OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

N8+Hunter 3 +Telemati proxy

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
JPEK



Liittynyt: 07 Syy 2011
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: 07.09.2011 22:23    Viestin aihe: N8+Hunter 3 +Telemati proxy Vastaa lainaamalla viestiä

Toimiiko kellään proxy ko. yhdistelmässä. Hunter ilmoittaa ettei Proxy ole
päällä vaikka puhelin näyttää, että proxy sovellus on päällä.
Olen yrittänyt sammutta ja käynnistää ohjelmia eri järjestyksessä, mutta siitä ei ole ollut apua. Uudempaan G400 pantaan Hunter 3 toimii, mutta vanhempaan TA-310 ei. Pitääkö minun ladata vanhempi hunter versio jotta saan molemmat pannat toimimaan samalla puhelimella. Vai pitäisikö minun ladata Hunter 3:n lisäksi Vanhempi hunteri ja pitää kahta ohjelmaa yhtäaikaa päällä, jotta voin tutkat molempia pantoja. Pitääkö kartatkin sitten olla tuplana. Onko yleensä Hunter 3 ja Telematic proxy yhteensopivia keskenään ja jos toimivat missähän puhelimessa, puhelimen tyyppi kiinnostaa jos joudun vaihtamaan uuden N8.
Jos jollakin toimii N8:ssa mikähän ohjelmaversio siinä on.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hlohi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 651
Paikkakunta: Haukipudas

LähetäLähetetty: 08.09.2011 06:39    Viestin aihe: Re: N8+Hunter 3 +Telemati proxy Vastaa lainaamalla viestiä

JPEK kirjoitti:
Toimiiko kellään proxy ko. yhdistelmässä. Hunter ilmoittaa ettei Proxy ole
päällä vaikka puhelin näyttää, että proxy sovellus on päällä.
Olen yrittänyt sammutta ja käynnistää ohjelmia eri järjestyksessä, mutta siitä ei ole ollut apua. Uudempaan G400 pantaan Hunter 3 toimii, mutta vanhempaan TA-310 ei. Pitääkö minun ladata vanhempi hunter versio jotta saan molemmat pannat toimimaan samalla puhelimella. Vai pitäisikö minun ladata Hunter 3:n lisäksi Vanhempi hunteri ja pitää kahta ohjelmaa yhtäaikaa päällä, jotta voin tutkat molempia pantoja. Pitääkö kartatkin sitten olla tuplana. Onko yleensä Hunter 3 ja Telematic proxy yhteensopivia keskenään ja jos toimivat missähän puhelimessa, puhelimen tyyppi kiinnostaa jos joudun vaihtamaan uuden N8.
Jos jollakin toimii N8:ssa mikähän ohjelmaversio siinä on.


Toimii, laitan sulle yv:tä miten ovat saaneet toimimaan, erilaisin puhelimen resetointi konstein. Syy on puhelimessa, Vanhempaa Hunteria ei kannata laittaa koska ei tämä Hunterista ole kiinni.

Sitä vaan mietin, että et kai tarvitse edes proxyä, jos tuo TTA-310 panta on sitä mallia jossa on 1,5 kierroksen sammutus. Valitset vain laitetyypiksi TTA-310v silloin. Jos on vain 1 kierroksen sammutus niin käytä laite perushuollossa, niin tulee uudet kuoret ja akkukin samassa.

Koetas seuraavaa:
Aseta: sovellusten hallinta - asennetut- tracker hunter-sovell.autom.käynnistys EI SALLITTU.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JPEK



Liittynyt: 07 Syy 2011
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: 08.09.2011 22:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sain Trackerin tuki palvelusta samat neuvot, poistin ohjelmat ja latasin uudestaan ja laitoin EI SALLITTU, ja kas kummaa paikannus rupesi toimimaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com