OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Viroon/Ruotsiin Hanhijahtiin.
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
JuhaKal
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 03 Kes 2012
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 10.03.2013 01:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Question

Viimeinen muokkaaja, JuhaKal pvm 16.02.2014 16:48, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kotkotus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Huh 2008
Viestejä: 883

LähetäLähetetty: 10.03.2013 20:00    Viestin aihe: Re: Hanhen metsästystä Ruotsissa . . . . . . . . Vastaa lainaamalla viestiä

JuhaKal kirjoitti:
SAman kirjoitti:
JuhaKal kirjoitti:
Olemme ainoa Suomalainen välittäjä.
Metsästyksen järjestää GÅSRIKET, joka on vuosien ajan jo tarjonnut unohtumattomia elämyksiä Eurooppalaisille metsästäjille...

http://www.hanhenmetsastys.com/
https://www.facebook.com/HanhenmetsastyksenValtakunta?ref=hl

Ps: Kauden aloitus 11.-13-8.2013 on myyty jo loppuun!!


Hyvän oloset sivut, oletteko toimineet alueella kuinka kauan? Onko oppaat suomenkielisiä?


Viime syksynä aloiteltiin, tosin itse olen ollut aina välillä oppaana jo vuodesta 2009.
Oppaat ovat Suomalaisia.....


Saitko sinä palkkasi opas hommista? Mä vieläkin odotan rahoja ja tuskin koskaan tulee Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JuhaKal
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 03 Kes 2012
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 10.03.2013 21:00    Viestin aihe: Re: Hanhen metsästystä Ruotsissa . . . . . . . . Vastaa lainaamalla viestiä

Kotkotus kirjoitti:
JuhaKal kirjoitti:
SAman kirjoitti:
JuhaKal kirjoitti:
Olemme ainoa Suomalainen välittäjä.
Metsästyksen järjestää GÅSRIKET, joka on vuosien ajan jo tarjonnut unohtumattomia elämyksiä Eurooppalaisille metsästäjille...

http://www.hanhenmetsastys.com/
https://www.facebook.com/HanhenmetsastyksenValtakunta?ref=hl

Ps: Kauden aloitus 11.-13-8.2013 on myyty jo loppuun!!


Hyvän oloset sivut, oletteko toimineet alueella kuinka kauan? Onko oppaat suomenkielisiä?


Viime syksynä aloiteltiin, tosin itse olen ollut aina välillä oppaana jo vuodesta 2009.
Oppaat ovat Suomalaisia.....


Saitko sinä palkkasi opas hommista? Mä vieläkin odotan rahoja ja tuskin koskaan tulee Twisted Evil


Kyllä minä palkkani silloinkin sain......... taidan tietää mistä on kohdallasi kyse Sad .
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kotkotus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Huh 2008
Viestejä: 883

LähetäLähetetty: 11.03.2013 17:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laitas yv ja kerro.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
SAman
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Elo 2011
Viestejä: 128
Paikkakunta: Häme

LähetäLähetetty: 11.03.2013 21:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jani s kirjoitti:
Oman näkemyksen voisin kanssa tuoda julki.

Eli itse yrittäjänä huolehdin siitä, että kaikki on selvitetty etukäteen asiakkaille mitä tuleman pitää. Majoitus, jahdin kulku jne... Ja kun porukka otetaan vastaa, TERVEHDITÄÄN. Noinkin yksinkertainen asia on näköjään oppailta/yrittäjiltä joskus unohtunut.

Myös näen reiluna sen, että kerrotaan suoraan mikä tilanne on esim. Hanhia kyllä on mutta käyvät naapurin puolella. Syksyn tilannettahan on vaikea tietää keväällä, kun puhelimessa asiakkaan kanssa keskustellaan tulevasta jahdista, eli rehellisyyttä!

Yrittäjä arvostan myös sitä, että annetaan palautetta suoraan, oli se sitten nekatiivista/positiivista.

Yrittäjänä olen myös asettanut itselleni tavoitteen kunkin ryhmän kohdalla, 0 reissua ei saa tulla! Tiedän, että se on edessä joskus, mutta itse en halua tyytyä vain sanomaan, että joskus käy näin! Oma näkemykseni Ruotsalaisten touhusta on aika pitkälti se, että ihan sama....... tos on kuvat, tuolta ne yleensä tulee.


