OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kyyhkyjahti
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 282, 283, 284  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
JMD
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Elo 2006
Viestejä: 572

LähetäLähetetty: 04.09.2013 11:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mistähän keksit keskaria näyttää?? Ei ihme,että jossainpäin pidetään metsästäjiä mulkeroina.
_________________
par ekaa män huttiin,mutta kolmas osuki jo valioon!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
valmet 412s
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Maa 2004
Viestejä: 16729
Paikkakunta: pohjois-stakunta

LähetäLähetetty: 04.09.2013 12:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juupa justii. Näiden fiksujen takia menetetään metsästysmaita ja oikeuksia joka vuosi... mitäpä jos kyseinen autoilia olikin maanomistaja ja tarkisteli tiluksiaan... he.vetin viisasta toimintaa ja kirjottelee vielä tänne!!!!

Jos nuan tekis joku minun pellolla niin ei jahdit jatkus sekuntia kyseisellä jampalla.


Hyvä provo!
_________________
Varisjahdin veteraani...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LG1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Lok 2004
Viestejä: 8291

LähetäLähetetty: 04.09.2013 13:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voi välillä autoilemassa olla sellainenkin peltojen omistaja, että kerrasta lähtee useampi sata hehtaaria maita seuralta.. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jessus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Tam 2012
Viestejä: 415
Paikkakunta: Los Bananos, CA

LähetäLähetetty: 04.09.2013 13:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tommi.r kirjoitti:
heissulivei vaan kaikki. Illalla kävin viskelemässä kyyhkyn kuvat peltoon ja otin tukikohdaksi saarekkeen "keskellä" peltoa. peltosaareketta ympäröi noin sadan metrin päästä ns. hiekkatie, puimuri tai traktoritie läpi peltojen.
Annas olla niin vartin päästä auto ajelee ja hidastaa ja pysähtyy. odottaa hetken ja sisältä nousee henkilö kiiraroimaan kohti kuvia. menee hetki ja nousee autoon ja parkkeeraa autonsa ja tulee ulos isomman linssin kanssa. siinä vaiheessa minä nostan pusikosta vain keskisormen näkyviin noin minuutin ajaksi... hän huomasi ehkä aikeeni ja kyyhkyparvet vai yllätinkö hänet keskarilla?? metsästyksen häirintääkö? asettui meinaan suoraan linjaan jolla en haulikolla ammu. jokatapauksessa aika huvittava tilanne jos merkki meni perille Very Happy 2 kygee reppuun ja mulle ihan ok alotus Wink ja saaha sitä bongaa mutta nyt vaan haiskahti siltä, että näki kuvat pellossa ja...


Töhö olet.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mikasa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Maa 2010
Viestejä: 359

LähetäLähetetty: 04.09.2013 16:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Et vaan millään viitsinyt ilmasta että oot jahdissa muulla tapaa kun keskisormea näyttämällä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tommi.r
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 152
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 05.09.2013 02:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sen voin satavarmasti sanoa ettei ollut maanomistaja Wink . Herkässä teilläkin on kommentointi. Hän selkeästi huomasi minut joten jäi tahalleen ampuma linjalle. En tosiaan katsonut asiaksi mennä häätämää häntä tai muutenkaan pyytämään poistumaan koska yhtälailla hänellä on mielestäni oikeus harrastaa. Ei mulla ole bongareita vastaan mitään, mutta toiminta häneltä oli suhteellisen ajateltua aiheuttaa "häirintää"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tommi.r
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 152
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 05.09.2013 02:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sitäpaitsi tuo alue on suhteellisen suosittua bongareitten aluetta joten useasti olen jättänyt aiempina vuosina tyystin metsästyksen väliin kun olen nähnyt heidän tähyilevän putkineen pelloille. Muutamaan otteeseen pysähtynyt jopa juttelemaan ja saanut tietoa vierailleista linnuista. Kerrankin jututin yhtä joka kehoitti katselemaan taivaalle.. maakotkahan se siellä liihotteli korkeuksissa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tommi.r
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 152
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 05.09.2013 04:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

valmet 412s kirjoitti:




Hyvä provo!



