OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Samsung Galaxy Xcover
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 25, 26, 27  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Unforgiven
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tou 2005
Viestejä: 2819

LähetäLähetetty: 22.07.2012 19:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

lepinkäinen kirjoitti:


Itse olin alalla olevana ja Applen toiminta-ajatusta pitkään vastustaneena iPhone vastainen. Nyt kun pakosta on työluurina ollut 4s niin mieli on sen suhteen muuttunut. Pelaa hyvin ja ongelmitta, mutta laitteen käyttölogiikan opettelu oli aika pitkä prosessi samppareihin, noksuihin ja muihin tottuneena.


Sama juttu. Vierastin ajatusta iPhonesta alkuun.

Nyt ainoa asia joka iPhonessa v1tuttaa on se, ettei tullut jo hankkineeksi aiemmin. On nimittäin ensimmäinen täysin ongelmaton puhelin mikä minulla on ollut ja työpuhelimena kerrassaan loistava.

Metsäreissuille jo suunnittelin hankkivani xcoverin kun myös vanha E51 tilttasi melkein samalla hetkellä kuin N900. Pitää kuitenkin ketjun luettuani harkita muita merkkejä tai sitten ihan peruspuhelimen hankkimista. Olikos sellaisia sää- ja kolhunkestäviä perusluureja tarjolla kohtuuhintaan?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rastinsahi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2005
Viestejä: 7252
Paikkakunta: Lapin lääni

LähetäLähetetty: 31.07.2012 07:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tapmar kirjoitti:
terva kirjoitti:
Rastinsahi kirjoitti:
Mulla ainakin vaihtuu jahtihommiin taas tuo vanha turvallinen xcover 271. Kestää akku ja kuuluu hyvin. UP-kartat pelaa jne.


Akku kestää siihen asti hyvin kunnes lamppu painautuu taskussa päälle Evil or Very Mad


Eikös siinä ole muutaman minuutin ajastin juuri tuota tilannetta varten?


Muistaakseni tuon saa myös asetusten kautta disabloitua kokonaan käytöstä 271ssäkin.

Täällä mennään xcoverin kanssa täysin ilman ongelmia. Lienee sattunut tiistaikappale... Kolhuja on tullut ja jängässäkin puhelin uinut.
_________________
Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hietala
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Kes 2004
Viestejä: 2541
Paikkakunta: Pohojanmaa

LähetäLähetetty: 31.07.2012 21:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tänään meni hermo sen A-gps:n kanssa. Mulla on työkäytössä ihan omanlainen karttaohjelma puhelimessa. Jos satelliittiyhteys katkeaa puhelimen taskuun laiton takia, niin a-gps nakkaa sijainnin aina samaan paikkaan, yleensä helevetisti sivuun. Siinä sitten odotellaan että kartta taas vierittyy oikeaan paikkaan. Yleisesti ottaen samsungin gps-vastaanottimen herkkyys on surkeaa tasoa.

Ärsyttävää
_________________
Laiskuuttaan tingan häviää
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
steppe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Huh 2009
Viestejä: 2438

LähetäLähetetty: 03.08.2012 14:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko niin, ettei tätä puhelinta kannata edes harkita? Eilen DNA kaupassa kävin mulkaisemassa uudempia puhelimia. Oli myyjän kanssa puhetta kys. mallista ja kertoi tulossa olevan parannettu malli puhelimesta, mutta heille niitä ei ole vielä tullut ja entisiäkään ei varastossa ole. Sanoi myös toisissa puhelimissa olleen paljon ongelmaa ja toisissa taasen ei mitään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
peelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Hei 2012
Viestejä: 224
Paikkakunta: Kuusamo

LähetäLähetetty: 07.08.2012 00:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

steppe kirjoitti:
Eilen DNA kaupassa kävin mulkaisemassa uudempia puhelimia. Oli myyjän kanssa puhetta kys. mallista ja kertoi tulossa olevan parannettu malli puhelimesta


jahas, onkos todella näin että paranneltua mallia olisi tuloillaan?
Jos näin on niin taidanpa siirtää hankintaa hieman.