Voin kertoo, että asiakkaan nälökulmasta juuri noi Janin mainitsemat asiat ratkaisee! Onneksi meidän jengi löysi Salstadista viime syksynä sellasen mestan, että niin kauan kun henki pihisee, ni noilla mestoilla vierailaan joka vuoden lokakuussa! Wink
_________________
http://kelolinjalla.blogspot.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Jou 2004
Viestejä: 4723

LähetäLähetetty: 14.03.2013 11:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä se onnistuin suututtamaan tuon gåsriketin Magnuksenkin raivonpartaalle viime syksynä.Enhän minä nyt muuta kun vähän tinkasin, että ei makseta ennen kuin päästään pelipaikoille. Oli se hermona, mies väpätti niin kuin ois parkinsonintauti ollut, kertakaikkiaan. Oltiin kuulemma ensimmäinen porukka koskaan, jotka vaativat pääsyä jonnekin eikä vain kiltisti menty heidän suunnitelmien mukaan..
_________________
Hatun noston kruunaa roston, suussa palaa sippiboston
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tukelius
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 3311
Paikkakunta: Mynämäki

LähetäLähetetty: 14.03.2013 13:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

juse kirjoitti:
Minä se onnistuin suututtamaan tuon gåsriketin Magnuksenkin raivonpartaalle viime syksynä.Enhän minä nyt muuta kun vähän tinkasin, että ei makseta ennen kuin päästään pelipaikoille. Oli se hermona, mies väpätti niin kuin ois parkinsonintauti ollut, kertakaikkiaan. Oltiin kuulemma ensimmäinen porukka koskaan, jotka vaativat pääsyä jonnekin eikä vain kiltisti menty heidän suunnitelmien mukaan..

Mikä oli lopputulos?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
JuhaKal
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 03 Kes 2012
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 14.03.2013 13:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

SAman kirjoitti:
jani s kirjoitti:
Oman näkemyksen voisin kanssa tuoda julki.

Eli itse yrittäjänä huolehdin siitä, että kaikki on selvitetty etukäteen asiakkaille mitä tuleman pitää. Majoitus, jahdin kulku jne... Ja kun porukka otetaan vastaa, TERVEHDITÄÄN. Noinkin yksinkertainen asia on näköjään oppailta/yrittäjiltä joskus unohtunut.

Myös näen reiluna sen, että kerrotaan suoraan mikä tilanne on esim. Hanhia kyllä on mutta käyvät naapurin puolella. Syksyn tilannettahan on vaikea tietää keväällä, kun puhelimessa asiakkaan kanssa keskustellaan tulevasta jahdista, eli rehellisyyttä!

Yrittäjä arvostan myös sitä, että annetaan palautetta suoraan, oli se sitten nekatiivista/positiivista.

Yrittäjänä olen myös asettanut itselleni tavoitteen kunkin ryhmän kohdalla, 0 reissua ei saa tulla! Tiedän, että se on edessä joskus, mutta itse en halua tyytyä vain sanomaan, että joskus käy näin! Oma näkemykseni Ruotsalaisten touhusta on aika pitkälti se, että ihan sama....... tos on kuvat, tuolta ne yleensä tulee.


Voin kertoo, että asiakkaan nälökulmasta juuri noi Janin mainitsemat asiat ratkaisee! Onneksi meidän jengi löysi Salstadista viime syksynä sellasen mestan, että niin kauan kun henki pihisee, ni noilla mestoilla vierailaan joka vuoden lokakuussa! Wink


Janin kirjoittamat asiat on tärkeitä. Omalle kohdalle on valitettavasti sattunut oppaana yksi nolla reissu ja voin sanoa , että kyllä harmitti suunnattomasti asiakkaiden puolesta ja kyllähän siinä omatuntokin oli lujilla!. Mutta jos lintuja ei kertakaikkiaan lennä tai menevät naapurin pelloille tilanne on vaikea.....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JuhaKal
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 03 Kes 2012
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 14.03.2013 13:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

juse kirjoitti:
Minä se onnistuin suututtamaan tuon gåsriketin Magnuksenkin raivonpartaalle viime syksynä.Enhän minä nyt muuta kun vähän tinkasin, että ei makseta ennen kuin päästään pelipaikoille. Oli se hermona, mies väpätti niin kuin ois parkinsonintauti ollut, kertakaikkiaan. Oltiin kuulemma ensimmäinen porukka koskaan, jotka vaativat pääsyä jonnekin eikä vain kiltisti menty heidän suunnitelmien mukaan..
'

HYVÄ!! Very Happy . Pitää uskaltaa sanoa ja vaatia. Kun tuolla on noita pelipaikkoja mistä valita....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tukelius
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 3311
Paikkakunta: Mynämäki