No myönnetään kyllä Very Happy ei se tirppojen pudottelu niin vakavaa ole ainakaan mulle, etteikö jotai lystiäkin saisi olla. Tiiä vaikka ois näytelly mulle takas middleään Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tommi.r
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 152
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 05.09.2013 05:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mikasa kirjoitti:
Et vaan millään viitsinyt ilmasta että oot jahdissa muulla tapaa kun keskisormea näyttämällä.
kerroppa esimerkki että miten? nousemalla passista ja heiluttelemalla ja huutelemalla? Jos hän ei minua huomannut niin ymmärrän että keskari oli aiheeton, muttakun bongasi kuvat ja jäi tarkoituksella varmastikkin linjaan. ja tämähän tapahtui hänen ottaessaan suurentavampaa linssiä esiin ja puskaa kiikaroidessa. Taidan lopettaa jahdin tältä syksyltä tähän... kommentointi on niin musertatavaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tapmar
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hei 2006
Viestejä: 2712
Paikkakunta: polulla

LähetäLähetetty: 05.09.2013 05:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tommi.r kirjoitti:
Mikasa kirjoitti:
Et vaan millään viitsinyt ilmasta että oot jahdissa muulla tapaa kun keskisormea näyttämällä.
kerroppa esimerkki että miten? nousemalla passista ja heiluttelemalla ja huutelemalla? Jos hän ei minua huomannut niin ymmärrän että keskari oli aiheeton, muttakun bongasi kuvat ja jäi tarkoituksella varmastikkin linjaan. ja tämähän tapahtui hänen ottaessaan suurentavampaa linssiä esiin ja puskaa kiikaroidessa. Taidan lopettaa jahdin tältä syksyltä tähän... kommentointi on niin musertatavaa.


Nousemalla passista, kävelemällä sinne tielle se sata metriä ja sanomalla hymyillen että "päivää, olen kyyhkyjahdissa. Mikäpä tuo teidät tänne?".
_________________
http://www.tapiolantakamailla.com/ - Ulkoilmaelämän tunnelmapaloja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Mikasa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Maa 2010
Viestejä: 359

LähetäLähetetty: 05.09.2013 07:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tapmar kirjoitti:
tommi.r kirjoitti:
Mikasa kirjoitti:
Et vaan millään viitsinyt ilmasta että oot jahdissa muulla tapaa kun keskisormea näyttämällä.
kerroppa esimerkki että miten? nousemalla passista ja heiluttelemalla ja huutelemalla? Jos hän ei minua huomannut niin ymmärrän että keskari oli aiheeton, muttakun bongasi kuvat ja jäi tarkoituksella varmastikkin linjaan. ja tämähän tapahtui hänen ottaessaan suurentavampaa linssiä esiin ja puskaa kiikaroidessa. Taidan lopettaa jahdin tältä syksyltä tähän... kommentointi on niin musertatavaa.


Nousemalla passista, kävelemällä sinne tielle se sata metriä ja sanomalla hymyillen että "päivää, olen kyyhkyjahdissa. Mikäpä tuo teidät tänne?".


Itse ainakin olisin mennyt ilmoittamaan että olen metsästämällä kyseisellä pellolla. Mutta jokainen tyylillään. Jätän tämän aiheen puinnin sikseen.

Miten onko vielä kyyhkyjä näkynyt? Viikonloppuna vois taas joku aamu mennä istuskelemaan jos muutaman vielä saisi tulemaan hollille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
KHaivula
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Kes 2013
Viestejä: 2882

LähetäLähetetty: 05.09.2013 08:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mikasa kirjoitti:


Itse ainakin olisin mennyt ilmoittamaan että olen metsästämällä kyseisellä pellolla. Mutta jokainen tyylillään. Jätän tämän aiheen puinnin sikseen.

Miten onko vielä kyyhkyjä näkynyt? Viikonloppuna vois taas joku aamu mennä istuskelemaan jos muutaman vielä saisi tulemaan hollille.


Kyllähän itse ainakin yritän olla niin että "peitto ei heilu", eli se metsästäjä mitä ei nää on paras metsästäjä. Tällä tarkoitan sitä että yritän pysyä mahdollissisuuksien mukaan pois muiden jaloista. Toki kohtaamistilanteessa sitten tullaan puskasta ulos ja esittäydytään ja toimitaan muutenkin protokollan mukaisesti. Varsinin kun en vielä kovin hyvin paikallista väkeä tunne.

Kyyhkylle yritetään vielä sunnuntaina päästä jos vaikka saataisiin se 1. holli (tämä johtuu osin em. syystä)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kahvipannu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Hel 2012
Viestejä: 476

LähetäLähetetty: 06.09.2013 21:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Huomenna aamulla jahtiin. Nyt on lisää kuviaki ja kunnon naamiointivälineet Very Happy heh. Saas nähdä näkyykö mitään, tänä iltana kun kiikaroimassa kävin niin hiljaista oli.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mehta_mies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Syy 2005
Viestejä: 1978
Paikkakunta: Nivala

LähetäLähetetty: 07.09.2013 06:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hiljasta ainaki täällä pulujen osalta. Juuri varis triplat ammuin Smile. Jospa noita pulujaki vielä jostaki ilmestys aamun mittaan
_________________
pikkupojista rusakoihin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Kahvipannu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Hel 2012
Viestejä: 476

LähetäLähetetty: 07.09.2013 13:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä hiljaista oli..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 282, 283, 284  Seuraava
Sivu 116 Yht. 284

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com