OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Viroon/Ruotsiin Hanhijahtiin.
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
tukelius
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 3311
Paikkakunta: Mynämäki

LähetäLähetetty: 07.02.2012 23:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

iiroS: maksoitteko nasujahdista??? Muistan kyllä teidän reissun Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jani s
***


Liittynyt: 04 Kes 2005
Viestejä: 1280
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

LähetäLähetetty: 08.02.2012 00:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oman näkemyksen voisin kanssa tuoda julki.

Eli itse yrittäjänä huolehdin siitä, että kaikki on selvitetty etukäteen asiakkaille mitä tuleman pitää. Majoitus, jahdin kulku jne... Ja kun porukka otetaan vastaa, TERVEHDITÄÄN. Noinkin yksinkertainen asia on näköjään oppailta/yrittäjiltä joskus unohtunut.

Myös näen reiluna sen, että kerrotaan suoraan mikä tilanne on esim. Hanhia kyllä on mutta käyvät naapurin puolella. Syksyn tilannettahan on vaikea tietää keväällä, kun puhelimessa asiakkaan kanssa keskustellaan tulevasta jahdista, eli rehellisyyttä!

Yrittäjä arvostan myös sitä, että annetaan palautetta suoraan, oli se sitten nekatiivista/positiivista.

Yrittäjänä olen myös asettanut itselleni tavoitteen kunkin ryhmän kohdalla, 0 reissua ei saa tulla! Tiedän, että se on edessä joskus, mutta itse en halua tyytyä vain sanomaan, että joskus käy näin! Oma näkemykseni Ruotsalaisten touhusta on aika pitkälti se, että ihan sama....... tos on kuvat, tuolta ne yleensä tulee.
_________________
"let them come close to you"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
iiroS
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 3864
Paikkakunta: E-Savo

LähetäLähetetty: 08.02.2012 09:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tukelius kirjoitti:
iiroS: maksoitteko nasujahdista??? Muistan kyllä teidän reissun Rolling Eyes
Ei maksettu kuin hanhesta, joten ei tuosta vahinkoa sen enempiä tullut...
_________________
Annan toisten mä talletella suuret setelit...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ProGuide
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2007
Viestejä: 473
Paikkakunta: Sievi

LähetäLähetetty: 08.02.2012 22:15    Viestin aihe: he Vastaa lainaamalla viestiä

RE ja Tuke... Älkää hätäilkö Cool Katotaan mitä syksy tuo tullessaan ois muutama paikka jo haarukassa, mutta tämä tuleva syksy kertoo paljon sorsastuksen osalta virossa. Mut ollaanpas kuulolla...

Viroon menevän reissun onnistumisen pääasia on ajankohta, ja linnun lennon määrää syksyn keli.
_________________
-- SBE II--
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Dasan
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 06 Hel 2008
Viestejä: 41

LähetäLähetetty: 12.02.2012 15:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen kanssa miettinyt tuota Eestiä mahdollisena paikkana, johonka tulee lähdettyä hanhien perään.
Mutta onko kellään tietoa joutsenen metsästys mahdollisuuksista samalla, kun metsästää hanhia? Semmoinenkin olisi kiva ampua jo ennen kuin ne Suomessa lupaan tulee.

Hauska lukea tuota miten tyytymättömiä ihmiset ovat hanhisaaliisiinsa ja toinen puoli tuntuu rääkyvän sen takia, että hanhia ammutaan liikaa.
Itselle se jännitys, kun edes näkee hanhia tulevan kaaveita päin on jo syy miksi metsästän niitä.
Se että joku tanskalainen huippuampuja ampuu kymmenen dubleeta videolla ei tarkoita, että metsästyksen tulisi olla semmoista onnistuakseen.
Ainakin aika monet saavat syyttää ampumataitoaan, jos ei saalista saa. Vadstenasta lähti kahdeksan kanukkia kolmeen mieheen Suomeen ja siihen olen erittäin tyytyväinen,
kun itse pillitettyjä oli ja kahden miehen ekat hanhetkin oli siinä.
_________________
http://paijanteen-erat.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ProGuide
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2007
Viestejä: 473
Paikkakunta: Sievi

LähetäLähetetty: 13.02.2012 13:54    Viestin aihe: he Vastaa lainaamalla viestiä

Mun käsitys on että vaikka vironperukoilla saa ampua montaakin lajia mitä suomessa ei saa niin Ei sielläkään saa ampua joutsenta, muutakuin viranomaisen poikkeusluvalla (näin mulle kerrottiin parisenvuotta sitten virossa). Korjatkaa jos olen väärässä...
_________________
-- SBE II--
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Dasan
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 06 Hel 2008
Viestejä: 41

