OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Näin Yhdysvalloissa : mies ammuttiin karhuna
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Harrastuksemme mediassa
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
m.mestari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Tam 2009
Viestejä: 1493

LähetäLähetetty: 26.10.2011 20:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Torgoth kirjoitti:
m.mestari kirjoitti:
Kävi tässä taannoin niin että mun pikkuserkkuni ammuttiin, Linnunmetsästyksen yhteydessä teerestä.... Confused Matkaa oli 42 metriä sumuinen neva ja ampujalla kiikaripyssy.. Kuvitteli näkevänsä Teeren perseen...Olikin sitte kaverin naama, Silmän vierestä sisään...Loppu oli varmasti nopea....

Ei tuomiota, ja ollaan suomessa....

Milloin tämä on tapahtunut?


Joitain vuosia sitten.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Torgoth
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Elo 2004
Viestejä: 2668
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 26.10.2011 20:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

m.mestari kirjoitti:
Torgoth kirjoitti:
m.mestari kirjoitti:
Kävi tässä taannoin niin että mun pikkuserkkuni ammuttiin, Linnunmetsästyksen yhteydessä teerestä.... Confused Matkaa oli 42 metriä sumuinen neva ja ampujalla kiikaripyssy.. Kuvitteli näkevänsä Teeren perseen...Olikin sitte kaverin naama, Silmän vierestä sisään...Loppu oli varmasti nopea....

Ei tuomiota, ja ollaan suomessa....

Milloin tämä on tapahtunut?


Joitain vuosia sitten.

Nämä tarinat aina värittyvät vuosien varrella, joten oletan uhrin olleen naispuoleinen, pahoittelen asian kaivelua, mutta oletan tämän olevan sama tapaus, josta olen kuullut miljoona versiota.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
m.mestari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Tam 2009
Viestejä: 1493

LähetäLähetetty: 27.10.2011 05:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Troght kirjoitti..

Nämä tarinat aina värittyvät vuosien varrella, joten oletan uhrin olleen naispuoleinen, pahoittelen asian kaivelua, mutta oletan tämän olevan sama tapaus, josta olen kuullut miljoona versiota.

15 vuotias juuri Metsästyskortin saanut poika oli kyseessä. Confused

Enkä värittänyt juttua, keroin vain lyhyellä lauseella asiasta Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Torgoth
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Elo 2004
Viestejä: 2668
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 01.11.2011 22:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

m.mestari kirjoitti:
Troght kirjoitti..

Nämä tarinat aina värittyvät vuosien varrella, joten oletan uhrin olleen naispuoleinen, pahoittelen asian kaivelua, mutta oletan tämän olevan sama tapaus, josta olen kuullut miljoona versiota.

15 vuotias juuri Metsästyskortin saanut poika oli kyseessä. Confused

Enkä värittänyt juttua, keroin vain lyhyellä lauseella asiasta Confused

En tarkoittanut sinun sitä värittäneen, oletin sinun tietävän tapauksen oikean laidan, kerran sukulainen oli kyseessä. Tarkoitin sitä, että yleensä tarinat paisuvat ja paisuvat, kun ne suusta suuhun kulkevat, minä olen kuullut tarinaa 16-vuotiaasta tytöstä, jota ammuttiin kiväärillä suon yli teerenä kasvoihin, liekkö sama tapaus sitten ollenkaan.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lännenhunttari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Syy 2007
Viestejä: 2446
Paikkakunta: blind bay bc

LähetäLähetetty: 19.11.2011 22:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="heiluri"]Ampuu ne .223 remillä ja vaikkapa .243:sellakin,kuolee kummallakin...ja monilla muilla,ei tuolla ole meikäläisiä joulepelleilyjä.

juu kylla kuolee kaverini pudotti 2 peuraa 22-250 -lla ja ihan oikeesti kuolivat..laillinen pyssykaliiperi..ihan piekkarilla et saa kylla peuraa pudottaa

ja taalla on kylla joulepelleilya hiukan esim biisonia et saa 30- kaliiperia pienemmalla-ja 180gr pienemmalla humahuttaa..[tiedan-sama caliiberi,mutta luotivalikoima painavammissa hiukan pienempi]
etta taitaa 308 tehot jaada alle tuon hiukan?[sorry 308 miähet]

otan takaisin sanojani--308 on ok biisonin hunting--tuon mukaan--Federal factory 180gr Partition 308 Win. 100 yards 2278 FPS. Legal for Bison.
kun pitaa olla 2000/100 yards--minimi joule
270- on taas jo ihan yleinen kaliiperi hirvenmetsastyksessakin.ja karhukin tokenee tuolla.ainakin pienemmat..ehka crizzlyn kanssa en lahtisi ottelemaan tuon kaliiperin aseella..ilman taustatukea..
Rolling Eyes
_________________
hunttuussa vietettyjä päiviä ei Jumalan kirjoissa lasketa elonpäiviksi,vaan ne saa ylimääräisinä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Harrastuksemme mediassa Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com