesta aika paljon ja tätä uutista en ole nähnyt. PP voisi vihdoin laittaa linkin missä näin kerrotaan tai lopettaa jankkaaminen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtaaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Maa 2004
Viestejä: 2693
Paikkakunta: EU:n maakunta

LähetäLähetetty: 05.08.2011 17:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Puuhapete kirjoitti:

Kehotin sinua Marko lueskelemaan menneiden (nyt jo 2 viikkoa) viikkojen iltapäivälehtiä, siellä se kaipaamasi asia oli.


Halla-aho ei ollut saanut sähköpostia Breivikiltä. Sen sijaan joku toinen oli saanut ja lähettänyt sen Halla-aholle
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Puuhapete
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Kes 2004
Viestejä: 4974
Paikkakunta: Salon emäseurakunta

LähetäLähetetty: 05.08.2011 17:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Näinhän ne tapaa sähköpostit kulkea.
_________________
Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Panostaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Syy 2007
Viestejä: 1911

LähetäLähetetty: 05.08.2011 17:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No ompa yllätys jos kepulainen valehtelee... Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Anttiman
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Maa 2004
Viestejä: 2647

LähetäLähetetty: 05.08.2011 19:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ABB oli lähettänyt manifestinsa yli 8000 henkilölle, joidenka sähköpostit oli hankkinut netistä mm. Facebookin kautta. Sähköpostia sai mm Perussuomalaisten Pirkanmaan piirisihteeri Terhi Kiemunki. HA ei ollut ABB:n alkuperäisen sähköpostin saajien joukossa. Jos joku muu sen viestin on jatkolähettänyt HA:lle, niin kuin varmasti on tehty ,niin silloinhan HA ei ole saanut sähköpostia ABB:ltä vaan joltakin näistä em 8000 henkilöltä. Joka muuta väittää puhuu muunneltua totuutta. Jos ei ymmärrä eroa niin sitten ei ymmärrä paljon muutakaan ja on luultavasti jo edunvalvojan alainen henkilö.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
FnMag
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Huh 2010
Viestejä: 811

LähetäLähetetty: 24.08.2011 14:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

SDP rummutti ennen 17.4. eduskuntavaaleja vaalipropagandassaan ehdotonta vaatimustaan vakuuksien saamiselle Kreikan lainojen takausosuuden hyväksymiselle Suomen osalta. Urpilainen uhosi tuolloin mm. eduskunnan penkistä, että jos ei tätä hyväksytä koko euromaiden Kreikkapaketti saa kaatua. Kyllä on Urpilainen ja SDP maalanneet itsensä tosi pahasti nurkkaan. Elikä ...

Kaataako SDP euromaiden tukipaketin järisyttävine seurauksineen? vai syökö SDP katteettoman ja valheelliseksi osoittautuvan vaalilupauksensa, jonka avulla saavuttivat vaalimenestyksensä ja nykyiset ministerinpaikkansa?

Pertti Salolainen kok):

– Kyllä tässä niin pahasti nurkassa ollaan, että on vaikea löytää tältä pohjalta mitään ulospääsyä. Toisaalta sitten perääntyminen tässä asiassa olisi sisäpoliittisesti aikamoinen paukku, ulkoasiainvaliokunnan varapuheenjohtaja Pertti Salolainen (kok) sanoi Ylen Aamu-tv:ssä.


Demarit ovat tosiaan pelanneet falskia peliä vaalilupauksellaan. Tällä valheella demarit pääsivät nippa nappa persujen ohitse koska moni tukipaketteja karsastava tyytyi Urpilaisen lupaukseen Kreikan tukipakettien vakuuksista. Itse sanoin jo silloin, että tällaisia vakuuksia ei tulla saamaan. Jotkut sanoivat minua tärähtäneeksi silloin. Demarit saivat ääniä joita he eivät ole ansainneet. Valehdella osaa kuka vaan. Selkärankaa vaativa politiikka ei madoilta onnistu.

Demareilla on nyt kaksi vaihtoehtoa: Pettää äänestäjänsä tai pysyä lupauksessaan. Katainen ja hänen hännystelijänsä pelottelevat kansaa ties millä kauheuksilla jos tukipaketteja ei makseta. Katainen haluaa pyramidihuijauksen jatkuvan vaikka varmaan tietää itsekin, että ei tukea voi loputtomiin maksaa. Kreikkaa ei saada pystyyn tukipaketein. Se on varma juttu. Jokainen maksettu tukipaketti vie meitä kohti vero ja velkahelvettiä jonka rinnalla taantuma on parempi vaihtoehto. Uppoavaa laivaa ei kannata yrittää pelastaa vaan on turvattava oma pelastuminen. Miettikää sitä demarit.

Lisäksi nämä "Tuomiojat" käyttävät härskisti hyväkseen Norjan tragediaa saadakseen ampumaharrastuksesta mahdollisimman hankalan ja lopulta kieltää suurin osa aseista kokonaan.
_________________
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on Kuningas.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Sivu 5 Yht. 6

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com