OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Sorsastuksen turvallisuus
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Ollari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 12191

LähetäLähetetty: 24.08.2011 10:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mehtään kirjoitti:

Jos maastossa ei joku niin tee, niin kohteliaasti mennään sopimaan siitä että jompikumpi siirtyy, tai ainakin tiukasti pitäytyvät tähtäämästä toisen porukan suuntaan, mikäli matkaa on vähän. Kyllä tälläisessä asiassa pitäisi uskaltaa kanssametsästäjälle sentään puhua, oli tällä sitten kädessä kaljatölkki tai viinapullo...

Ja jos tilanne kärjistyy niin pahaksi ettei puhua uskalla, niin ehkä sitten on aika soittaa poliisille?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
guest
Banned


Liittynyt: 23 Jou 2004
Viestejä: 1813

LähetäLähetetty: 24.08.2011 18:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä oletan, että ampuja ymmärtää itsekin jos toinen metäsästäjä joutuu maastoutamaan hänen läheltä ampumiensa laukauksien takia mutta eihän nämä todellakaan näytä ymmärtävän. En minä kyllä ryhdy soittelemaan poliisille se on varmaa. Ilmeisesti täytyy ryhtyä neuvomaan aikuisia ihmisiä kuin pieniä lapsia. Kukapa tässä on itsekään täydellinen.

Kännissä olevista minulla on kyllä tarpeeksi kokemusta eikä niistä ikinä tiedä miten reagoivat.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
guest
Banned


Liittynyt: 23 Jou 2004
Viestejä: 1813

LähetäLähetetty: 25.08.2011 00:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jouduin kuitenkin neuvomaan toisia sorsastajia. En ollut uskoa todeksi kun muutaman kymmenen metrin päähän ilmestyi jälleen kaiketi sama porukka joka aiheutti minulle ongelmia aiemminkin. Tein selväksi, että noin lähelle toista sorsastajaa ei voi tulla. Eräs porukasta alkoi vielä tinkaamaan, että hän on tässä vaan vähän aikaa. En voi uskoa todeksi, että tuollaisia voi olla.

Porukka lähti pois mutta lopulta eräs heistä palasi takaisin ja sanoi, että hän menee nyt tuohon sorsastamaan. Etäisyyttä oli mielestäni riittävän paljon joten en sanonut mitään. Kävi kuten arvasinkin eli ammuin sorsan juuri samaan kohtaan josta olin ajanut uhkarohkean metsästäjän pois. Onneksi tämä toinen metsästäjä oli riittävän kaukana eikä laukaus edes lähtenyt häntä kohti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com