LähetäLähetetty: 14.03.2013 13:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ylläkirjoitetussa tulee se homman ydin selväksi muutamissa teksteissä, eli asiakas ei todellakaan määrää mihin mennään jahtiin, jos tulee nollat ni se ei todellakaan tarkoita ilmaista reissua JOS 100% SAALISTAKUUTA EI OLE LUVATTU. Oppaan työ on tehdä kaikkensa asiakkaan reissun onnistumiseksi ja saaliin saamiseksi, toki omatoimireissulla ilman opasta asiat menee hieman toisella tapaa.
Yhdet tavoiteriistanollat itelläki takana vaiko kahdet, vaa shit happens pelataan villien elukoiden ja luonnon kanssa, ikinä et voi tietää mitä tuleman pitää.
Suomalaisen hanhenmetsästäjän pitäisi hakea elämyksiä ja kokemuksia mahdollisen saaliin toivossa. Joukossa mahtavia tyyppejä jotka iloitsevat hanhistaan ja toinen ääripää on se joka tappelee hanhistaan oman porukan kesken.
Mahdollisuudet sweduissa ja virossa on suureen saaliiseen jos kaikki natsaa ja saalisvarmuus on aivan huippuluokkaa hyvillä paikoilla, vaa ei milloinkaan 100% jos ollaan tekemisissä villien lintujen kanssa.
Viime syksy meni iteltä hienosti ja jokainen asiakas sai hanhen kotiin vietäväksi, oli vaikeita aikoja ja oli helpompia aikoja mut välillä oli tuurikin myötämielinen ja syksy sujui hienosti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sande=Erämies
***


Liittynyt: 07 Elo 2006
Viestejä: 1355
Paikkakunta: Satakunta

LähetäLähetetty: 14.03.2013 16:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tukelius kirjoitti:
Ylläkirjoitetussa tulee se homman ydin selväksi muutamissa teksteissä, eli asiakas ei todellakaan määrää mihin mennään jahtiin, jos tulee nollat ni se ei todellakaan tarkoita ilmaista reissua JOS 100% SAALISTAKUUTA EI OLE LUVATTU. Oppaan työ on tehdä kaikkensa asiakkaan reissun onnistumiseksi ja saaliin saamiseksi, toki omatoimireissulla ilman opasta asiat menee hieman toisella tapaa.
Yhdet tavoiteriistanollat itelläki takana vaiko kahdet, vaa shit happens pelataan villien elukoiden ja luonnon kanssa, ikinä et voi tietää mitä tuleman pitää.
Suomalaisen hanhenmetsästäjän pitäisi hakea elämyksiä ja kokemuksia mahdollisen saaliin toivossa. Joukossa mahtavia tyyppejä jotka iloitsevat hanhistaan ja toinen ääripää on se joka tappelee hanhistaan oman porukan kesken.
Mahdollisuudet sweduissa ja virossa on suureen saaliiseen jos kaikki natsaa ja saalisvarmuus on aivan huippuluokkaa hyvillä paikoilla, vaa ei milloinkaan 100% jos ollaan tekemisissä villien lintujen kanssa.
Viime syksy meni iteltä hienosti ja jokainen asiakas sai hanhen kotiin vietäväksi, oli vaikeita aikoja ja oli helpompia aikoja mut välillä oli tuurikin myötämielinen ja syksy sujui hienosti.


+1
_________________
Tontissa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
timpa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Hei 2007
Viestejä: 627
Paikkakunta: himanka

LähetäLähetetty: 04.08.2014 00:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nostellaan kiistelty aihe ylös tällekkin syksyä, kaksi miestä, 5-8 päivän hanhi/sorsajahtia virossa ja tilanteen mukaan majava kettu villisika mukaanlukien!
Kenellä suositella tämän päivän parhaat paikat? ja ei, me ei tarvita aamupalaa lounasta tai illallista koska sen verta jo mailmaa molemmat nähneenä että osaamme ruokamme tehdä itse ja jos emme viitsi haemme sen nakkikioskin itse.
Eli alkuperäiseen kysymykseen vielä eli hyväksi havaittuja paikkoja jossa riistaa tuntuu olevan ja joka asiasta ei olla ruinaamassa lisähintaa (toki sian ampumisesta jne täytyy maksaa erikseen).
Alkakaa kertoa!
_________________
perämeren jatkari RY.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kahvipannu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Hel 2012
Viestejä: 476

LähetäLähetetty: 20.09.2014 22:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko etelä-ruotsissa nuo metsästysalueet pääsääntöisesti yksityisten vai seurojen hallinnassa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tukelius
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Elo 2008
Viestejä: 3311
Paikkakunta: Mynämäki

LähetäLähetetty: 20.09.2014 22:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kahvipannu kirjoitti:
Onko etelä-ruotsissa nuo metsästysalueet pääsääntöisesti yksityisten vai seurojen hallinnassa?

Yksityisten, ei ole seuroja.
_________________
pillinaru@gmail.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kahvipannu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Hel 2012
Viestejä: 476

LähetäLähetetty: 20.09.2014 22:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin. Eli rahalla pääsee pellolle kun vaan löytää ko. pellon maanomistajan. Teoriassa ainakin. Luvat ja vakuutuksethan on helppo hommata. Missähän summissa liikutaan päivä per kaveri? Matkailuauto, vakuumikone ja pakastin vaan mukaan Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Sivu 7 Yht. 9

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com