LähetäLähetetty: 13.02.2012 14:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hmm. Voi olla. Muistin vaan jostain lukeneeni jonkun jutun jouttenen metsästyksestä virossa. Taitaa sitten olla yhtä hyvä vaihtoehto odottaa, että suomessa tulee ne poikkeusluvat pohjoisten soille käyttöön. Mielenkiintoinen vaihtoehto olisi...
_________________
http://paijanteen-erat.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
chef
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 13 Tam 2012
Viestejä: 9
Paikkakunta: pohjanmaa

LähetäLähetetty: 04.11.2012 19:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Näin kauden lähetessä loppuaan kiinnostaisi kuulla minkälaisia olivat porukoitten pyyntireissut Ruotsiin ja Viron maalle???
Ainakin Ruotsissa muutto painottui lokakuun alkupuolelle ja vielä viime viikollakin oli värmlannissa kovasti merkkareita ja kanukeita pelloilla.
_________________
Sakoo se huonoki soppa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ProGuide
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2007
Viestejä: 473
Paikkakunta: Sievi

LähetäLähetetty: 04.11.2012 20:19    Viestin aihe: hei Vastaa lainaamalla viestiä

Oltiin länsisaarenmaalla 6.10-14.10 ajalle sijoittui 5 täyttä pyyntipäivää, vettä niistä päivistä satoi kaatamalla neljänä joten kelit ei vain yksinkertaisesti suosineet, mut ei ne haitanneet pyyntiä. Lopuksi saaliina oli 40 hanhea ja 45 sorsaa...
_________________
-- SBE II--
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JuhaKal
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 03 Kes 2012
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 06.03.2013 16:54    Viestin aihe: Hanhen metsästystä Ruotsissa . . . . . . . . Vastaa lainaamalla viestiä

Idea Idea Idea

Viimeinen muokkaaja, JuhaKal pvm 16.02.2014 17:04, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
SAman
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Elo 2011
Viestejä: 128
Paikkakunta: Häme

LähetäLähetetty: 09.03.2013 13:45    Viestin aihe: Re: Hanhen metsästystä Ruotsissa . . . . . . . . Vastaa lainaamalla viestiä

JuhaKal kirjoitti:
Olemme ainoa Suomalainen välittäjä.
Metsästyksen järjestää GÅSRIKET, joka on vuosien ajan jo tarjonnut unohtumattomia elämyksiä Eurooppalaisille metsästäjille...

http://www.hanhenmetsastys.com/
https://www.facebook.com/HanhenmetsastyksenValtakunta?ref=hl

Ps: Kauden aloitus 11.-13-8.2013 on myyty jo loppuun!!


Hyvän oloset sivut, oletteko toimineet alueella kuinka kauan? Onko oppaat suomenkielisiä?
_________________
http://kelolinjalla.blogspot.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juhatapio
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Elo 2005
Viestejä: 2803
Paikkakunta: eteläpohjanmaa

LähetäLähetetty: 09.03.2013 19:03    Viestin aihe: Re: Hanhen metsästystä Ruotsissa . . . . . . . . Vastaa lainaamalla viestiä

JuhaKal kirjoitti:
Olemme ainoa Suomalainen välittäjä.
Metsästyksen järjestää GÅSRIKET, joka on vuosien ajan jo tarjonnut unohtumattomia elämyksiä Eurooppalaisille metsästäjille...

http://www.hanhenmetsastys.com/
https://www.facebook.com/HanhenmetsastyksenValtakunta?ref=hl

Ps: Kauden aloitus 11.-13-8.2013 on myyty jo loppuun!!

Minä kyllä oon oon ollu erään toisen,mun mielestä suomalaisen firman järjestämillä matkoilla useamman kerran ja elokuussa taas joten kai niitä matkanjärjestäjiä sitte on useampi kuin tämä topicin mainostama "ainoa".
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JuhaKal
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 03 Kes 2012
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 09.03.2013 23:28    Viestin aihe: Re: Hanhen metsästystä Ruotsissa . . . . . . . . Vastaa lainaamalla viestiä

Question

Viimeinen muokkaaja, JuhaKal pvm 16.02.2014 17:04, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JuhaKal
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 03 Kes 2012
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 09.03.2013 23:33    Viestin aihe: Re: Hanhen metsästystä Ruotsissa . . . . . . . . Vastaa lainaamalla viestiä

Exclamation

Viimeinen muokkaaja, JuhaKal pvm 16.02.2014 17:05, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juhatapio
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Elo 2005
Viestejä: 2803
Paikkakunta: eteläpohjanmaa

LähetäLähetetty: 10.03.2013 00:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin elikkä suomeksi sanottuna gåsriket on ruotsalainen metsästysmatkailua myyvä yritys ruotsissa jonka palveluja suomalaiset jälleenmyyjät suomessa myyvät,firmaan voipi soittaa suoraan niin jääpi nää välikädet pikkusen vähemmäksi ja hintaki halpenee.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Sivu 6 Yht. 9

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com