Onkos raadilla kokemusta Xcoverista Easygo Personal gepsisoftan kanssa?
Itse olen käyttänyt Easygota 5-6 vuotta Nokian E90:lla ja nykyään E66:lla. Molemmilla toiminut mainiosti. Nyppii vaan tuo E66:n heikko säänkestävyys. Pariin kertaan on kosteusvaurioiden takia jo korjattu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veln
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Syy 2005
Viestejä: 159

LähetäLähetetty: 07.08.2012 09:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

peelo kirjoitti:

Onkos raadilla kokemusta Xcoverista Easygo Personal gepsisoftan kanssa?
Itse olen käyttänyt Easygota 5-6 vuotta Nokian E90:lla ja nykyään E66:lla. Molemmilla toiminut mainiosti. Nyppii vaan tuo E66:n heikko säänkestävyys. Pariin kertaan on kosteusvaurioiden takia jo korjattu.


Mulla on Xcover + Easygo Hunter ja tosi hywä yhdistelmä ollut. Täällä voivottelun aiheena olleita häikkiä luurin kanssa ei ole ollut juurikaan. Luurini on niitä ensimmäisiä kauppoihin tulleita.
Olen asentanut käyttiksen päivitykset siihen aina sillä Kiesillä, vaikka se ei kummoinen softa olekkaan. Jostain luuripalstalta luin, jos päivittää luurilla "suoraan" jäisi jotain päivittymättä, tiiä sitten.
Puhelimen ollessa uusi sattui niitä mystisiä sammumisia joitain, mielestäni ne johtui jostain kolmannen osapuolen ohjelmasta. Oletuksena olen pitänyt taustatietoja pois päältä + kaikki turha muukin + päivitykset niin mitään häikkää ei ole ollut miesmuistiin kop kop....

EasyGo Hunter pelaa tosi hyvin ja on helppo ja selkeä käyttää koiran paikannukseen. Se EasyGo personal:han on kai sama softa mutta siitä puuttuu tai on plokattu tuo koiran paikannus osio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
peelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Hei 2012
Viestejä: 224
Paikkakunta: Kuusamo

LähetäLähetetty: 07.08.2012 13:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

veln kirjoitti:
peelo kirjoitti:

Onkos raadilla kokemusta Xcoverista Easygo Personal gepsisoftan kanssa?
Itse olen käyttänyt Easygota 5-6 vuotta Nokian E90:lla ja nykyään E66:lla. Molemmilla toiminut mainiosti. Nyppii vaan tuo E66:n heikko säänkestävyys. Pariin kertaan on kosteusvaurioiden takia jo korjattu.


EasyGo Hunter pelaa tosi hyvin ja on helppo ja selkeä käyttää koiran paikannukseen. Se EasyGo personal:han on kai sama softa mutta siitä puuttuu tai on plokattu tuo koiran paikannus osio.


kiitokset kommenteista.
Joo sama softa se on.

Mitenkäs kestää akku, kun gepsi raksuttaa koko ajan päällä?
Olen ymmärtänyt, että jos jäljen piirto päällä niin syö nopsaan akun, mutta jos pelkkä paikannus päällä niin kestää huomattavasti paremmin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
steppe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Huh 2009
Viestejä: 2438

LähetäLähetetty: 07.08.2012 18:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

peelo kirjoitti:
jahas, onkos todella näin että paranneltua mallia olisi tuloillaan?
Jos näin on niin taidanpa siirtää hankintaa hieman.


Kyllä se myyjä mulle niin sanoi, että parannettua mallia olisi tulossa. Siis ohjelmisto olisi parempi ja kestävyyskin pitäisi olla parempi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veln
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Syy 2005
Viestejä: 159

LähetäLähetetty: 07.08.2012 21:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

peelo kirjoitti:
veln kirjoitti:
peelo kirjoitti:

Onkos raadilla kokemusta Xcoverista Easygo Personal gepsisoftan kanssa?
Itse olen käyttänyt Easygota 5-6 vuotta Nokian E90:lla ja nykyään E66:lla. Molemmilla toiminut mainiosti. Nyppii vaan tuo E66:n heikko säänkestävyys. Pariin kertaan on kosteusvaurioiden takia jo korjattu.


EasyGo Hunter pelaa tosi hyvin ja on helppo ja selkeä käyttää koiran paikannukseen. Se EasyGo personal:han on kai sama softa mutta siitä puuttuu tai on plokattu tuo koiran paikannus osio.


kiitokset kommenteista.
Joo sama softa se on.

Mitenkäs kestää akku, kun gepsi raksuttaa koko ajan päällä?
Olen ymmärtänyt, että jos jäljen piirto päällä niin syö nopsaan akun, mutta jos pelkkä paikannus päällä niin kestää huomattavasti paremmin.


En ole omaa jälkeä piirrättänyt, eikä kyllä ole tullut mieleenkään moinen asia. Koirastahan se piirtää sellaisen "hännän", mutta siinähän ei se kännykän kepsi sitten vaikuta.
Akku on kyllä kestänyt alkusyksyn jahdeissa pimeästä pimeään, koiran paikannus 1min välein gprs:llä, oma paikka tieto päällä vaihtelevasti (kun tutussa maastossa kyllä tiedän missä itse olen).
Sitten kun olen ollut erämaassa pitempään, on noita virransäästö kikkailuja tullut harrastettua ja vara virtapankkia ollut rinkassa mukana.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5938

LähetäLähetetty: 07.08.2012 21:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

steppe kirjoitti:

...
Kyllä se myyjä mulle niin sanoi, että parannettua mallia olisi tulossa. Siis ohjelmisto olisi parempi ja kestävyyskin pitäisi olla parempi.


Kestävyys voisi olla parempi: rintataskusta kumartuessa parketille ja ruutu halki oikeasta alakulmasta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
peelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Hei 2012
Viestejä: 224
Paikkakunta: Kuusamo

LähetäLähetetty: 08.08.2012 01:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

steppe kirjoitti:
peelo kirjoitti:
jahas, onkos todella näin että paranneltua mallia olisi tuloillaan?
Jos näin on niin taidanpa siirtää hankintaa hieman.


Kyllä se myyjä mulle niin sanoi, että parannettua mallia olisi tulossa. Siis ohjelmisto olisi parempi ja kestävyyskin pitäisi olla parempi.


tänään kävin kapulan hakee Viestimaalta Oulusta. Sieltä sanoivat, että piakkoin on tulossa joku laajempi softapäivitys, mutta meinasivat että muuten kampe pysyy fyysisiltä ominaisuuksiltaan samana.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
steppe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Huh 2009
Viestejä: 2438

LähetäLähetetty: 08.08.2012 16:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep, niin sanoi tänään Dna:n myyjäkin, että Samsungilla tekevät softapäivitystä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kingkong
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 31 Elo 2009
Viestejä: 101
Paikkakunta: pohojos-pohojammaa

LähetäLähetetty: 28.08.2012 22:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joutas jotai tehä samsunkilla.. tai lentää jokeen koko !&%¤#.

pätkii puheluita ja jumii jos ei ole kuuluvuutta dataverkossa, välillä ei suostu pelaa ku pitäs vastata puheluun.. tilttailee välillä useitaki kertoja päivässä, ja akun kesto surkea ku työpaikalla huonot kentät.

lähetin huoltoon kuukauden vanhana ku liikkeessä sano myyjä et ollu viallisella ohjelmistolla puhelimia liikkeellä josta johtuu kaikki ongelmat, laittoivat uuden ja samallaisen !&%¤# tilalle ettei ongelmat poistunu sit mihinkää..

ostin näköjää kaks samsunkia kerralla, ensimmäisen ja viimesen..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JaHu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Syy 2008
Viestejä: 576
Paikkakunta: Kaakkois-Suomi

LähetäLähetetty: 30.08.2012 09:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ota ne turhat taustaohjelmat pois päältä. Parantaa akun kestoa kummasti..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5938

LähetäLähetetty: 30.08.2012 10:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kattoo asetuksista, ettei ole automaattisia emailin, kontaktien jns. synkronointeja päällä.

Tarkistaa, jotta puhelimessa on päivitettynä uusin ohjelmisto: kun on tehnyt itselleen google/samsung-tilin, niin puhelimen ohjelmiston voi päivittää suoraan puhelimesta :
asetukset - tietoja puhelimesta - ohjelmistopäivitys - päivitä

Reilut puoli vuotta kun tän puhelimen hommasin, niin tilttaisi aikas usein. Nyt toimii hyvin. Eli korjauksia on tullut ohjelmistoon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 25, 26, 27  Seuraava
Sivu 10 Yht. 27

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com